0 1 0 0 0 14.12.2012Najnowszy film Marcina Koszałki pod opieką agencji PRPromocją premiery najnowszego filmu dokumentalnego Marcina Koszałki – „Będziesz legendą, człowieku” zajmie się Kostrzewa PR. Współpracę z agencją, obejmującą również doradztwo public relations, nawiązała Fundacja Perła Sztuki, która wspiera nowy projekt reżysera.
0 3 0 0 0 14.12.2012Największa akcja rekomendacyjna w historii Kompanii Piwowarskiej700 studentów weźmie udział w akcji wsparcia sprzedaży produktów Kompanii Piwowarskiej, która odbywać się będzie od 14 do 21 grudnia. Studenci odwiedzą prawie 5000 sklepów w 27 miastach w całej Polsce. Podczas przedświątecznego tygodnia będą zachęcać do zakupu piw z portfolio Kompanii.
0 2 0 0 0 14.12.2012Konkurs: Frugo i Black coś kręcą…12 stycznia 2013 roku w Łódzkiej Szkole Filmowej ruszą Warsztaty Filmu Reklamowego prowadzone przez Szkołę Mistrzów Reklamy. Organizatorami są marki Frugo i Black. Zadaniem uczestników trzydniowych warsztatów będzie przygotowanie spotu reklamowego według przedstawionych wytycznych.
0 1 0 0 0 14.12.2012„Postrzeganie artykułów promocyjnych jako nośnika reklamy” – II edycja badaniaPolska Izba Artykułów Promocyjnych rozpoczyna II edycję badania „Postrzeganie artykułów promocyjnych jako nośnika reklamy”. Badania przeprowadzone w 2010 r. pokazały, że aż 87% firm uznaje artykuły promocyjne za skuteczne narzędzie marketingowe. Wyniki drugiej edycji zostaną zaprezentowane na początku 2013 roku.
0 1 0 0 0 14.12.2012Globalne wydatki na product placement ciągle rosnąW 2012 roku na całym świecie wydatki na product placement wyniosą 8,2 mld dolarów. To o 11,7 proc. więcej niż w 2011 roku – wynika z prognoz firmy badawczej PQ Media.
0 1 0 0 0 14.12.2012Richard Branson przeprasza za reklamę sugerującą przemoc seksualnąŚwiąteczna amerykańska reklama internetowa Virgin Mobile oburzyła internautów. Powodem oburzenia jest zawarta w niej sugestia gwałtu. Richard Branson przeprosił, nazywając ją „nieprzemyślaną, straszną pomyłką”.
2 2 0 0 0 13.12.2012Dorota Kolak radzi, jak nie dać się oszukać – kampania Tauronu (wideo)Koncern energetyczny Tauron rozpoczął kampanię informacyjną pod hasłem „Stop naciągaczom – podpisuję tylko uczciwe umowy”. Kampania ma na celu przekazanie klientom wiedzy na temat praw konsumenta na rynku energii.
0 1 0 0 0 13.12.2012Akcja promująca sieć North Food PolskaZakończyła się kampania reklamowa promująca sieć North Food Polska. Akcja realizowana była na zarządzanych przez IMS monitorach systemu Digital Signage w polskich galeriach handlowych.
0 1 0 0 0 13.12.2012Instream Media przejmuje spółkę AdvisableSieć reklamy video Instream Media przejęła spółkę Advisable, stając się w wyniku tej transakcji właścicielem platformy Personalizowanego Remarketingu Produktowego. Krok ten ma pozwolić na rozwój reklamy spersonalizowanej w kanale video. Do zarządu spółki dołączył Bartosz Bogacki, wcześniej założyciel i CTO Advisable.
1 1 0 0 0 13.12.2012Pierwsza kampania Qatar Airways w Polsce (wideo)Od listopada tego roku linie lotnicze Qatar Airways rozpoczęły swoją pierwszą w Polsce kampanię reklamową, związaną z rozpoczęciem lotów z Warszawy do Dohy, stolicy Kataru. Zintegrowane działania reklamowe są prowadzone w Internecie i mediach tradycyjnych.