Espresso

24 stycznia 2013

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
24.01.2013

MTV Polska promuje nowy serial „Niskozatrudnieni”

Ruszyła kampania wspierająca premierę serialu „Niskozatrudnieni” na antenie MTV Polska. Działania reklamowe skierowane są do grupy osób w wieku 13–29 lat. Serial opowiada historię młodych ludzi wkraczających w dorosłe życie zawodowe. Młodzi i wykształceni zderzają się z dość brutalną rzeczywistością, gdy przekonują się, że dyplom renomowanej uczelni nie jest automatyczną gwarancją sukcesu na rynku pracy.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.01.2013

Ukazała się książka Philipa Kotlera i Fernando Trías de Besa „Innowacyjność – przepis na sukces. Model »od A do F«”

„Skrótowy, lecz pełen wnikliwych spostrzeżeń przewodnik po zagadnieniach innowacyjności – podręcznik omawiający najważniejsze teorie, techniki i najnowsze ustalenia badawcze” – piszą o nim autorzy. Adresują go do wszystkich, którzy chcą się nauczyć, jak przekształcić zwykłą organizację w firmę innowacyjną. W tym celu zbudowali model „od A do F”, który ma pozwolić czytelnikowi ułożyć w logiczną strukturę większość najważniejszych koncepcji dotyczących innowacyjności, jakie opublikowano w ostatnich latach.

Poprzednie Następne