0 8 0 0 0 28.10.2022Radio Złote Przeboje z nowym logo i kampanią „Dobre na wszystko”2022 to wyjątkowy rok dla Radia Złote Przeboje, które obchodzi w nim 25. urodziny. Z tej okazji od piątku, 28 października stacja prezentuje odmienione logo i kolorystykę. Nowa komunikacja wizualna podkreśla charakter Radia Złote Przeboje jako nowoczesnej rozgłośni grającej energetyczną, sprawdzoną muzykę na każdą porę dnia.
1 3 0 0 0 28.10.2022Kampania McSpicy – kolejnej pikantnej pozycji w menu McDonald’s12 października w ofercie McDonald’s w Polsce zadebiutował burger McSpicy. To marynowany na ostro kawałek piersi z kurczaka w panierce z dodatkiem sosu i sałaty. Wszystko to w bułce z sezamem. Spot tej nowości ma wydźwięk wyzwania dla amatora ostrych smaków: „Dasz radę?”.
1 1 0 0 0 28.10.2022„Bezpieczny senior. Stop manipulacji, nie daj się oszukać” – piąta edycja kampanii„Głos Seniora” przestrzega seniorów przed manipulacją i demaskuje najnowsze techniki oszustw. W tym roku została zainaugurowana piąta edycja kampanii. Udział w niej bierze Honorowa Ambasadorka „Głosu Seniora” – DJ Wika, Wirginia Szmyt, najstarsza didżejka w Europie.
0 1 0 0 0 28.10.2022„Odpowiedzialny e-commerce 2022” – raport e-Izby. Polki i Polacy chcą kupować odpowiedzialnie w internecieCzym jest odpowiedzialny biznes i zrównoważony rozwój, wie niewielka część z nas. Ale na pewno wiemy, czego oczekiwać od e-commerce pod względem odpowiedzialnej sprzedaży, zrównoważonego rozwoju i etyki w biznesie. To wnioski z raportu „Odpowiedzialny e-commerce 2022”, opracowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej.
0 1 0 0 0 28.10.2022Rośnie zainteresowanie piłkarskimi mistrzostwami świata – raport PSMM oraz Publicon SportDotychczas pojawiło się blisko 55 tys. publikacji o zbliżających się mistrzostwach świata w Katarze. Dodatkowo w mediach społecznościowych powstały 163 tys. wpisów na ten temat – wynika z raportu PSMM Monitoring & More oraz Publicon Sport.
1 2 0 0 0 27.10.2022Musy marki Kubuś promowane jako z różnych względów najlepsze dla dzieciPromowane musy składają się z owoców, warzyw, zbóż i witamin. Wszystkie, jak podkreśla marka, bez dodatku cukru, konserwantów i sztucznych barwników. O tym, że musy Kubuś są najlepsze dla dziecka, brand przekonuje w kampanii, która wystartowała w październiku.
0 1 0 0 0 27.10.2022Trzecia edycja akcji „20 stopni” Izby Gospodarczej Ciepłownictwo PolskieIzba Gospodarcza Ciepłownictwo Polskie rozpoczyna kolejną edycję akcji edukacyjnej zachęcającej do niemarnowania ciepła systemowego. Hasło działań brzmi: „Oszczędność w każdym stopniu".
1 2 0 0 0 27.10.2022„Monster Odds” – kampania Betclic na HalloweenBukmacher Betclic rozpoczął kampanię halloweenowej oferty „Monster Odds”. Od 25 października do 3 listopada firma każdego dnia podwyższa kursy na wybrane wydarzenia. To cykliczna oferta, którą w tym roku promuje spot z influencerami, nawiązujący do niskobudżetowych horrorów z gatunku found footage.
0 4 0 0 0 27.10.2022Ikea oczami pracowniczek i pracowników w reportażu „Znaczy więcej”Sieć Ikea kontynuuje działania w ramach swojej platformy employer brandingowej „Znaczy więcej”. Od 26 października w kanale marki na YouTube dostępny jest trwający ponad 47 minut film, w którym pracownicy i pracowniczki od kuchni pokazują pracę w dużej firmie.
0 1 0 0 0 27.10.202255 nominacji w konkursie IAB Mixx Awards 2022Jury IAB Mixx Awards spośród blisko 180 zgłoszeń wyłoniło nominowanych do nagród. O złote, srebrne i brązowe statuetki walczą 44 kampanie reklamowe, które otrzymały łącznie 55 nominacji w 14 kategoriach konkursowych. Laureatów poznamy 24 listopada.