0 1 0 0 0 18.10.2012Dynamiczny rozwój rynku marketing automationDynamicznie rozwija się w Polsce rynek marketing automation. Zdecydowana większość użytkowników to małe i średnie firmy, dla których możliwość optymalizacji kosztów marketingu ma szczególne znaczenie.
0 7 0 0 0 18.10.2012„Moda na kolory!” – wspólna akcja marek Whirlpool, Ariel i Monnari10 października rozpoczęła się wspólna promocja marek Whirlpool, Ariel oraz Monnari, pod hasłem „Moda na kolory!”. Akcja potrwa do 31 grudnia.
0 1 0 0 0 18.10.2012Presspublica wznawia „Bloomberg Businessweek Polska”16 października Presspublica podpisała umowę licencyjną z Bloomberg L.P.
1 5 0 0 0 18.10.2012„Zrób interes w swoim stylu” – kampania marki Mercedes-Benz (wideo)Rozpoczęła się lokalna kampania marki Mercedes-Benz Samochody Dostawcze, pod hasłem „Zrób interes w swoim stylu”. Akcja zachęca do skorzystania z promocji, w ramach której zakup dodatkowego wyposażenia lub usług obniża wyjściową cenę samochodu.
0 1 0 0 0 18.10.2012„Syf” na billboardach – tajemnicza kampaniaW dużych polskich miastach, m.in. Krakowie, Łodzi i Warszawie, pojawiły się tajemnicze billboardy na nośnikach należących do firmy Ströer.
1 5 0 0 1 18.10.2012Kotlet mielony w sklepie odzieżowym – niestandardowa kampania PCK (wideo)16 października, w Światowy Dzień Walki z Głodem, Polski Czerwony Krzyż oficjalnie rozpoczął niestandardową akcję społeczną, w ramach której każdy może pomóc niedożywionym dzieciom.
0 1 0 0 0 18.10.2012Grupa Nokaut współpracuje z agencją prasowąOd października Grupa Nokaut rozpoczęła współpracę z internetową agencją prasową Artivia. Współpraca obejmuje dostarczanie treści do wybranych serwisów tematycznych należących do Grupy.
2 2 0 0 0 18.10.2012Makłowicz skoczył z mostu. O co chodzi? (wideo)Do niedawna na popularnych portalach internetowych można było zauważyć banery z niepokojącą sceną, hasłem: „Makłowicz skoczył z mostu!” i dopiskiem odsyłającym zainteresowanych po wyjaśnienie do pierwszego programu telewizji o godz. 19:56.
1 1 0 0 0 17.10.2012Kampania nowego Mitsubishi Outlandera (wideo)15 października rozpoczęła się kampania nowego Mitsubishi Outlandera, pod hasłem „Prestiż, przestrzeń, perfekcja”.
0 6 0 0 0 17.10.2012Stylista programu „Jak dobrze wyglądać nago” w kampanii Nivei i OrsayaKampania z Gokiem Wanem potrwa do końca listopada i ma promować wspólną akcję marek Orsay i Nivea Polska. Na początku października ukazał się spot telewizyjny ze znanym stylistą.