0 1 0 0 0 18.03.2013Procter & Gamble rozszerza współpracę z 24/7 PRProcter & Gamble rozszerza współpracę z 24/7 PR. Globalny koncern powierzył agencji obsługę public relations kolejnej marki ze swojego portfolio – produktów do prania Ariel. Realizacja projektu ruszyła z początkiem marca.
1 1 0 0 0 18.03.2013Carlsberg stresuje i testuje przyjaciół (wideo)Carlsberg rozpoczął internetową kampanię, w ramach której opublikowano trzyminutowy spot na YouTube. Film pokazuje prawdziwe zachowania i emocje ludzi chcących pomóc koledze, który wpadł w zainscenizowane tarapaty.
0 1 0 0 0 18.03.2013Orange Polska przejmuje Datacom SystemOrange Polska powiększa się o kolejną spółkę z branży IT – Datacom System, specjalizującą się w usługach integratorskich. Datacom stanie się częścią należącej do Orange Polska firmy Integrated Solutions.
0 1 0 0 0 18.03.2013Finał Global Management Challenge Poland 201228 marca odbędzie się 13. krajowy finał polskiej edycji konkursu Global Management Challenge Poland. W październiku 2012 r. do rywalizacji w konkursie przystąpiło 512 zespołów (ok. 2500 osób). W finale spotka się już tylko 8 najlepszych drużyn. Wśród nich są pracownicy Orange Polska oraz studenci z Warszawy, Krakowa i Wrocławia.
0 1 0 0 0 18.03.2013Konsumenci wybrali Gwiazdy Jakości Obsługi 2013Polacy wyróżnili 100 najbardziej przyjaznych firm w Polsce, przyznając im Gwiazdy Jakości Obsługi. Tym samym zakończyła się VI edycja Polskiego Programu Jakość Obsługi.
0 1 0 0 0 18.03.2013Divante dołącza do Grupy Outsourcing ExpertsOutsourcing Experts, holding skupiający spółki oferujące usługi z zakresu business process outsourcing, poszerza strukturę grupy o firmę Divante, dostawcę rozwiązań e-biznes.
0 5 0 0 0 18.03.2013Anna Przybylska w wiosennej kampanii Limango.plKlub zakupowy Limango.pl rozpoczął wiosenną kampanię reklamową, której bohaterką jest Anna Przybylska. Sesja z udziałem aktorki nawiązuje do stylu vintage. Działania w ramach kampanii obejmują Internet oraz media tradycyjne z segmentu lifestyle.
0 1 0 0 0 16.03.2013Reklama w wyszukiwarkach mało skuteczna – twierdzi eBay. Google zaprzeczaWydawanie milionów na reklamę w wyszukiwarce Google przynosi znanym firmom kiepskie efekty – wynika z raportu platformy aukcyjnej eBay. Google jednak temu zaprzecza.
0 1 0 0 0 16.03.2013Woda mineralna z pustą etykietąFrancuska marka Wattwiller szuka przewagi konkurencyjnej, wprowadzając na rynek wodę mineralną z etykietą, na której klienci mogą zapisywać swoje przemyślenia, imiona czy rysunki.
0 1 0 0 0 15.03.2013Polska Telefonia Cyfrowa i Tauron rozpoczynają współpracę15 marca Polska Telefonia Cyfrowa oraz Tauron Polska Energia rozpoczęły strategiczną współpracę. Jej założeniem jest wprowadzenie nowych rozwiązań produktowych i technologicznych na rynku telekomunikacyjnym i energetycznym.