0 1 0 0 0 5.09.2012Położenie produktów na sklepowej półce determinuje decyzje zakupowe – nowe wyniki badańJak wykazują badania przeprowadzone w USA, najczęściej wybieramy obiekty (przedmioty, pomieszczenia itd.) usytuowane, najogólniej mówiąc, centralnie: środkowe kabiny w przymierzalniach i toaletach czy środkowe krzesła przy stole. Najnowsze doniesienia wskazują, że dotyczy to także produktów na sklepowych półkach – w nieco inny sposób, niż dotychczas sądzono.
0 1 0 0 0 5.09.2012Kraft Foods wprowadza na rynek nową markę kawy„Kawa jutra już dziś” to hasło kampanii marketingowej wprowadzającej na polski rynek markę pełnoziarnistej kawy rozpuszczalnej Millicano od Jacobs Krönung, która rozpocznie się w połowie września br.
0 1 0 0 1 5.09.2012Facebook walczy z fałszywymi lajkami, aby uspokoić reklamodawcówFacebook próbuje ograniczyć liczbę fałszywych lajków. Fałszywe kliknięcia „lubię to” mogą zaszkodzić wiarygodności relacji, jakie obecne w serwisie marki budują z użytkownikami, i tym samym zagrozić dochodom Facebooka z reklam.
1 1 0 0 0 5.09.2012Podopieczny Fundacji Synapsis na stażu w agencji marketingowej (wideo)W ramach projektu Fundacji Synapsis „Zatrudnij AS-a” do zespołu agencji IQ Marketing i AtomClick dołączył Bartosz Jakubowski, podopieczny fundacji.
0 1 0 0 0 5.09.2012Rafał Wąsowicz naczelnym bezpłatnego tytułu Polskapresse, „Nasze Miasto”Od września Rafał Wąsowicz zajmuje stanowisko redaktora naczelnego bezpłatnej gazety Polskapresse, „Nasze Miasto".
0 1 0 0 0 5.09.2012Drożeją reklamy w sieci mediów tematycznych AtmediaRozpoczyna się sprzedaż październikowych kampanii reklamowych w stacjach reprezentowanych przez Atmedia. Biuro reklamy mediów tematycznych podnosi cenę w prime time o 7 proc. w stosunku do ubiegłego roku.
0 1 0 0 0 5.09.2012Coca-Cola ma 50 mln fanów na FB i chce wykorzystać potencjał tej społecznościFan page Coca-Coli na Facebooku został polubiony przez 50 milionów użytkowników. Firma ogłosiła właśnie plan wsparcia społeczności online w działaniach mających uczynić świat szczęśliwszym.
0 3 0 0 0 5.09.2012Festiwal Skrzyżowanie Kultur – oblicza Orientu w centrum WarszawyW Warszawie rozpoczęła się kampania reklamowa ósmej edycji festiwalu muzycznego Skrzyżowanie Kultur. W stolicy pojawiły się już wielkoformatowe plakaty.
0 3 0 0 1 5.09.2012„Wyraź siebie we Wrocławiu” – kampania marki Top SecretWe Wrocławiu rozpoczęła się kampania out-of-home marki Top Secret. W ramach akcji promocyjnej będą prowadzone działania trade marketingowe. Reklamy kolekcji jesień 2012 znajdą się także w prasie i Internecie.
0 2 0 0 0 5.09.2012Chorzów „wprawia w ruch”, a Bytom namawia do rozgrywki inwestycyjnej na swoim terenieZ początkiem września rozpoczęła się druga odsłona kampanii promującej Bytom oraz tereny inwestycyjne zlokalizowane w pobliżu odcinka A1 przebiegającego w pobliżu miasta. Ruszyła także akcja promocyjna Chorzowa.