1 5 0 0 1 18.10.2012Kotlet mielony w sklepie odzieżowym – niestandardowa kampania PCK (wideo)16 października, w Światowy Dzień Walki z Głodem, Polski Czerwony Krzyż oficjalnie rozpoczął niestandardową akcję społeczną, w ramach której każdy może pomóc niedożywionym dzieciom.
0 1 0 0 0 18.10.2012Grupa Nokaut współpracuje z agencją prasowąOd października Grupa Nokaut rozpoczęła współpracę z internetową agencją prasową Artivia. Współpraca obejmuje dostarczanie treści do wybranych serwisów tematycznych należących do Grupy.
2 2 0 0 0 18.10.2012Makłowicz skoczył z mostu. O co chodzi? (wideo)Do niedawna na popularnych portalach internetowych można było zauważyć banery z niepokojącą sceną, hasłem: „Makłowicz skoczył z mostu!” i dopiskiem odsyłającym zainteresowanych po wyjaśnienie do pierwszego programu telewizji o godz. 19:56.
1 1 0 0 0 17.10.2012Kampania nowego Mitsubishi Outlandera (wideo)15 października rozpoczęła się kampania nowego Mitsubishi Outlandera, pod hasłem „Prestiż, przestrzeń, perfekcja”.
0 6 0 0 0 17.10.2012Stylista programu „Jak dobrze wyglądać nago” w kampanii Nivei i OrsayaKampania z Gokiem Wanem potrwa do końca listopada i ma promować wspólną akcję marek Orsay i Nivea Polska. Na początku października ukazał się spot telewizyjny ze znanym stylistą.
0 1 0 0 0 17.10.2012Marka Dr Irena Eris przyjęta do Comité ColbertDr Irena Eris jest jedyną polską marką przyjętą do prestiżowego stowarzyszenia Comité Colbert, zrzeszającego 75 najbardziej luksusowych marek świata.
0 2 0 0 0 17.10.2012„Karton chroni jak natura” – Tetra Pak kontynuuje kampanię rekomendacjiTetra Pak rozwija swoją kampanię społeczną „Karton zamiast konserwantów”, kontynuując działania w obszarze marketingu rekomendacji z agencją Streetcom Polska. Celem akcji jest edukacja i przedstawienie korzyści płynących z konsumpcji produktów spożywczych przechowywanych w kartonowych opakowaniach.
0 1 0 0 0 17.10.2012Wakacyjny wzrost frekwencji w polskich kinachWedług podsumowania przygotowanego przez dom sprzedaży reklamy kinowej New Age Media, trzeci kwartał bieżącego roku przyniósł wzrost frekwencji widzów w polskich kinach.
0 1 0 0 0 17.10.2012„Rusz głową i pracuj na własny rachunek” – kampania informacyjno-promocyjna PARPPolska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości rozpoczęła kampanię informacyjno-promocyjną pod nazwą Narodowy Program Przedsiębiorczości. Działania będą trwały do czerwca 2013 roku.
0 4 0 0 0 17.10.2012Małgorzata Kożuchowska ambasadorką marki ArytonMałgorzata Kożuchowska została ambasadorką polskiej marki odzieży damskiej Aryton.