0 1 0 0 0 12.12.2012Telewizja Viasat z agencją public relationsAgencja Partner of Promotion wygrała przetarg na obsługę public relations telewizji Viasat. W ramach współpracy agencja poprowadzi relaunch marki na polskim rynku, komunikację trzech kanałów spółki: Viasat Explorer, Viasat Nature i Viasat History, opracuje strategię oraz kompleksową realizację działań.
1 1 0 0 2 12.12.2012Donald Tusk w świątecznym spocie (wideo)12 grudnia Platforma Obywatelska wyemituje w telewizjach ogólnopolskich 30-sekundowy spot przedstawiający Polaków jako społeczeństwo, które potrafi zjednoczyć się i wspólnie działać. Jak podaje Radio Zet, spot jest odpowiedzią na organizowany przez PiS Marsz Wolności, Solidarności i Niepodległości 13 grudnia w Warszawie.
0 1 0 0 0 12.12.2012Raport o dobrych praktykach w e-bankowościSymetria wspólnie z grupą międzynarodowych ekspertów z UX Alliance opracowała raport „International eBanking Benchmark Study 2012”. Jest to zestawienie najlepszych praktyk zidentyfikowanych w 38 bankach z 18 różnych krajów. W dokumencie omówiono kwestie związane z procesem logowania i autoryzacją użytkowników podczas pracy z serwisami banków.
0 1 0 0 0 12.12.2012Trendy w mediach cyfrowych i tradycyjnych na 2013 r. – instytut badawczy Millward BrownDoroczne przewidywania dla rynku mediów tradycyjnych i cyfrowych, w tym 10 głównych trendów, które przybierają na sile, ogłosił instytut badawczy Millward Brown, specjalizujący się w usługach na rzecz wzrostu marek.
0 3 0 0 1 12.12.2012Generacja post-WIMP wskaże kierunki rozwoju Internetu – wyniki badaniaIAB Polska we współpracy z Laboratorium Interaktywnych Technologii w instytucie naukowym OPI oraz firmą badawczą Polskie Badania Internetu zrealizowało badanie aktywnych internautów, którzy korzystają z nowoczesnych urządzeń typu smartfon i tablet.
0 7 0 0 0 12.12.2012Wykorzystanie mediów społecznościowych w PR – raport IMMWszechobecność Facebooka, niepopularny Twitter oraz brak spisanych zasad postępowania w wypadku wystąpienia sytuacji kryzysowej w Internecie – to najważniejsze wnioski z ubiegłorocznego raportu na temat wykorzystania mediów społecznościowych na potrzeby PR. Druga edycja badania przeprowadzonego przez Instytut Monitorowania Mediów we współpracy z PRoto.pl przedstawia zmiany, jakie zaszły w tym roku.
0 1 0 0 0 12.12.2012Sery Turek jako przekąska do wina w kampanii mobilnejReklama serów Turek w kanale mobilnym wyświetla się konsumentom, którzy planują zakup wina i zapisali je na liście zakupów w aplikacji Listonic – wygodna lista zakupów. Kampania reklamowa potrwa do 18 grudnia.
0 2 0 0 0 12.12.2012„Wszystkiego najsmaczniejszego” w kampanii GobartoGobarto, marka wędlin z portfolio firmy Cedrob, rozpoczęła kampanię pod hasłem „Wszystkiego najsmaczniejszego”. Komunikacja reklamowa ma nawiązywać do ciepłych, rodzinnych świąt.
0 1 0 0 0 12.12.2012Kärcher z zimową kampanią na nośnikach LEDFirma Kärcher, produkująca urządzenia i systemy czyszczące, rozpoczęła kampanię reklamową, która obejmuje m.in. nośniki typu outdoor LED. Kampania jest realizowana w Krakowie oraz Trójmieście.
1 3 0 0 0 12.12.2012Google Zeitgeist 2012: Natalia Siwiec, „Koko Euro Spoko” i „Jesteś Bogiem” to najchętniej szukane hasła w Internecie (wideo)Natalia Siwiec, Koko Euro Spoko i „Jesteś Bogiem” – najszybciej zyskującymi na popularności hasłami w swoich kategoriach w 2012 roku. Google prezentuje Zeitgeist 2012, czyli doroczne podsumowanie haseł zyskujących na popularności w wyszukiwarce w Polsce.