0 1 0 0 0 14.12.2012„Postrzeganie artykułów promocyjnych jako nośnika reklamy” – II edycja badaniaPolska Izba Artykułów Promocyjnych rozpoczyna II edycję badania „Postrzeganie artykułów promocyjnych jako nośnika reklamy”. Badania przeprowadzone w 2010 r. pokazały, że aż 87% firm uznaje artykuły promocyjne za skuteczne narzędzie marketingowe. Wyniki drugiej edycji zostaną zaprezentowane na początku 2013 roku.
0 1 0 0 0 14.12.2012Globalne wydatki na product placement ciągle rosnąW 2012 roku na całym świecie wydatki na product placement wyniosą 8,2 mld dolarów. To o 11,7 proc. więcej niż w 2011 roku – wynika z prognoz firmy badawczej PQ Media.
0 1 0 0 0 14.12.2012Richard Branson przeprasza za reklamę sugerującą przemoc seksualnąŚwiąteczna amerykańska reklama internetowa Virgin Mobile oburzyła internautów. Powodem oburzenia jest zawarta w niej sugestia gwałtu. Richard Branson przeprosił, nazywając ją „nieprzemyślaną, straszną pomyłką”.
2 2 0 0 0 13.12.2012Dorota Kolak radzi, jak nie dać się oszukać – kampania Tauronu (wideo)Koncern energetyczny Tauron rozpoczął kampanię informacyjną pod hasłem „Stop naciągaczom – podpisuję tylko uczciwe umowy”. Kampania ma na celu przekazanie klientom wiedzy na temat praw konsumenta na rynku energii.
0 1 0 0 0 13.12.2012Akcja promująca sieć North Food PolskaZakończyła się kampania reklamowa promująca sieć North Food Polska. Akcja realizowana była na zarządzanych przez IMS monitorach systemu Digital Signage w polskich galeriach handlowych.
0 1 0 0 0 13.12.2012Instream Media przejmuje spółkę AdvisableSieć reklamy video Instream Media przejęła spółkę Advisable, stając się w wyniku tej transakcji właścicielem platformy Personalizowanego Remarketingu Produktowego. Krok ten ma pozwolić na rozwój reklamy spersonalizowanej w kanale video. Do zarządu spółki dołączył Bartosz Bogacki, wcześniej założyciel i CTO Advisable.
1 1 0 0 0 13.12.2012Pierwsza kampania Qatar Airways w Polsce (wideo)Od listopada tego roku linie lotnicze Qatar Airways rozpoczęły swoją pierwszą w Polsce kampanię reklamową, związaną z rozpoczęciem lotów z Warszawy do Dohy, stolicy Kataru. Zintegrowane działania reklamowe są prowadzone w Internecie i mediach tradycyjnych.
0 2 0 0 0 13.12.2012Black Energy Drink ocenia grzeszność sekretówGrzechometr Black to najnowsza akcja konsumencka dla fanów marki na Facebooku. 14 grudnia udostępniona zostanie specjalna aplikacja na fan page’u, za pomocą której internauci będą mogli zrobić rachunek sumienia.
1 1 0 0 0 13.12.2012Żubr czeka na polanie (wideo)Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa marki Żubr. Akcja będzie prowadzona w telewizji, prasie, Internecie, na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz w punktach sprzedaży za pomocą materiałów POS .
1 2 0 0 0 13.12.2012Gburowaty Snoop Lion w kampanii Adidasa (wideo)Od końca listopada Adidas prowadzi globalną kampanię świąteczną wspieraną przez światowe gwiazdy sportu oraz ikony popkultury, takie jak Snoop Lion (wcześniej znany jako Snoop Dogg) czy David Beckham.