0 2 0 0 0 20.09.2012Jesienna kampania Europejskiego Funduszu LeasingowegoRozpoczęła się kampania Europejskiego Funduszu Leasingowego, skierowana do obecnych i potencjalnych klientów firmy.
0 1 0 0 1 20.09.2012„Ja Ty Jemy” – kampania społeczna przeciwko otyłości Polaków18 września Fundacja BOŚ rozpoczęła ogólnopolską kampanię społeczną na temat otyłości Polaków – „Ja Ty Jemy”.
0 1 0 0 0 20.09.2012Polacy nie chcą być turystami drugiej kategorii – badanie ARC Rynek i OpiniaJakie są urlopowe zwyczaje Polaków? Po pierwsze, chcemy wypoczywać tanio, co sprawia, że biura podróży stale obniżają ceny swoich ofert, walcząc o klientów. Wojna cenowa doprowadziła do bankructw wielu touroperatorów, a ceny znacząco wzrosły. Gdzie szuka ratunku przeciętny Kowalski? Oczywiście na portalach – ostatnio bardzo popularnych – zakupów grupowych.
0 1 0 0 0 20.09.2012Cyfrowa gospodarka. Co nas czeka? – raport kluczowych trendów rewolucji cyfrowejInternet stał się kluczowym elementem współczesnego świata. Korzysta z niego ponad dwa miliardy ludzi na całym świecie. Dodajmy do nich pięć miliardów użytkowników telefonów komórkowych, a bez wahania będzie można stwierdzić, że trendy napędzające rozwój cyfrowych sieci komunikacyjnych zadecydują o rozwoju społecznym i ekonomicznym.
0 2 0 0 0 19.09.2012Realistyczny multimedialny manekin MultiMan dostępny na rynku reklamowymNa rynku reklamowym pojawiła się nowość – MultiMan, czyli realistyczny multimedialny manekin.
0 1 0 0 0 19.09.2012Grupa Allegro dołącza do koalicji FairSearchGrupa Allegro to pierwsza spółka z Europy Środkowo-Wschodniej, która dołączyła do koalicji FairSearch.
0 1 0 0 0 19.09.2012Wzrost sprzedaży samochodów napędza rynek reklamy telewizyjnej w Stanach ZjednoczonychAmerykanie coraz chętniej kupują nowe samochody, w efekcie wydatki reklamowe przemysłu motoryzacyjnego wzrosły w drugim kwartale o osiem procent. Największy wzrost wydatków zanotowała Toyota, spadek – General Motors.
1 1 0 0 0 19.09.2012Kampania październikowego „Zwierciadła” (wideo)Październikowe wydanie miesięcznika „Zwierciadło” będzie promować ogólnopolska kampania reklamowa.
1 1 0 0 1 19.09.2012LOT promuje Boeingi Dreamliner (wideo)Rozpoczęła się kampania PLL LOT, która promuje samoloty Boeing 787 Dreamliner. Działania reklamowe potrwają do połowy listopada.
0 2 0 0 0 19.09.2012„Odmień swój look ze Schwarzkopf” – akcja promocyjnaWystartowała nowa kampania promocyjna marki Schwarzkopf. Ma ona wpłynąć na wzrost lojalności konsumentek oraz wyróżnienie produktów firmy wśród innych kosmetyków do włosów.