2 4 0 0 0 30.10.2012Kamil Stoch i Agnieszka Gąsienica-Daniel w kampanii 4F (wideo)Ruszyła zimowa kampania marki odzieżowej 4F. Nową kolekcję prezentują polscy sportowcy – Kamil Stoch, skoczek narciarski i Agnieszka Gąsienica-Daniel, narciarka alpejska.
1 1 0 0 0 30.10.2012Kampania kinowa perfum „007” (wideo)W sześćdziesięciu czterech kinach sieci Cinema City oraz kinach Helios w całej Polsce rusza kampania zapachu o nazwie 007, stworzonego przez Procter & Gamble Prestige. 15-sekundowe spoty wyświetlane będą przed seansami najnowszego filmu o Jamesie Bondzie – „Skyfall”.
0 2 0 0 0 30.10.2012„Zorientuj się w okolicy” – kampania Panoramy Firm teraz na citylightachKampania Panoramy Firm była dotąd prowadzona z wykorzystaniem billboardów i słupów reklamowych. W kolejnej odsłonie działania reklamowe obejmują nośniki citylight. Akcja promuje lokalne wyszukiwanie przez telefon zarówno przez stronę mobilną Panoramy Firm, jak i aplikacje na Androida i iPhone’a.
0 1 0 0 0 30.10.2012Marka Premio Grupy Goodyear zadba o działania interaktywne w krajach bałtyckichObsługę budżetu na działania interactive marki Premio na rynkach trzech krajów bałtyckich Grupa Goodyear powierzyła Przeagencji.
2 2 0 0 0 30.10.2012Brad Pitt – pierwszy mężczyzna jako główny bohater reklamy Chanel No. 5 (wideo)W październiku rozpoczęła się nowa kampania damskich perfum Chanel No. 5. Markę powstałą ponad dziewięćdziesiąt lat temu po raz pierwszy w historii reklamuje mężczyzna. W nowych spotach telewizyjnych, które swoją premierę miały 15 października, wystąpił Brad Pitt.
0 5 0 0 0 30.10.2012Pakosińska, Mucha i inni promują akcję społeczną „Kup pacyfę – wspieraj dzieci”Trwa akcja społeczna Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce pod hasłem „Kup pacyfę – wspieraj dzieci”. W kampanii biorą udział m.in. Katarzyna Pakosińska, Anna Mucha, Katarzyna Zielińska i Maciej Musiał wraz z zaangażowanymi społecznie firmami.
0 1 0 0 0 30.10.2012Cloud Technologies z nowym inwestorem24 października AdPilot Sp. z o.o. S.K.A nabyła pakiet ponad 38% akcji Cloud Technologies SA, która udostępnia hurtownię danych dla rynku reklamy internetowej za pomocą silnika behawioralnego.
0 2 0 0 0 30.10.2012Kosmiczna kampania karty lunch pass Sodexo Motivation SolutionsRuszyła nowa kampania Sodexo Motivation Solutions, pod hasłem „Karta lunch pass – mały krok dla firmy, wielki krok dla pracownika”. Akcja prowadzona jest za pomocą wysyłek bezpośrednich, działań w mediach branżowych oraz w Internecie. Towarzyszą jej również działania ambientowe.
0 1 0 0 0 30.10.2012UOKiK nałożył na spółkę Apart karę finansowąSpółka Apart utrudniała konsumentom dochodzenie swoich praw – tak rozstrzygnęła prezes UOKiK. Za naruszenie zbiorowych interesów konsumentów nałożona została w wysokości ponad 970 tys. zł. Urząd zakwestionował dziewięć nieprawidłowych praktyk.
0 1 0 0 0 30.10.2012Grupa Lafarge z agencją interaktywnąGrupa Lafarge, producent materiałów budowlanych działający w 64 krajach, nawiązał współpracę z agencją E_misja Interactive 360, która opracowała nowy kanał dotarcia do indywidualnych klientów tej marki.