0 1 1 16.04.2013Rebranding PZU tańszy niż zakładanoZdaniem Andrzeja Klesyka, prezesa PZU, rebranding marki kosztował mniej niż 30 mln złotych. To kwota niższa niż założono w budżecie koncernu.
0 1 0 16.04.2013Dania gotowe Pudliszek z EdelmanemOd 1 kwietnia agencja Edelman Polska prowadzi działania PR dotyczące nowości z portfolio dań gotowych marki Pudliszki.
1 1 1 16.04.2013Kampania telewizyjna dań Lubelli (wideo)Ruszyła kampania telewizyjna promująca nową propozycję w ofercie Lubelli – dania Szybko z patelni.
0 1 0 16.04.2013Wittchen wybrał realizatora działań w social mediaFirma Wittchen nawiązała współpracę z agencją Bird & Co. Agencja zajmie się kompleksowymi działaniami tej marki w mediach społecznościowych.
0 1 0 16.04.2013Wielki „kufer podróżny” reklamą pierwszego sklepu Louis Vuitton w PolsceInstalacja przypominająca kufer podróżny stanęła przed domem towarowym VitkAc w Warszawie. To reklama pierwszego w Polsce sklepu luksusowej francuskiej marki Louis Vuitton.
0 1 0 15.04.2013Pani Ekscelencja i inne blogerki pokażą swoje szafy online15 kwietnia rozpoczyna się miesięczny projekt Grupy Szafa.pl, do którego zaproszono ponad 60 blogerek interesujących się modą.
0 1 0 15.04.2013Green Cross Poland wybrał agencję PROrganizacja ekologiczna Green Cross Poland – polski oddział Międzynarodowego Zielonego Krzyża – rozpoczęła współpracę z agencją Q&AConsulting.
0 1 0 15.04.2013Program lojalnościowy Polkomtela – edycja 2013Polkomtel rozpoczyna kolejną edycję programu lojalnościowego dla punktów sprzedaży – „Zyskuj z Plusem”.
1 1 0 15.04.2013„Dobra wiadomość” – spoty gwarancji de minimis BGK (wideo)Ruszyła kampania promująca Portfelową Linię Gwarancyjną de minimis Banku Gospodarstwa Krajowego.
0 1 0 15.04.2013Tauron Basket Liga rozpoczyna kampanię outdoorową„Kto sięgnie po mistrzostwo?” – to hasło rozpoczynającej się 16 kwietnia kampanii outdoorowej Tauron Basket Ligi.