1 1 0 9.05.2013„Ciach” – wielka obniżka i racjonalizacja cen w Tesco (wideo)Wyjaśniona została kampania teaserowa „Ciach!”, prowadzona na billboardach i w telewizyjnych spotach reklamowych. Sieć sklepów Tesco promuje w ten sposób swoją nową ofertę cenową.
1 3 0 9.05.2013„Czarno-biała” kampania Nivea Invisible w telewizji, prasie i Internecie (wideo)Trwa kampania dezodorantów Nivea Invisible, pod hasłem „Czarno na białym widać, że jesteś pewna siebie!”. 9 maja rozpoczynają się działania online w jej ramach.
1 1 0 8.05.2013DJ Tiesto w kampanii Acera (wideo)Firma Acer rozpoczęła kampanię reklamową, w której uczestniczy DJ Tiesto. Głównym bohaterem opowieści jest jednak Vernon – jego osobisty asystent.
1 1 0 8.05.2013Promocja Plusa z TUI (wideo)6 maja rozpoczęła się kampania pod hasłem „Wakacje z Plusem i TUI”. Na klientów, którzy podpiszą nową umowę z operatorem, przedłużą dotychczasową lub doładują swoje konto za kwotę minimum 150 zł, czekają kupony rabatowe od biura podróży.
0 1 0 8.05.2013Raport Outbox Research na temat dostosowania witryn WWW do urządzeń mobilnychFirma Outbox opublikowała raport poświęcony zagadnieniom związanym z prezentacją firmy na urządzeniach mobilnych. Omawiane są w nim m.in. takie trendy i zjawiska, jak face-down lifestyle, Multiscreen czy BYOD.
0 2 0 8.05.2013„Mała słodycz, wielka sprawa!” – promocja z kampanią charytatywnąPrzed zbliżającym się Dniem Dziecka, 29 kwietnia ruszyła akcja marki Pulmoll. Promocję dropsów tej marki połączono z działaniami, dzięki którym pięćdziesięcioro podopiecznych Krajowego Stowarzyszenia Resocjalizacji otrzyma wymarzone prezenty.
1 1 0 8.05.2013Cukierki Verbena z pierwszą kampanią w kinach (wideo)10 maja rozpocznie się kampania reklamowa cukierków Verbena o smaku zielonej herbaty. Jednym z jej elementów będzie emisja 30-sekundowych spotów w kinach Cinema City w Polsce. Akcje promocyjne będą też towarzyszyły majowym seansom Ladies Nights.
0 2 0 8.05.2013Płatności zbliżeniowe coraz popularniejsze w Polsce – badanie First Data PolskaPorównanie pierwszych kwartałów zeszłego i bieżącego roku pokazuje, że liczba transakcji zbliżeniowych wzrosła w Polsce o 250%, a ich wartość zwiększyła się czterokrotnie. Wpływa na to masowość wydawanych przez banki kart oraz szybki przyrost ilości instalowanych terminali. First Data Polska, właściciel marki Polcard, prezentuje pierwsze w 2013 r. zestawienie dynamiki rozwoju rynku płatności zbliżeniowych w Polsce.
0 1 0 8.05.2013Badanie ICAN Institute na temat polskiego rynku performance marketingu (infografika)Polski rynek performance marketingu nie rozwija się tak dynamicznie, jak ten na Zachodzie. Takie są wnioski z badania przeprowadzonego przez ICAN Institute na zlecenie iProspect.
0 2 0 8.05.2013Polacy zamierzają oszczędzać – wynika z badania OMD59% Polaków deklaruje, że będzie oszczędzać – wynika ze „Wskaźnika Intencji Zakupowej” domu mediowego OMD. Liczba respondentów, którzy zapowiadają ograniczenie wydatków, nie zmieniła się znacząco w kwartalnych wynikach badania w porównaniu do rezultatów opublikowanych w lutym (wtedy było to 62%).