0 1 0 0 0 30.07.2012Instytut Adama Mickiewicza rozstrzygnął przetarg na kampanię promocyjną polskiego programu kulturalnego w Korei PołudniowejAgencja Partner of Promotion wygrała przetarg na przeprowadzenie kampanii promocyjnej polskiego programu kulturalnego w Korei Południowej. Projekt realizowany będzie na zlecenie Instytutu Adama Mickiewicza.
1 1 0 0 0 30.07.2012Internetowa kampania Rexony Linen Dry (wideo)Trwa akcja reklamowa nowego produktu – Rexony Linen Dry. Antyperspirant stworzono z myślą o aktywnych, młodych kobietach. Kampania promocyjna, realizowana na stronach portalu Wirtualna Polska, ma je przekonać, że kosmetyk pozostaje skuteczny przez cały dzień.
0 1 0 0 0 30.07.20124max, Pearson i Design4Europe z agencją social mediaAgencja Get More Social rozpoczęła współpracę z firmą 4max.pl, oferującą sprzęt m.in. z branży IT i RTV/AGD, wydawnictwem edukacyjnym Pearson oraz firmą odzieżową Design4Europe.
0 1 0 0 0 30.07.2012Nivea reklamuje markę Nivea BabyFirma Nivea Polska rozpoczęła działania dla marki Nivea Baby, których zadaniem jest wspieranie i edukacja przyszłych rodziców w zakresie pielęgnacji niemowląt. Kampania ma na celu nawiązanie relacji z przyszłymi i obecnymi rodzicami oraz ich aktywizację online.
0 2 0 0 0 30.07.2012Outdoorowa kontynuacja kampanii reklamowej Lecha PoznańLech Poznań rozpoczął kampanię sprzedażową biletów i karnetów na nowy sezon T-Mobile Ekstraklasy.
0 1 0 0 0 30.07.2012Unilever zwiększa wydatki na reklamę w InternecieUnilever, właściciel takich marek jak Axe, Dove czy Lipton, w 2012 roku zwiększył o połowę swoje wydatki na reklamę internetową. W pierwszej połowie tego roku firma przeznaczyła na reklamę i promocję 3,3 mld euro.
2 3 0 0 0 30.07.2012Brodnicki i Okrasa rzeczywiście w kampanii Lidla (wideo)Potwierdziły się przypuszczenia prasy i serwisów branżowych. Dwaj znani kucharze, Pascal Brodnicki i Karol Okrasa, są twarzami kampanii reklamowej Lidla. 30 lipca rozpoczął działalność serwis kuchnialidla.pl, w którym obaj mistrzowie kuchni – niekoniecznie w idealnej wzajemnej zgodzie – będą podsuwać użytkownikom swoje przepisy kulinarne, oczywiście na dania z produktów kupionych w Lidlu. Cała kampania „Pascal kontra Okrasa” potrwa 52 tygodnie.
0 2 0 0 3 30.07.2012Kampania outdoorowa Tatralandii realizowana w Polsce, Czechach i na SłowacjiPod koniec czerwca w Polsce, Czechach i na Słowacji rozpoczęła się nowa kampania słowackiego parku wodnego Tatralandia.
0 2 0 0 0 30.07.2012Rekomendacje blogerów na winach w IntermarchéNa butelkach win marki własnej Intermarché – Expert Club przeczytać można rekomendacje blogerów. Na dodatkowych etykietach umieszczono wycinki recenzji z serwisu dotrzechdych.pl, oceniającego ogólnodostępne wina z marketów i dyskontów.
2 0 0 0 0 27.07.2012Szampan Dom Pérignon od Davida LynchaDavid Lynch, reżyser takich filmów jak „Mulholland Drive”, „Blue Velvet” czy „Miasteczko Twin Peaks", a także od lat twórca reklam – tym razem zaprojektował nową wersję klasycznej butelki szampana marki Dom Pérignon.