1 1 0 0 0 8.11.2012Ekstremalny sposób Roberta Makłowicza na zrywanie ziół (wideo)W ramach akcji Tesco „Łowca smaku powraca” Robert Makłowicz wystąpił w kolejnym spocie promującym sieć supermarketów. W poprzednich reklamach znany kucharz skakał z mostu. Tym razem wziął udział w równie niebezpiecznej misji.
0 2 0 0 0 8.11.2012Kampania promocyjna Porsche LeasingW październiku ruszyła kampania komunikacyjna promująca specjalną ofertę leasingową i ubezpieczeniową marki Porsche. Działania są prowadzone równolegle w salonach dealerskich, Internecie oraz prasie.
1 1 0 0 0 8.11.2012Zakonnik Szymon Majewski. Nowa rola showmana w spocie PKO BP (wideo)5 listopada rozpoczęła się kampania PKO BP, promująca Konto za Zero. W nowym spocie Szymon Majewski wciela się w rolę brata zakonnego, który doradza swoim towarzyszom w wyborze sposobu wpłaty pieniędzy. Akcja reklamowa potrwa do 16 grudnia.
1 1 0 0 0 8.11.2012Krowy same przygotowują śmietankę do kawy – kampania Łaciatej (wideo)2 listopada rozpoczęła się kampania reklamowa promująca śmietankę Łaciatą do kawy (12% tłuszczu). Emitowany w stacjach telewizyjnych spot reklamowy utrzymany jest w charakterystycznym dla marki tonie. Akcja ma na celu wzmocnienie wizerunku marki należącej do Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol w Grajewie.
2 1 0 0 0 8.11.2012„Od takiej oferty trudno się oderwać” – świateczna kampania platformy n (wideo)„Od takiej oferty trudno się oderwać” to hasło świątecznej kampanii platformy n, promującej sześciomiesięczną umowę. Ogólnopolska kampania prowadzona jest w telewizji, radiu, Internecie oraz na nośnikach w galeriach handlowych.
2 1 0 0 0 8.11.2012Przyspieszający koszykarz w spocie LTE Plusa (wideo)Trwa kampania Internetu mobilnego LTE w Plusie. Jego możliwości uosabiać ma koszykarz, który na boisku fenomenalnie przyspiesza, pozostawiając w tyle zawodników przeciwnej drużyny.
0 1 0 0 0 7.11.2012Apple podwoił budżet reklamowy w ciągu ostatnich trzech latOd 2009 roku Apple podwoił budżet reklamowy: z 501 milionów dol. do 1 miliarda dol. w 2012 roku. Wzrost sprzedaży sprawia jednak, że wydatki na reklamę stanowią coraz mniejszy procent przychodów firmy.
0 1 0 0 0 7.11.2012Znamy zwycięzców Mixx Awards 2012Najlepszą internetową kampanią reklamową tego roku została kampania Lech Tribute przygotowana przez agencję John Pitcher, Człowiekiem Roku – zbiorczo polscy internauci. W kategorii Mobile/apps/tablets, wprowadzonej w tym roku po raz pierwszy, zwyciężyła agencja GoldenSubmarine. IAB Polska po raz szósty przyznał nagrody za najlepsze kampanie reklamowe online w konkursie Mixx Awards.
0 1 0 0 0 7.11.2012Konsekwencje zwycięstwa wyborczego Obamy dla branży reklamowejOdliczenie od podatków kosztów działań reklamowych firm, bezpieczeństwo danych zostawianych przez użytkowników w Internecie i marketing skierowany do dzieci – to główne kwestie, których regulacją zajmie się Barack Obama w drugiej kadencji.
1 3 0 0 0 7.11.2012Nowy agent w lokalnym biznesie, czyli kampania Strefy Biznesu (audio)Strefa Biznesu, sieć regionalnych serwisów gospodarczych z lokalnymi informacjami, rozpoczyna kampanię wizerunkową. Przewidziano w niej działania z zakresu ATL i BTL.