0 1 0 0 0 8.08.2012Ekologiczne narzędzie marketingowe w służbie społecznej27 lipca br. w Łodzi zastosowano z jedną z metod kreowania proekologicznego przekazu marketingowego, reverse graffiti. To wykorzystanie potencjału brudnych miejskich powierzchni i specjalnego szablonu oraz strumienia wody lub piasku pod ciśnieniem.
0 1 0 0 0 8.08.2012Agros Nova promuje napoje Tarczyn i ideę rowerów miejskichFirma Agros Nova prowadzi ogólnopolską kampanię napojów Tarczyn, pod hasłem „Tarczyn rowerowy”, z wykorzystaniem nośników reklamowych na rowerach miejskich. Działania potrwają do końca sierpnia.
0 1 0 0 0 8.08.2012Nowa kampania odświeżająca markę PedigreeRozpoczyna się relaunch marki Pedigree, marki z portfolio Mars Polska. Celem działań BTL jest budowa wizerunku i promocja sprzedaży nowej suchej karmy Pedigree Vital Protection.
1 1 0 0 0 8.08.2012PZU podsumowuje akcję na Euro 2012PZU podsumowuje kampanię „Głowy do góry! Pokaż, jak wielkim jesteś kibicem”, która miała wzmocnić nowe pozycjonowanie marki. W ciągu dwudziestu dni akcji ukazało się o niej ponad 130 publikacji w mediach ogólnopolskich, regionalnych, sportowych i lifestyle’owych.
0 1 0 0 0 8.08.2012Międzynarodowe Targi Poznańskie z agencją public relationsMiędzynarodowe Targi Poznańskie, organizator tegorocznej edycji Poznań Game Arena, wydarzenia przeznaczonego dla fanów rozrywki i multimediów, podpisał umowę z agencją Monday PR.
0 1 0 0 0 8.08.2012Łukasz Wejchert: doceniam nowatorskie podejście do biznesu Richarda BransonaŁukasz Wejchert, były prezes Onetu, a obecnie właściciel firmy Dirlango wesprze nowego operatora komórkowego Virgin Mobile Polska, należącego do słynnego Richarda Bransona.
0 1 0 0 0 8.08.2012 ARTYKUŁ SPONSOROWANYZnaleźć coś w Internecie? Nie ma problemu. Znaleźć wiarygodną informację? Z tym już gorzej…Co prawda jako użytkownicy Sieci mamy dostęp do masy informacji w sposób ciągły i niemal nieograniczony, a czasami potrzebna jest jedynie pewna kwota pieniędzy, czas lub specjalista od IT. Ale za tym szerokim dostępem stoi równie szeroki napływ informacji, które niekoniecznie zasługują na naszą uwagę. Jak skutecznie radzić sobie z tym natłokiem informacji?informacja promocyjna
0 1 0 0 1 8.08.2012Polscy studenci wygrali w globalnym konkursie marketingowym GoogleZespół studentów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie wygrał w organizowanym przez Google, światowym konkursie marketingu internetowego Online Marketing Challenge, pokonując ponad 11 tys. uczestników z 86 krajów.
2 1 0 0 0 8.08.2012Spot jabłkowego Head & Shoulders zaadaptowany na rynki Europy Środkowej (wideo)Na rynkach Polski, Czech, Słowacji, Słowenii, Węgier, Chorwacji oraz krajów nadbałtyckich prowadzona jest kampania promująca szampon Head & Shoulders – Apple Fresh. Działania rozpoczęto w sierpniu.
0 1 0 0 0 7.08.2012Zwiedzanie i spędzanie czasu z rodziną – wakacyjne priorytety polskich internautówPolscy internauci stawiają podczas wakacji na zwiedzanie ciekawych miejsc (73%). Ponad połowa badanych przyznaje też, że podczas urlopu bardzo ważne jest dla nich spędzenie czasu z rodziną i znajomymi. Zaledwie co dziesiąty respondent chciałby zawierać podczas urlopu nowe znajomości – wynika z sondażu ARC Rynek i Opinia.