2 1 0 26.03.2013Kampania radiowa Netii (audio)Trwa kampania reklamowa Netii promująca najnowszą ofertę skierowaną do małych i średnich firm. 30-sekundowe spoty radiowe emitowane będą do 4 kwietnia.
1 3 0 26.03.2013„Robimy prąd od początku do końca” – kampania PGE Polskiej Grupy Energetycznej (wideo)„Robimy prąd od początku do końca” to hasło kampanii PGE Polskiej Grupy Energetycznej. Pierwsza od wielu lat kampania wizerunkowa ma wpłynąć na zwiększenie rozpoznawalności marki, zwiększyć zainteresowanie nią oraz zaufanie do niej wśród odbiorców.
1 1 0 25.03.2013Bezpieczny telefon Ali w reklamie aQooQoo (wideo)Marka aQooQoo (należąca do Kom-net) rozpoczęła kampanię reklamową, w której promuje swoje telefony przeznaczone dla dzieci w wieku przedszkolnym. Telefon aQooQoo pozwala na kontakt z czterema dowolnymi numerami.
0 1 0 25.03.2013Replise w gronie firm członkowskich IAB PolskaReplise, firma zajmująca się monitoringiem mediów społecznościowych, przystąpiła do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.
0 1 0 25.03.2013Roleski musi wycofać Majonez Świętokrzyski z rynkuMajonez Świętokrzyski, produkowany przez firmę Roleski, pojawił się na rynku w 2009 r. Sąd uznał, że etykieta produktu jest łudząco podobna do etykiety Majonezu Kieleckiego, wytwarzanego przez WSP Społem Kielce od 1959 r.
0 1 0 25.03.2013Citeam rezygnuje z ofert lokalnych i turystycznychPortal Citeam.pl, należący do Grupy Allegro, rezygnuje z ofert lokalnych i turystycznych. Jak informuje Paweł Klimiuk, rzecznik Grupy Allegro – ten model zakupów grupowych nie sprawdził się.
1 1 0 25.03.2013„Taniej niż myślisz” – kampania porównawcza Frisco.pl (wideo)Internetowe delikatesy Frisco.pl rozpoczynają kampanię pod hasłem „Taniej niż myślisz”. Od 25 marca Frisco oznaczyło w sklepie internetowym produkty tańsze niż te, które oferuje Tesco. Elementem kampanii porównawczej jest też strona internetowa z wykazem produktów. Kampanię wspierają mailingi skierowane do klientów i działania PR.
1 1 0 25.03.2013Kampania serialu „Warsztat Danny’ego” (wideo)Telewizja History rozpoczęła w Polsce kampanię reklamową promującą nowy serial pt. „Warsztat Danny’ego”, emitowany od 28 marca. Akcja rozpoczyna się 25 marca i potrwa cztery tygodnie.
1 6 0 25.03.2013Białoruski artysta zadaje pytanie: „Po co żyjesz?” (wideo)Na ulicach Warszawy, Katowic i Mińska eksponowane są kreacje białoruskiego twórcy street artu – Dimy, ukrywającego się pod pseudonimem Dream. Na Białorusi znane są jego historyczne i narodowe graffiti, choć on sam pozostaje anonimowy.
0 3 0 25.03.2013Outlet Factory z wiosenną odsłoną akcji „Manifest your style”Trwa wiosenna kampania „Manifest your style”, promująca centra Outlet Factory. Działania wizerunkowe prowadzone są w prasie, Internecie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej w czterech miastach Polski, gdzie znajdują się centra Outlet Factory. Kampania rozpoczęła się 22 marca i potrwa do końca kwietnia.