0 1 0 0 0 17.09.2012Reakcje po premierze iPhone’a 5 – analiza mediów społecznościowychiPhone 5 nie trafił jeszcze na rynek, a już opanował media społecznościowe. Premiera nowych urządzeń Apple’a odbiła się bardzo szerokim echem w Internecie, co zwiastuje prawdopodobnie także sukces rynkowy – wynika z analizy agencji informacyjnej Press-Service Monitoring Mediów.
0 4 0 0 0 17.09.2012Wyniki raportu „Rynek chiński – szanse i zagrożenia dla polskich przedsiębiorców”Jak wynika z raportu „Rynek chiński – szanse i zagrożenia dla polskich przedsiębiorców”, blisko połowa firm współpracujących z Chinami nie ma zaufania do producentów tego kraju.
5 1 0 0 0 17.09.2012Maja Włoszczowska zachęca do ekologicznej jazdy samochodem – kampania Ministerstwa Środowiska (wideo)„Zostań ekojeźdźcem. Oszczędź na paliwie 1000 zł rocznie!” – tak brzmi hasło kampanii Ministerstwa Środowiska, promującej ekologiczne sposoby podróżowania. Jej twarzą została Maja Włoszczowska, wicemistrzyni olimpijska z Pekinu w kolarstwie górskim.
1 1 0 0 0 17.09.2012Jędza Awaria w kampanii internetowej Starter Assistance (wideo)12 września rozpoczęła się kampania internetowa pakietu assistance firmy Starter, świadczącej usługi pomocy drogowej. Główną bohaterką reklam jest jędza Awaria.
1 1 0 0 0 17.09.2012Meble Vox promują nową kolekcję (wideo)Rozpoczęła się promocja kolekcji „4 You by Vox” Mebli Vox. Kampania wystartowała 17 września i potrwa do 22 października.
0 1 0 0 0 17.09.2012Lufthansa promuje połączenia do Azji i na Bliski WschódRozpoczęła się nowa kampania reklamowa Lufthansy, promująca siatkę połączeń do Azji i na Bliski Wschód. Oferta reklamowana jest w prasie, radiu, na nośnikach zewnętrznych i w Internecie, pod hasłem: „Wymarzone. Zarezerwowane. Zrealizowane”.
0 1 0 0 0 17.09.2012Dominium pod opieką agencji PRSieć pizzerii Dominium rozpoczęła współpracę z agencją VaungardPR. Pierwszy etap strategii skupia się na zwiększeniu aktywności marki w Internecie.
2 1 0 0 0 17.09.2012Shazam i augmented reality w kampanii Mercedesa-Benza (wideo)Mercedes-Benz jako pierwszy reklamodawca w Polsce wykorzysta Shazam – aplikację mobilną do rozpoznawania muzyki – w kampanii telewizyjnej wprowadzającej Nową Klasę A.
0 1 0 0 0 17.09.2012Monica Bellucci twarzą Cisowianki PerlageMonica Bellucci została twarzą marki Perlage. Aktorka wystąpi w filmie reklamowym polskiej wody, który będzie można zobaczyć w telewizji na wiosnę przyszłego roku.
1 1 0 0 0 17.09.2012Ruszyła kampania XII Dnia Papieskiego (wideo)Fundacja Świętego Mikołaja wspólnie z Fundacją Episkopatu Polski „Dzieło Nowego Tysiąclecia” rozpoczęła ogólnopolską multimedialną kampanię społeczną promującą XII Dzień Papieski. Dzień ten obchodzony jest co roku w niedzielę poprzedzającą rocznicę wyboru Karola Wojtyły na papieża. W tym roku przypada on 14 października.