0 1 0 0 0 19.11.2012Croma Pharma Polska z agencją PRZ początkiem listopada firma medyczna Croma Pharma Polska nawiązała współpracę z Kostrzewa PR. Agencji powierzono całościową komunikację public relations w zakresie działań korporacyjnych i produktowych, a także promocję nowego projektu Cromy – Princess Academy, który jest połączeniem centrum szkoleniowego z gabinetem medycyny estetycznej.
0 1 0 0 0 19.11.2012Marka Parfois rozpoczęła współpracę z agencją PRObsługą PR-ową portugalskiej marki Parfois, oferującej akcesoria dla kobiet, zajmuje się agencja Fashion PR.
0 2 0 0 0 19.11.2012Konsumenci w sklepach zwracają uwagę na promocje – badanie Monitora Promocji ARC Rynek i Opinia88% konsumentów zwraca uwagę na promocje przy wyborze produktu w sklepie. Większość badanych kupuje promowany produkt wyłącznie wtedy, gdy jest przekonana do danej marki (59%) – wynika z Monitora Promocji ARC Rynek i Opinia.
1 1 0 0 2 19.11.2012„Tak tu wszystko urządziłaś, że aż chce się wracać” – kampania Ikei (wideo)19 listopada rozpoczęła się kampania Ikei. Szwedzki producent i sprzedawca mebli zachęca do zmian i zadbania o „duży pokój” w mieszkaniu, dzięki czemu zarówno domownicy, jak i goście mogliby częściej spędzać w nim czas.
1 1 0 0 0 19.11.2012Pan Wojtek magnesem na kobiety w reklamie mBanku (wideo)Wystartowała nowa kampania mBanku, której celem jest pozyskanie nowych użytkowników eKonta w promocyjnej ofercie z programem mSaver (oprocentowanie 9% plus rabat na ubezpieczenie samochodu).
2 1 0 0 0 19.11.2012Andrzej Grabowski i Artur Barciś jako konkurujący fryzjerzy (wideo)Rozpoczęła się druga odsłona jesiennej kampanii reklamowej Enei. Po spocie wizerunkowym „Energia daje zaufanie” zobaczymy historię dwóch fryzjerów-przedsiębiorców konkurujących ze sobą. Tylko jeden z nich, korzystający z oferty „Stała cena”, nie przejmuje się zużyciem prądu.
1 6 0 0 0 19.11.2012Badanie blogosfery z perspektywy biznesu – raport „Blogosfera 2012”Instytut Millward Brown we współpracy z blogerką Natalią Hatalską zrealizował badanie telefoniczne wśród specjalistów komunikacji marketingowej, którzy realizują projekty z udziałem blogerów.
0 1 0 0 0 19.11.2012Spada wartość rynku reklamowego – wyniki badania domu mediowego StarlinkStagnacja polskiej gospodarki nie sprzyja poprawie sytuacji na rynku reklamy. Po trzech kwartałach rynek traci 5,3% wobec tego samego okresu z ubiegłego roku, a jego wartość wynosi 5 miliardów 79 milionów złotych – wynika z raportu o rynku reklamowym, który przygotował dom mediowy Starlink.
2 1 0 0 0 19.11.2012Renia lepi uszka kopytkami w świątecznym spocie Orange (wideo)Z okazji Bożego Narodzenia do Serca i Rozumu w spotach reklamowych Orange dołączyła Renia. Bohaterka załamuje kopytka nad barszczykiem. Przy okazji Serce chwali się nowym telewizorem za 1 zł. Reklama będzie obecna w telewizji, kinach i radiu. Działania komunikacyjne obejmą również nośniki reklamy zewnętrznej oraz prasę.
0 1 0 0 0 18.11.2012Laureaci jubileuszowej, 10. edycji konkursu Złote Spinacze16 listopada podczas uroczystej gali wręczono nagrody w konkursie na najlepsze kampanie PR zrealizowane w ostatnim roku. Za kreatywność została nagrodzona akcja „Let's Color” marki Dulux, za efektywność „Śniadanie daje moc”. O nagrody walczyło w sumie 88 projektów w 28 kategoriach: 16 głównych, 2 specjalnych oraz 10 sektorowych. Rozstrzygnięto także plebiscyt na Kampanię PR Dziesięciolecia. Decyzją internautów specjalna statuetka trafiła do Partner of Promotion za projekt „Tiger jest tylko jeden”.