0 1 0 0 0 6.12.2012Krakuski z nową agencją reklamowąPrzetarg na obsługę budżetu reklamowego marki Krakuski, należącej do Bahlsen Polska, wygrała agencja Publicis. Działania komunikacyjne będą realizowane od stycznia 2013 roku. Ich celem jest umocnienie wizerunku marki prowadzące do wzrostu sprzedaży produktów. Przetarg rozgrywał się od października 2012 roku.
0 2 0 0 0 6.12.2012Świąteczna kampania firmy KomputronikKomputronik, dystrybutor sprzętu komputerowego oraz operator sklepu internetowego, rozpoczął ogólnopolską kampanię reklamową pod hasłem „Wymarzone prezenty tylko w Komputronik”. Akcja potrwa do końca grudnia.
0 1 0 0 0 6.12.2012Saturn rozpoczyna współpracę z agencją Ogilvy & MatherPrzetarg na obsługę kreatywno-strategiczną marki Saturn został rozstrzygnięty. W prezentacjach udział wzięły trzy agencje: Young & Rubicam, Sholz & Friends i Ogilvy & Mather, która wygrała przetarg.
0 1 0 0 0 6.12.2012Upcast Social podpisuje umowy z ZenithOptimedia Group i Starcom MediaVest6 grudnia Upcast Social, dostawca technologii przeznaczonej dla marketingu społecznościowego, podpisał umowy o strategicznej współpracy z polskimi oddziałami grupy Starcom MediaVest oraz ZenithOptimedia Group – obydwie firmy należą do Publicis.
1 1 0 0 0 6.12.2012Aplikacja pokazuje rozszerzoną reklamową rzeczywistośćDźwig wyjeżdżający wprost z plakatu, billboard działający jak okno do wirtualnego świata, strona internetowa, która obserwowana przez ekran smartfonu staje się animowaną, interaktywną sceną 3D. Reklama przyszłości to jedno z zagadnień, których dotyczy wystawa „Miasto na sprzedaż” w Muzeum Sztuki Współczesnej w Warszawie.
2 1 0 0 0 6.12.2012Akcja charytatywna „Blogerzy dzieciom” (wideo)Kominek, Mediafun i 20 m2 Łukasza, czyli znani polscy blogerzy, wezmą udział w akcji charytatywnej. Świąteczna inicjatywa „Blogerzy dzieciom” wspomoże finansowo Stowarzyszenie Tęcza.
0 3 0 0 0 6.12.2012Laureaci „Rankingu wartości marek Wielkopolski 2012”Ataner w kategorii B2C, Utal w kategorii B2B oraz KKS Lech Poznań w głosowaniu internautów zostały uznane za najcenniejsze marki roku 2012. Po sześciu miesiącach badań i analiz ogłoszeni zostali zwycięzcy „Rankingu wartości marek Wielkopolski 2012”.
0 6 0 0 1 6.12.2012Marta Wiśniewska i Leszek Stanek „nie mają nic do ukrycia” – kampania społecznaNa początku grudnia ruszyła społeczna kampania medialno-outdoorowa, zachęcająca Polaków do wykonywania badań na obecność wirusa HIV w organizmie. Akcja przebiega pod hasłem „Nie mam nic do ukrycia – zrobiłam/em test na HIV”, a wspierają ją znane osoby publiczne, m.in. aktorzy i wokaliści.
3 1 0 0 2 6.12.2012Liberty Direct receptą na podłą górę i drobne stłuczki (wideo)Znani są już laureaci konkursu zorganizowanego przez Liberty Direct w serwisie Millionyou.com. Wygrał spot pt. „Podła góra”, natomiast drugie i trzecie miejsce zajęły kolejno filmy „Drobne stłuczki” oraz „Pozwól sobie”. Równocześnie rusza kampania Liberty Direct z wykorzystaniem spotów wyłonionych w konkursie, która obejmie YouTube oraz mailing.
2 1 0 0 0 6.12.2012Nordea stawia na relacje w nowej kampanii reklamowej (wideo)Od grudnia trwa wizerunkowa kampania Nordea Banku Polska, która ma przyczynić się do zmiany pozycjonowania z banku hipotecznego na bank relacji. Działania reklamowe są prowadzone w telewizji, prasie oraz Internecie.