0 1 0 0 0 5.06.2012Bacardi-Martini Polska przedłuża umowę z agencją public relationsAgencja More PR kontynuuje współpracę z Bacardi-Martini Polska – importerem i dystrybutorem luksusowych alkoholi.
0 1 0 0 0 5.06.2012Grupa Nokaut rozpoczęła współpracę z Onet.plGrupa Nokaut podpisała umowę o strategicznym partnerstwie z portalem Onet.pl. Wartość umowy opiewa na kwotę 1,85 mln złotych i przewiduje dwuletnią współpracę. Oferty Nokaut.pl będą emitowane na głównej stronie Onetu w segmencie e-commerce.
0 1 0 0 0 5.06.2012Polscy konsumenci przed Euro 2012: wyniki sondażu Payback Opinion PollProgram lojalnościowy Payback przeprowadził sondaż on-line wśród polskich konsumentów (w badaniu wzięło udział 500 osób). Wyniki pokazały, że Polacy już kupują eurogadżety (39%) i mają w planach dalsze zakupy (45%). Zakupom towarzyszy przekonanie, że reprezentacja Polski wyjdzie z grupy (61%). Naszym piłkarzom będzie kibicowało 83% Polaków. W czasie Euro część osób planuje podróż, głównie do miast, w których odbędą się mecze. Są też tacy, którzy uciekną przed eurozamieszaniem.
0 2 0 0 0 5.06.2012Polska branża ICT patrzy z optymizmem na rok 2012W roku 2011 firmy teleinformatyczne uczestniczące w rankingu Computerworld Top200 osiągnęły 13-procentowy wzrost sprzedaży. Ich łączne przychody wyniosły prawie 44 mld zł. W tym roku firmy ICT (information and communication technologies) prognozują 20-procentowy wzrost.
0 1 0 0 0 5.06.2012Rozstrzygnięto konkurs „Kampania społeczna roku 2011”Kampanie „Daj włos”, „Zapnij pasy. Włącz myślenie”, „Nie jedź na kacu. Włącz myślenie”, „Życie to nie Facebook”, „Motocyklem bezpieczniej między samochodami” i „Jest między nami chemia” otrzymały tytuły Kampanii Społecznych Roku 2011.
0 1 0 0 0 5.06.2012Atmedia rozpoczyna sprzedaż lipcowych kampaniiAtmedia, biuro reklamy mediów tematycznych, rozpoczyna sprzedaż czasu reklamowego na lipiec. Broker przewiduje 15-procentowy wzrost udziałów pakietu Atmax w wakacje.
0 1 0 0 0 5.06.2012Euro-radar: inwestycje na pierwszym planieNie futbol i piłkarze, ale beton i inżynierowie powinni bardziej kojarzyć się nam z nadchodzącymi mistrzostwami. W ciągu ostatniego roku media podały ponad 155 tys. informacji na temat inwestycji i nowej infrastruktury. Właśnie one okazały się najczęstszym tematem związanym z turniejem Euro 2012 – wynika z analizy Press-Service Monitoring Mediów.
0 3 0 0 0 5.06.2012Radio popularne wśród mieszkańców miastTrzy czwarte mieszkańców wielkich miast słucha codziennie radia, średnio przez 4,5 godziny. Jednocześnie ponad jedna czwarta z nich spędza z radiem co najmniej 6 godzin – wynika z badania Radio Track, przeprowadzonego przez Millward Brown SMG/KRC dla Komitetu Badań Radiowych.
1 1 0 0 0 5.06.2012Janusz Rewiński ponownie w spocie PZU (wideo)PZU stworzył spot kontynuujący historię opowiedzianą w poprzedniej reklamie z kampanii wizerunkowej.
0 3 0 0 0 5.06.2012Zwycięzca konkursu na najlepszą kampanię promocyjną miejsc wybrany30 maja, podczas Kongresu Regionów w Świdnicy, ogłoszono zwycięzców w konkursie na najlepszą kampanię promocyjną miejsc.