0 2 0 0 0 25.07.2012Dobre perspektywy dla branży turystycznej w m-commerceSprzedaż usług turystycznych za pomocą urządzeń mobilnych jest dużo większa niż rok temu. Tylko w Polsce odnotowano 280-procentowy wzrost przychodów z transakcji w tym segmencie. Coraz chętniej rezerwujemy loty, hotele, wypożyczamy samochody, a nawet wykupujemy wycieczki za pomocą urządzeń mobilnych – wynika z najnowszego raportu firmy Zanox.
0 1 0 0 0 25.07.2012Twój Fitness z agencją public relationsOd sierpnia agencja More PR rozpocznie współpracę z Twój Fitness – firmą świadczącą kompleksowe usługi konsultingowe oraz szkoleniowe dla instruktorów, pracowników i managerów klubów sportowych. Twój Fitness buduje również własną sieć klubów oraz działa na rzecz promocji aktywności fizycznej wśród Polaków.
1 1 0 0 3 25.07.2012Olimpijski ambush marketing marki Nike (wideo)W najnowszej reklamie Nike występują sportowcy amatorzy uprawiający sport w różnych miejscach opatrzonych nazwą „Londyn”. Reklama przekazuje ideę, że to, co najbardziej liczy się w sporcie, nie zdarzy się podczas olimpiady, a najbardziej godnymi podziwu sportowcami są amatorzy. Uważa się, że kampania Nike wyraźnie została stworzona po to, by firma mogła czerpać korzyści z olimpijskiej gorączki.
0 1 0 0 0 24.07.2012Pascal Brodnicki i Karol Okrasa w reklamach ogólnopolskiej sieci supermarketów?Od kilku tygodni wizerunki dwóch znanych kucharzy, Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy pojawiają się na billboardach rozmieszczonych w centrach dużych miast. Plakaty sugerują, że kucharze będą rywalizować ze sobą w programie kulinarnym, jednak najprawdopodobniej jest to etap teaserowy kampanii reklamowej Lidla.
0 3 0 0 0 24.07.2012Kampania efektywnościowa i mobilna SamsungaSamsung rozpoczął dwie kampanie – efektywnościową, która wspiera nowy smartfon Samsung Galaxy SIII, oraz kampanię mobilną, promującą olimpijski projekt „Samsung Hope Relay”.
0 1 0 0 0 24.07.2012Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego rozstrzygnęła przetarg na dom mediowySzkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie powierzyła domowi mediowemu MasterMind realizację kampanii informacyjno-promocyjnej uczelni. Zadaniem MasterMind będzie dobór i zakup mediów do działań informacyjnych i promujących rekrutację uczelni.
0 1 0 0 0 24.07.2012Euro 2012 przesłoniło polityków: badanie „Scena polityczna”W czerwcu polityka i politycy zeszli zdecydowanie na dalszy plan. W trakcie mistrzostw Europy w piłce nożnej na tematy polityczne prasa pisała najmniej od prawie dwóch lat – wynika z badania „Scena polityczna”, przygotowanego przez agencję informacyjną Press-Service Monitoring Mediów.
0 1 0 0 0 24.07.2012Epam Systems Poland przedłuża umowę z agencją public relationsFirma Epam Systems Poland przedłużyła na kolejne pół roku umowę z agencją 9.90 Public Relations. Poprzednia umowa została podpisana w lutym tego roku.
0 1 0 0 0 24.07.2012CT Creative Team oraz Web Apps ukarane przez UOKiKSpółka CT Creative Team, oferująca aplikacje na telefony komórkowe, oraz Web Apps, właściciel witryny internetowej www.NajlepszeCV.us, wprowadzali konsumentów w błąd – uznała prezes UOKiK i nałożyła kary pieniężne w łącznej wysokości ponad 42 tys. zł.
0 1 0 0 0 24.07.2012Mobica Limited z agencją public relationsMobica Limited – międzynarodowa firma działająca w branży nowych technologii – nawiązała w lipcu współpracę z agencją public relations PRowokacja. Agencja zajmie się kompleksową obsługą działań wizerunkowych dla polskiego przedstawicielstwa firmy.