1 1 0 0 1 14.03.2013Płaczące beciki na ulicach Warszawy (wideo)12 marca na ulicach Warszawy odbyła się akcja społeczna „Dzieci porzucone”, która miała zwrócić uwagę na sytuację porzuconych dzieci i uświadomić mieszkańcom miasta skalę tego problemu. Akcję przeprowadziła Fundacja Rodzin Adopcyjnych, założyciel Interwencyjnego Ośrodka Preadopcyjnego.
0 1 0 0 0 14.03.2013Polacy chętnie kupują żywność przez Internet – wyniki badaniaKawa, herbata, ryż, mąka i słodycze to produkty spożywcze, które Polacy najczęściej kupują przez Internet. Wybierane są artykuły z długim terminem przydatności do spożycia. Konsumenci mają też swoje ulubione internetowe supermarkety – wynika z raportu przygotowanego przez Gemius oraz e-Commerce Polska.
0 1 0 0 0 14.03.2013Jakość i oszczędność coraz ważniejsze dla konsumentów – badanie GemiusaChoć cena jest wciąż kluczowym czynnikiem towarzyszącym decyzjom zakupowym Polaków, coraz większą rolę odgrywają jakość i oszczędność. Wskazuje na nie już co piąty internauta – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Gemiusa i e-Commerce Polska.
0 1 0 0 0 14.03.2013Piwo Królewskie z Warszawą w tle1 marca rozpoczęła się kampania piwa Królewskie z portfolio Grupy Żywiec. Prowadzona jest w prasie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej (billboard, citylight, pociągi, autobusy, przejścia podziemne).
0 2 0 0 0 14.03.2013Kolejna odsłona kampanii „Lubię domowe ciasto, a Ty?”Do końca marca potrwa kampania reklamowa margaryny kulinarnej Palma z Murzynkiem z oferty spółki Bielmar. Akcję o charakterze wizerunkowym, pod hasłem „Lubię domowe ciasto, a Ty?” zaplanowano w telewizji, prasie oraz kulinarnych i kobiecych serwisach internetowych.
0 1 0 0 0 14.03.2013Grupa PWN przejęła Weltbild.pl12 marca Grupa PWN zawarła porozumienie dotyczące przejęcia sklepu internetowego Weltbild.pl. To kolejny etap rozbudowy oferty grupy w obszarze nowych technologii. Umowa przejęcia zostanie sfinalizowana do końca czerwca 2013 roku.
1 1 0 0 0 14.03.2013„To się lubi” – kampania reklamowa modelu Kia Ceed (wideo)Kia Ceed rozpoczęła kampanię taktyczną pod hasłem „To się lubi”. Akcja informuje o nowym pakiecie finansowania zakupu samochodu. Działania reklamowe obejmują telewizję, radio oraz Internet.
0 1 0 0 0 14.03.2013Milkiland EU promuje zakład mleczarski z Ostrowi MazowieckiejMilkiland EU, producent serów działający na Ukrainie i w Rosji oraz nowy właściciel zakładu mleczarskiego w Ostrowi Mazowieckiej, rozpoczął działania marketingowe mające na celu wzmocnienie pozycji marki na polskim rynku.
0 1 0 0 0 13.03.2013UOKiK wyraził zgodę na przejęcie spółki ZelmerUOKiK wyraził zgodę na przejęcie przez BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego kontroli nad spółką Zelmer. Urząd uznał, że po dokonaniu koncentracji jej uczestnicy będą nadal działać w warunkach realnej i rzeczywistej konkurencji ze strony innych producentów sprzętu AGD.
0 1 0 0 0 13.03.2013Tauron rozstrzygnął przetarg na obsługę w InternecieAgencja Reklamowa CzArt wygrała przetarg na usługi projektowe i konsultingowe związane z działalnością spółki Tauron Obsługa Klienta w Internecie.