0 1 0 0 0 29.01.2013Skojarzenia działają w reklamie. Nowe badanie SWPSWiele reklam przynosi efekt odwrotny do zamierzonego – wprowadza w błąd odbiorców, którzy zamiast myśleć o reklamowanym produkcie, przypominają sobie informacje z fałszywych źródeł. Wydany budżet reklamowy może okazać się inwestycją w firmę konkurencyjną – wynika z badań przeprowadzonych przez dr Alicję Grochowską i prof. Andrzeja Falkowskiego z Instytutu Psychologii Ekonomicznej SWPS. Wyniki opublikowano w najnowszym „Advances in Consumer Research”.
0 1 0 0 0 29.01.2013Antonio Banderas twarzą kampanii promującej gumy do żucia OrbitFirma Wrigley, producent bezcukrowych gum do żucia Orbit, ogłosiła globalne partnerstwo z międzynarodową gwiazdą filmową, Antonio Banderasem. Aktor, najbardziej znany z ról w filmach „Shrek”, „Desperado” i „Skóra, w której żyję”, będzie twarzą nowej, zintegrowanej kampanii reklamowej gum Orbit.
1 2 0 0 0 29.01.2013Festiwal Audioriver odświeża wizerunek (wideo)Festiwal Audioriver, który od 2006 roku odbywa się w Płocku, wprowadza nowe logo i odświeża stronę internetową. Zmieniona została typografia w logo, a tagline i submarki zostały przetłumaczone na język angielski.
0 1 0 0 0 29.01.2013UOKiK wyraża zgodę na badanie reklamy zewnętrznej metodą Postar14 stycznia UOKiK wydał zgodę na powołanie joint venture – niezależnej spółki, która zrealizuje projekt Postar. Spółkę mogą powołać: AMS, Clear Channel i Ströer Poland. Będzie miała ona jednak formułę otwartą, co umożliwi przystąpienie do projektu kolejnym firmom.
0 1 0 0 0 29.01.2013Jak Internet zmienia media? – Social Media Day we WrocławiuOdpowiedzi na pytania, w którą stronę zmierzają media oraz jaka jest przyszłość dziennikarstwa, będą szukać podczas Social Media Day Poland prelegenci – m.in. Jacek Żakowski, Tomasz Machała, Kamil Dąbrowa i Tomasz Tomczyk (bloger Kominek). Najbliższe spotkanie, poświęcone rewolucji komunikacyjnej, odbędzie się 22 lutego w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego.
0 2 0 0 0 29.01.2013Futura Media z nowym logo i identyfikacją wizualną29 stycznia Futura Media, agencja reklamowa specjalizująca się w reklamie ambientowej, zaprezentowała nowe logo oraz stronę internetową ze zmienioną identyfikacją wizualną.
1 1 0 0 0 29.01.2013Gadające kolana w spocie Arthronu Complex (wideo)Pod koniec stycznia wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa suplementu diety Arthron Complex, produkowanego przez amerykańską firmę farmaceutyczną Unipharm. Działania reklamowe są prowadzone pod hasłem „Sposób na zdrowe kolana”. Jest to pierwsza kampania telewizyjna preparatu.
1 4 0 0 0 29.01.2013Nivea zmienia opakowania produktów (wideo)W styczniu w ponad dwustu krajach koncern Beiersdorf, właściciel marki Nivea, zmienia opakowania jej produktów. Zmiany dotyczą całego portfolio produktów przeznaczonych do pielęgnacji twarzy i ciała.
0 3 0 0 0 28.01.2013Raport „Top promocji polskich miast, powiatów i regionów 2013”Zespół Europejskiego Instytutu Marketingu Miejsc Best Place opublikował raport „Top promocji polskich miast, powiatów i regionów 2013”. Opracowanie zawiera ranking najlepiej promujących się jednostek samorządu terytorialnego (JST), najefektywniejsze metody promocji oraz najczęściej napotykane przeszkody w działalności promocyjnej miast, powiatów i regionów.
0 3 0 0 0 28.01.2013Hefra zmienia identyfikację wizualnąHefra, warszawski producent wyrobów srebrnych i posrebrzanych, odświeża swój wizerunek. Zlecił przygotowanie nowego logo oraz strony internetowej.