2 2 0 0 0 26.10.2012Czytelnicy tworzą własne okładki z okazji 30. urodzin „Wprost” (wideo)„To, co najważniejsze. Wprost” – to hasło trwającej właśnie jesiennej kampanii tygodnika. Spoty reklamowe można zobaczyć i usłyszeć w wybranych stacjach telewizyjnych oraz w kinach Cinema City przed projekcjami filmów.
0 3 0 0 0 26.10.2012Kurtka z Tchibo? Tak, nie śmiej się23 października rozpoczęła się kampania telewizyjna promującą produkty użytkowe oferowane w sklepach Tchibo. Akcja wykorzystuje nowy koncept i hasło reklamowe marki – „Odkryj to właśnie w Tchibo”.
0 1 0 0 0 26.10.2012Wirtualna Polska i Atmedia nawiązują współpracęAtmedia, biuro reklamy telewizji i nowych mediów, zostały parterem handlowym Wirtualnej Polski oraz sieci reklamowej Adtotal. Firmy nawiązały współpracę w zakresie sprzedaży reklam na stronach ze swojego portfolio.
0 3 0 0 0 26.10.2012Pancernik Gustaw odwiedza Sejm i fotografuje się z politykami24 października Gustaw, bohater kampanii społecznej Klub Pancernika Klika w Fotelikach, złożył wizytę w Sejmie, chcąc zwrócić uwagę rządzących na problem poprawnego przewożenia dzieci w samochodach.
0 2 0 0 0 26.10.2012Wydatki reklamodawców na marketing w wyszukiwarkach nadal rosną – raport AdobeFirma Adobe opublikowała wnioski ze swojego raportu „Adobe Digital Index”, zawierającego opis sytuacji w branży reklamy cyfrowej w III kwartale 2012 r. oraz prognozę na I kwartał 2013 r.
0 2 0 0 0 26.10.2012Firma FoodCare sama ocenzurowała kontrowersyjne billboardy Black Energy DrinkZ początkiem października wystartowała ogólnopolska kampania napoju energetyzującego Black. Komisja Etyki Reklamy uznała, że spoty reklamowe powinny być emitowane po godz. 20.00. Teraz producent napoju energetycznego sam ocenzurował swoje billboardy reklamowe.
0 4 0 0 0 26.10.2012Ponad połowa polskich firm w rankingu Deloitte Technology Fast 50 in Central EuropeZnane są wyniki 13. edycji rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe. W tegorocznej edycji zestawienia znalazło się aż 36 polskich firm, w tym 27 wyróżniono w głównej kategorii „Technology Fast 50”. Nagrodzono także 9 polskich firm w podkategorii „Wschodzące gwiazdy” oraz 3 w zestawieniu „Wielka piątka”.
1 1 0 0 1 26.10.2012„Gangnam Style” buduje markę kraju (wideo)Jak twierdzi minister finansów Korei Południowej, internetowy hit „Gangnam Style” skutecznie buduje markę kraju jako przykład kreatywności i międzynarodowej konkurencyjności Korei.
1 1 0 0 0 26.10.2012Justyna Kowalczyk ściga się z mercedesem GLK (wideo)Wyścig rozgrywany między Justyną Kowalczyk a ratownikami GOPR poruszającymi się mercedesem GLK jest głównym elementem konkursu w ramach kampanii promującej napęd 4Matic marki Mercedes-Benz.
0 1 0 0 0 25.10.2012Związek Firm Public Relations liczy obecnie 39 agencjiDo grona członków Związku Firm Public Relations została przyjęta kolejna agencja – Marketing & Communications Consultants (M&CC). Firma powstała w 2003 roku i obecnie zatrudnia 16 konsultantów.