0 2 0 0 0 8.02.2013Supermani dobrych wymian promują WalutomatRozpoczęła się kampania reklamowa Walutomatu – internetowej platformy wymiany walut. Działania będą prowadzone w Internecie oraz w ogólnopolskich rozgłośniach radiowych. Celem akcji jest popularyzowanie wymiany walut w Internecie. Kampania została skierowana do osób, które kupują waluty obce i chcą zarządzać własnymi pieniędzmi.
1 1 0 0 0 8.02.2013Durex w reklamie pomaga znaleźć wspólny rytm (wideo)Ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa prezerwatyw Durex Performax Intense. Akcja prowadzona jest w multipleksach Cinema City, Imax i kinach sieci Helios. Działania obejmują emisję 30-sekundowego spotu w blokach reklamowych i potrwają przez najbliższe trzy tygodnie.
2 3 0 0 0 8.02.2013David Beckham w samych bokserkach reklamuje H&M (wideo)David Beckham wystąpił w reklamie wiosenno-letniej kolekcji bielizny H&M. Spot wyreżyserował Guy Ritchie (reżyser m.in. „Sherlocka Holmesa” i „Przekrętu”). Spot ukazał się 6 lutego.
0 1 0 0 0 8.02.2013Działania social media Test Achats w Polsce pod opieką Think KongTest Achats – belgijska organizacja chroniąca prawa konsumentów powierzyła realizację swoich działań w social media w Polsce agencji Think Kong.
0 3 0 0 0 8.02.2013Gorący Kubek Knorr: poczujesz się jak w domu na stacji warszawskiego metraOd początku lutego wystrój stacji metra Centrum przypomina domowe wnętrze. Na ścianach, przy których znajdują się ławki dla pasażerów, naniesione zostały grafiki przedstawiające wnętrze domowego salonu.
0 1 0 0 0 7.02.2013Żywiec wybiera agencję do obsługi digital: Gong zamiast Pride & Glory InteractiveMarka Żywiec rozstrzygnęła przetarg na obsługę digital. W konkursie zwyciężyła agencja kreatywna Gong.
0 4 0 0 0 7.02.2013„Du, du hast, du hast miś!”. Kampania reklamowa Goethe-InstitutNa przełomie grudnia 2012 r. i stycznia 2013 r. Instytut Goethego w Warszawie ogłosił konkurs wśród fanów na Facebooku. Internauci mogli przysyłać hasła, które zostaną wykorzystane w nadchodzącej kampanii instytutu. Nadesłane propozycje miały połączyć dwa odmienne języki, a przy tym zachować jasny i treściwy przekaz.
0 2 0 0 0 7.02.2013Kampania DrWitt pod hasłem „Inwestycja w zdrowie”„Inwestycja w zdrowie” to hasło kampanii soków i napojów marki DrWitt. Akcja wspierająca nową linię produktów rozpoczęła się 1 lutego potrwa półtora miesiąca. W ramach akcji informacje o sokach marki będą wyświetlane na ekranach sieci placówek medycznych.
0 1 0 0 0 7.02.2013Laureaci konkursu Vidical 20137 lutego ogłoszono wyniki konkursu kalendarzy i kart świąteczno-noworocznych Vidical 2013. Jego cel to podniesienie jakości prac oraz uhonorowanie zleceniodawców i twórców najlepiej posługujących się sztuką poligrafii, typografii, fotografii, ilustracji i grafiki użytkowej. Wystawa wszystkich zgłoszonych prac potrwa do 9 lutego.
1 1 0 0 0 7.02.2013Polskie i zagraniczne trendy w sektorze e-commerce – raport22,9 mld złotych – na taką kwotę wyceniono obroty polskiego handlu internetowego w 2012 roku w badaniach Centre for Retail. Pod względem częstotliwości zakupów online Polska jest na trzecim miejscu w Europie, po Wielkiej Brytanii i Niemczech. Polski rynek będzie rozwijał się w podobnym kierunku, dlatego istotne znaczenie mają trendy występujące na rynku brytyjskim – wynika z raportu „Perspektywy e-commerce 2013” przygotowanego przez Paczkomaty InPost.