1 2 0 0 0 11.12.2012„K3 – wznieś się na wyżyny biznesu” – kampania Tarnowskich Gór (wideo)Ruszyła kampania inwestycyjna Tarnowskich Gór. Akcja przebiega pod hasłem „K3 – wznieś się na wyżyny biznesu”, które stanowi odwołanie do trzech elementów – kadr, komunikacji i klimatu inwestycji. Pierwsze reklamy ukazał się w prasie.
3 1 0 0 0 11.12.2012Dżentelmeni w charytatywnej akcji „Stop bosym stopom” (wideo)„Stop bosym stopom” to hasło kampanii, której celem jest pomoc dzieciom z najuboższych rodzin. Co roku fundusze na zakup obuwia są pozyskiwane głównie ze sprzedaży Kalendarza Dżentelmeni oraz płyty z muzyką w wykonaniu polskich artystów.
0 1 0 0 0 11.12.2012Eskadra Publica zmienia nazwę na SynertimeZmiana nazwy warszawskiej agencji public relations ma podkreślić, że firma stawia na łączenie zróżnicowanych wartości, które w efekcie synergii przynoszą klientom wizerunkową wartość dodaną. Zmieniła się również identyfikacja wizualna firmy.
0 1 0 0 0 11.12.2012Przemysław Saleta z agencją Chariot i Menu GroupAgencja interaktywna Chariot oraz Bogdan Węgrzynek z Grupy Menu zadbają o PR oraz marketing Przemysława Salety. Wszystkie szczegóły dotyczące współpracy ustalone zostały 8 grudnia w Nowym Sączu.
0 3 0 0 0 11.12.2012Marka Tiger teraz także z linią perfumNa półki drogerii wkracza linia wód toaletowych oraz antyperspirantów dla kobiet i mężczyzn, sygnowanych marką Tiger. Nowe kosmetyki dostępne są w znanych sieciach drogeryjnych oraz na stoiskach kosmetycznych w największych supermarketach w całym kraju, a także w sprzedaży online.
0 1 0 0 0 11.12.2012Vivaboxy do wygrania. Konkurs Marketingu przy Kawie i Sodexo Motivation SolutionsDo zdobycia jest 10 zestawów Vivabox od Sodexo Motivation Solutions. Aby wziąć udział w konkursie, należy odpowiedzieć na 2 pytania: Jakie najbardziej nietypowe prezenty otrzymali Państwo lub wręczyli swoim partnerom biznesowym?Jakie są kategorie prezentów Vivabox? Wymień przynajmniej trzy.
1 1 0 0 0 10.12.2012„It’s your life, just take it” – idea marki Kruger&Matz oddana w spocie (wideo)Z początkiem grudnia wystartowała kampania reklamowa sprzętu audio marki Kruger&Matz. Jej celem jest zwiększenie świadomości brandu oraz promocja jego kluczowych produktów. Działania obejmują reklamę w telewizji i prasie oraz w Internecie.
1 1 0 0 0 10.12.2012Kampania promocyjna przelewów natychmiastowych Express Elixir (wideo)10 grudnia rozpoczęła się kampania promująca bankowe przelewy natychmiastowe Express Elixir. Reklama telewizyjna ma informować o możliwości dokonywania przelewów natychmiastowych, które realizowane są wewnątrz systemu bankowego.
0 1 0 0 0 10.12.2012Świąteczna kampania DecathlonuNowa kampania sportowej sieci Decathlon promuje ubrania, sprzęt i prezenty na zimowy sportowy sezon. W kampanii telewizyjnej reklamowane są polary Quechua.
0 4 0 0 0 10.12.2012Ile w tym roku wydamy na świąteczne prezenty? – wyniki badaniaW tym roku na zakup prezentów świątecznych dla najbliższych przeznaczymy 7,3 mld zł. To tyle, ile wystarczyłoby na zakup dwunastu nowych Dreamlinerów. Część tej kwoty – 859 mln zł, czyli wartość połowy Stadionu Narodowego – wydamy na zakup upominków w Internecie.