0 2 0 0 0 7.02.2013Kampania DrWitt pod hasłem „Inwestycja w zdrowie”„Inwestycja w zdrowie” to hasło kampanii soków i napojów marki DrWitt. Akcja wspierająca nową linię produktów rozpoczęła się 1 lutego potrwa półtora miesiąca. W ramach akcji informacje o sokach marki będą wyświetlane na ekranach sieci placówek medycznych.
0 1 0 0 0 7.02.2013Laureaci konkursu Vidical 20137 lutego ogłoszono wyniki konkursu kalendarzy i kart świąteczno-noworocznych Vidical 2013. Jego cel to podniesienie jakości prac oraz uhonorowanie zleceniodawców i twórców najlepiej posługujących się sztuką poligrafii, typografii, fotografii, ilustracji i grafiki użytkowej. Wystawa wszystkich zgłoszonych prac potrwa do 9 lutego.
1 1 0 0 0 7.02.2013Polskie i zagraniczne trendy w sektorze e-commerce – raport22,9 mld złotych – na taką kwotę wyceniono obroty polskiego handlu internetowego w 2012 roku w badaniach Centre for Retail. Pod względem częstotliwości zakupów online Polska jest na trzecim miejscu w Europie, po Wielkiej Brytanii i Niemczech. Polski rynek będzie rozwijał się w podobnym kierunku, dlatego istotne znaczenie mają trendy występujące na rynku brytyjskim – wynika z raportu „Perspektywy e-commerce 2013” przygotowanego przez Paczkomaty InPost.
2 1 0 0 0 7.02.2013Robocop czy pan Prokop? Marcin Prokop dołącza do kampanii Play (wideo)Do kampanii operatora Play dołączył kolejny celebryta. W nowym spocie wystąpił Marcin Prokop, dziennikarz prowadzący liczne programy telewizyjne. Pracownicy Play wybierają dla niego wielką ofertę mobilnego Internetu.
2 1 0 0 0 7.02.2013Dwóch starszych panów, którzy ciągle siedzą na „fejsie” – w reklamie Samsunga (wideo)1 lutego Samsung rozpoczął kampanię „Tablety pełne rozrywki”, promującą tablety i smartfony. W 30-sekundowych spotach wystąpiło dwóch staruszków, którzy w zabawny sposób komentują funkcjonalności urządzeń oraz wzajemnie sobie dogryzają. Kampania obejmuje standardowe i niestandardowe formy przekazu, m.in. reklamę w TV, prasie, kinach i działania OOH. Akcję wspierają działania sprzedażowe, które będą trwały do końca marca.
2 3 0 0 0 7.02.2013Fan page Wojewódzkiego wcale nie pękał od „nienawiści”. Styczniowy „Fanpage Trends” (wideo)W połowie stycznia nastąpiła przewidywana zmiana lidera w liczbie fanów na polskim Facebooku. Demotywatory straciły pozycję największego profilu wśród polskich stron na rzecz Serca i Rozumu. Na koniec miesiąca natomiast zniknął fan page Kuby Wojewódzkiego. Sotrender przygotował styczniowy raport „Fanpage Trends” w nowej odsłonie.
1 1 0 0 0 6.02.2013Prawo do zdrowia i odrobiny przyjemności jako argument w spocie odwróconej hipoteki (wideo)Na początku stycznia wystartowała trzecia kampania telewizyjna Funduszu Hipotecznego Dom. Firma przedłuża czas jej trwania do 22 lutego. Tematem przewodnim 30-sekundowych spotów jest hipoteka odwrócona – usługa polegająca na przeniesieniu prawa do nieruchomości w zamian za dożywotnią rentę hipoteczną, wypłacaną co miesiąc lub w innych odstępach czasowych. Kampania skierowana jest do seniorów.
1 1 0 0 0 6.02.2013„Szybko nas przybywa” – Plus o użytkownikach w zasięgu LTE (wideo)Rozpoczęła się ogólnopolska akcja Plusa informująca o rosnącym zasięgu Internetu LTE. Kampania obejmie przede wszystkim telewizję, nośniki reklamy zewnętrznej, Internet, a także materiały BTL.
0 1 0 0 0 6.02.2013Właściciel UPC przejmuje Virgin Media za 16 mld dolarówJohn Malone, właściciel międzynarodowego przedsiębiorstwa mediowego Liberty Global, do którego należy również polskie UPC, zapłacił 16 mld dolarów za przejęcie brytyjskiego operatora kablowego Virgin Media.
1 1 0 0 0 6.02.2013Kampania nowej kolekcji Edipresse z Wojciechem Cejrowskim (wideo)4 lutego rozpoczyna się kampania pierwszego tomu z nowej kolekcji wydawnictwa Edipresse Polska. „Moja przygoda z Boso” to książka Sławomira Makaruka z artykułami wstępnymi Wojciecha Cejrowskiego, z dodatkiem w postaci odcinków serii „Wojciech Cejrowski. Boso przez świat” na DVD.