0 1 0 15.05.2013Spadają przychody AgorySłabnąca gospodarka wpływająca na spadek wydatków na reklamę, zmniejszenie sprzedaży dzienników i skurczenie się frekwencji w kinach – to główne przyczyny spadku przychodów Grupy Agora. W pierwszym kwartale 2013 r. obniżyły się one o 6,9% w stosunku do zeszłego roku.
1 1 0 15.05.2013Bieg przez witryny i aplikacje w reklamie Plusa „Bez limitu” (wideo)15 maja rozpoczęła się kampania Plusa promująca ofertę nielimitowanego dostępu do serwisów YouTube, Ipla oraz stron WWW.
0 1 0 15.05.2013Dziennikarze lifestyle’owi a PR-owcy – badanie Edelman Polska (infografika)Dziennikarze lifestyle’owi w co piątym materiale umieszczają informacje zdobyte od PR-owców – wynika z badania agencji Edelman Polska. Są niechętni wobec rozmów telefonicznych, preferując inne formy kontaktu z przedstawicielami branży PR.
0 1 2 15.05.2013Rada Etyki PR wydała opinię ws. przetargu Przemysłowego Instytutu Automatyki i PomiarówRada Etyki PR wydała opinię w sprawie zgłoszenia dotyczącego przetargu na obsługę medialną i graficzną II Nocy Robotów. Przetarg był organizowany przez Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów PIAP.
0 1 0 15.05.2013Prima Poland we współpracy z K2 MediaFirma Prima Poland – producent kawy – rozpoczyna współpracę z K2 Media. Agencja zajmie się promocją marki na Facebooku.
0 1 0 15.05.2013Internauci chcą być śledzeni w Sieci – raport portalu VentureBeat.com64% użytkowników Internetu chce być monitorowanych online. Z faktu, że ich zachowania w Internecie są śledzone, zdaje sobie sprawę 85% internautów, a 75% z nich nie ma nic przeciwko wykorzystywaniu danych do poprawiania jakości zakupów. Takie informacje opublikował amerykański portal VentureBeat.com, powołując się na wyniki badań firmy Monetate.
0 1 0 14.05.2013Grupa Lowe Poland ujednolica nazwy swoich spółekGrupa Lowe Poland dokonuje rebrandingu swoich spółek. Dom mediowy PanMedia Western zmienił nazwę na Lowe Media, agencja reklamowa Lowe GGK na Lowe Warsaw, a agencja shopper marketingowa Open & Partners na Lowe Open.
0 3 0 14.05.2013Kampania plastrów Sutricon od VercoRozpoczyna się kampania „Zapomnisz o bliznach” marki Sutricon – leczniczych plastrów firmy Verco. Działania edukacyjne realizowane są w ramach specjalnego serwisu na portalu Wirtualna Polska.
0 1 0 14.05.2013Nową kampanię Gillette przygotuje agencja Hypermedia IsobarPrzetarg na kompleksową obsługę marki Gillette w Europie Centralnej wygrała agencja komunikacji zintegrowanej Hypermedia Isobar. Zaplanowana kampania połączy działania on-line i off-line.
0 1 0 14.05.2013Drzwi i podłogi Vox pod PR-ową opiekąOd połowy maja kompleksową obsługą PR marki drzwi i podłóg firmy Vox zajmuje się agencja Toolbox Creative Communications. Kontrakt został zawarty w drodze negocjacji.