1 1 0 0 1 8.06.2012Tyson znowu dla Blacka. Już nie śpiewa! (wideo)Po spocie „Black & white room”, ukazującym pięściarza Mike’a Tysona śpiewającego przy fortepianie, nastąpiła kolejna odsłona kampanii „Tak działa Black!”. Tym razem akcja reklamy przenosi się na ulicę – przed automat z napojami, naładowany puszkami Blacka.
0 1 0 0 0 8.06.2012Disney zakazuje reklam niezdrowej żywności skierowanych do dzieciWalt Disney Company zabroniła emisji reklam tzw. śmieciowego jedzenia we wszystkich swoich kanałach telewizyjnych, stacjach radiowych i serwisach internetowych skierowanych do dzieci poniżej 12. roku życia.
1 1 0 0 0 8.06.2012Gmoch, kawa i kiełbasa w spocie Lidla (wideo)„Śląska! Cza! Cza! Cza! Śląska! Cza! Cza! Cza!” – tak o kiełbasie z oferty Lidla wykrzykuje znany piłkarz i komentator sportowy Jacek Gmoch, „nakręcony i pobudzony” filiżanką kawy oferowanej w promocyjnej cenie przez ten sam sklep. To kolejny, po równie żywiołowych reklamach kabanosów oraz chipsów, spot z kampanii „Cenowe Mistrzostwa Świata w Lidlu”.
1 1 0 0 0 6.06.2012Tyskie dostarcza piwo do domu – kolejny etap kampanii „5. Stadion” (wideo)W konkursie „Tyska Fala na 5. Stadionie” każdy będzie mógł wygrać zapas Tyskiego z natychmiastową dostawą do domu. Do zwycięzców zadzwoni sam Zbigniew Boniek, by przekazać im informację o wygranej. Czerwcowa kampania obejmuje działania ATL, BTL, digital oraz PR.
0 4 0 0 0 6.06.2012Euro 2012 z perspektywy wyszukiwarki Google (infografika)Na kilka dni przed rozpoczęciem turnieju coraz więcej Polaków zadaje sobie pytanie o to, jak będzie przebiegał turniej, jak daleko zajdą nasi piłkarze oraz kto zostanie mistrzem Europy. A jak wygląda Euro 2012 z perspektywy treści zaindeksowanych w wyszukiwarce Google? Raport przygotowała firma SEMtec.
0 1 0 0 0 6.06.2012MTV, Nickelodeon oraz Comedy Central zadbają o public relationsViacom International Media Networks rozpoczyna w Polsce współpracę z MSL Warsaw w zakresie brand PR.
0 1 0 0 0 6.06.2012„To jest mój czas” – Błaszczykowski, Lewandowski oraz Szczęsny na wielkoformatowych portretach w centrum WarszawyNa jednym z najwyższych warszawskich budynków, Orco Tower, Nike stworzyła wielkoformatowe portrety oddające hołd polskim piłkarzom – to jeden z elementów najnowszej kampanii „To jest mój czas”. Akcja potrwa przez miesiąc.
0 1 0 0 0 6.06.2012Dicoflor zadba o media relationsMarka Dicoflor, należąca do Vitis Pharma, rozpoczęła współpracę z agencją Multi Communications. W portfolio agencji są już marki: Vita K, Vita D i Vita K+D tej samej firmy.
0 2 0 0 0 6.06.2012„Rynek elektronicznej roz(g)rywki”: badanieGry wideo zyskują coraz większe grono zwolenników. Jak wynika z badania Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych (IIBR) „Rynek elektronicznej roz(g)rywki”, aż trzy czwarte polskich internautów (75%) w wieku co najmniej 15 lat grało kiedykolwiek w grę elektroniczną. To około czternaście i pół miliona użytkowników Sieci. IIBR sprawdził, kim są fani elektronicznej rozrywki i w jakich miejscach najczęściej grają.
0 1 0 0 0 6.06.2012Drugi etap przetargu na kampanię reklamową PlusaRozpoczął się drugi etap przetargu na agencję reklamową, która ma w zakresie kreacji i realizacji kampanii ATL obsługiwać dla Plusa trzy linie biznesowe: Abonament, Mix i Soho.