0 1 0 0 0 18.07.2012Czwarta polska edycja konkursu dla przedsiębiorczych Polek Darboven Idee Grant 201223 marca w Parku Naukowo-Technologicznym w Gdańsku odbyła się inauguracja czwartej edycji konkursu dla przedsiębiorczych kobiet Darboven Idee Grant 2012. Udział w konkursie może wziąć każda Polka, która ma ciekawy i innowacyjny pomysł na biznes lub już go wdrożyła, kierując własną firmą nie dłużej niż 3 lata.
0 2 0 0 0 18.07.2012IAB AdEx – prawie pół miliarda zł na reklamę online w pierwszym kwartale 2012Reklama w Internecie nadal notuje wzrost – według badania IAB AdEx, przeprowadzonego przez PwC, wydatki na reklamę online w Polsce w pierwszym kwartale 2012 roku wyniosły 485 milionów zł. W porównaniu do analogicznego okresu w 2011 roku, jest to wzrost o 9%. Nadal dynamicznie rosną wydatki na reklamę mobile. Najbardziej aktywne sektory to nieruchomości, motoryzacja oraz turystyka i gastronomia.
0 1 0 0 0 18.07.2012Polscy wydawcy wprowadzają wspólną platformę sprzedaży treści PianoSześciu polskich wydawców (Agora, Murator, Ringier Axel Springer Polska, Media Regionalne, Polskapresse, Edytor) oraz Polskie Radio łączy siły i wprowadza odpłatność za dostęp do 42 serwisów internetowych w ramach wspólnego systemu płatności Piano.
0 1 0 0 0 18.07.2012Finaliści IV edycji Polish National Sales Awards już wybraniKomisja sędziowska wyłoniła finalistów IV edycji konkursu Polish National Sales Awards – Profesjonalny Sprzedawca roku. Każdy z finalistów zaprezentuje się teraz przed komisją. Wszyscy uczestnicy byli wcześniej weryfikowani przez patrona merytorycznego przedsięwzięcia, firmę doradczą PwC.
0 1 0 0 0 18.07.2012Pierwsze w Polsce konsumenckie centrum e-porad już działaStowarzyszenie Konsumentów Polskich we współpracy z Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów uruchomiło internetowe centrum porad dla konsumentów.
0 1 0 0 0 18.07.2012Internetowa kampania platformy n17 lipca rozpoczęła się kampania internetowa, promująca transmisje igrzysk olimpijskich na platformie n.
0 1 0 0 0 18.07.2012Interia wybrała firmę e-mail marketingowąPolski portal internetowy Interia.pl nawiązał współpracę z dostawcą usług e-mail marketingowych GetResponse. GetResponse zajmie się obsługą programu e-mail marketingu Interii.
1 1 0 0 0 18.07.2012Akcja promocyjna marek Bosch i Cif wsparta kampanią reklamową (wideo)Marki Bosch i Cif wypracowały projekt wspólnej akcji promocyjnej, która ma przekonać konsumentów, że obie zaangażowane marki są ekspertami w swoich dziedzinach. Prowadzona od 18 czerwca akcja ma formę konkursu w trzech edycjach.
0 1 0 0 0 18.07.2012OX Reputation – nowa usługa na rynkuAgencja OX Media wprowadza nową usługę: OX Reputation. Jest ona skierowana do średnich i dużych firm, korporacji, a także celebrytów, którzy chcą zadbać o swoją reputację.
0 1 0 0 0 18.07.2012„Każdy z nas ma powód, by zadbać o zdrowie” – kampania reklamowa MedicoverKampania Medicover promuje opiekę medyczną dla klientów indywidualnych. Rozpoczęła się 16 lipca i jest prowadzona m.in. na autobusach miejskich w Warszawie, Wrocławiu, Katowicach i Krakowie, na antenie stacji radiowych: Radia Wawa, Eska Wrocław, Radia Katowice i Radia Wrocław, a także w Internecie.