0 1 1 28.03.2013Link4 z agencją Next w social mediaW marcu Link4 wybrał agencję Next do obsługi w mediach społecznościowych. Do zadań agencji należy tworzenie strategii komunikacji marki w social media, zarządzanie społecznościami na różnych platformach internetowych (m.in. Facebook i Google+), działania na forach, portalach i w blogosferze.
0 2 1 28.03.2013Prezes NC+ odpowiada na negatywne komentarze klientów21 marca zadebiutowała platforma cyfrowa NC+, powstała z połączenia Cyfry+ i N. Na czele przedsięwzięcia stanął Julien Verley, dotychczasowy wiceprezes Grupy Canal+. Oferta nowej platformy wywołała ogromne niezadowolenie wśród dotychczasowych klientów.
1 1 2 28.03.2013Rada Reklamy uznała reklamę T-Mobile za sprzeczną z dobrymi obyczajami (wideo)Rada Reklamy uwzględniła skargi dotyczące reklamy T-Mobile w ramach akcji konsumenckiej Stowarzyszenia Twoja Sprawa. Stowarzyszenie argumentowało, że spot jest sprzeczny z dobrymi obyczajami, a kampania nie jest prowadzona w poczuciu społecznej odpowiedzialności.
0 1 0 28.03.2013Laureaci III Konkursu „Pióro odpowiedzialności”Forum Odpowiedzialnego Biznesu po raz trzeci nagrodziło dziennikarzy, którzy w swoich publikacjach propagują idee społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR). Kategorie nagrodzonych prac to Artykuł prasowy w mediach drukowanych oraz Artykuł prasowy w mediach elektronicznych. W tym roku po raz pierwszy nagrodzono także artykuły eksperckie.
0 1 0 27.03.2013Grupa PZU rozpoczyna współpracę z Pride&Glory i K2Grupa PZU rozstrzygnęła przetarg na działania online obejmujące strategię, kreację i projekty specjalne. W ramach postępowania zostały wybrane dwie agencje: Pride&Glory oraz K2 Internet.
0 1 0 27.03.2013Portret Generacji Wielkiej Zmiany – badanieBy nakreślić portret Generacji Wielkiej Zmiany, ośrodek analityczny Thinktank i czasopismo „Malemen” zaprosiły do udziału w sesjach redefinicyjnych ponad 60 ekspertów z różnych dziedzin. Przez pół roku pracowali oni nad definicjami siedmiu słów kluczowych dla każdego pokolenia: rynek, przedsiębiorczość, sukces, patriotyzm, wiara, szczęście i styl życia.
1 1 0 27.03.2013Sandwicze zamiast bagaży od Subwaya (wideo)Sieć restauracji Subway przeprowadziła akcję ambientową dla pasażerów lotniska Ławica w Poznaniu. Powracający z ciepłych krajów podróżni byli zaskoczeni, kiedy na taśmie bagażowej zamiast ich walizek pojawiły się platery z sandwiczami.
0 1 0 27.03.2013Inteligo na Facebooku z agencją Mint MediaOd 1 marca PKO Bank Polski i agencja interaktywna Mint Media rozpoczęły nowy etap współpracy. Pod opiekę agencji trafił fan page Inteligo.
0 1 0 27.03.2013Konsumenci mniej optymistyczni w marcuWzrost optymistycznych nastrojów, obserwowany od stycznia tego roku, w marcu załamał się. Marcowy wskaźnik optymizmu konsumentów (WOK) Ipsos zanotował spadek o niemal 5 pkt, osiągając poziom 75 pkt. W ostatnim pomiarze optymizmu konsumenckiego realizowanym przez Ipsos spadek zanotowały wszystkie wskaźniki składowe WOK.
1 1 0 27.03.2013„Każda figura jest wyjątkowa” w reklamie preparatu Figura (wideo)„Każda figura jest wyjątkowa” to hasło kampanii wprowadzającej na rynek cztery nowe warianty preparatów odchudzających Figura. Akcja ruszyła 23 marca.