0 2 0 0 0 12.02.2013Mood Media zmienia nazwę na MoodFirma Mood Media, specjalizująca się w marketingu sensorycznym, rozpoczęła globalny rebranding. Celem działań jest lepsze komunikowanie oraz skuteczna integracja spółek portfelowych należących do grupy DMX i Muzak. Sloganem odzwierciedlającym nową misję grupy stał się „Mood: by design”. Zmiany przełożą się na oferowane usługi także na polskim rynku.
0 2 0 0 0 12.02.2013Narciarstwo biegowe i lekkoatletyka jeszcze bardziej popularne – badanie ARC Rynek i OpiniaNarciarstwo biegowe i lekkoatletyka to dyscypliny sportu, które w ciągu ostatniego roku najbardziej zyskały na popularności. Traci natomiast Formuła 1 i skoki narciarskie. Sportowcy, których rozpoznawalność najbardziej wzrosła, to Robert Lewandowski i Jakub Błaszczykowski. Największy spadek w tej kwestii dotyczył zaś Adama Małysza, Mariusza Pudzianowskiego i Artura Boruca – wynika z badania „Sponsoring Monitor 2012/2013” ARC Rynek i Opinia.
1 1 0 0 0 11.02.2013Globalna kampania reklamowa Cisco: „Jutro zaczyna się tutaj” (wideo)„Tomorrow starts here” („Jutro zaczyna się tutaj”) to tytuł globalnej kampanii, którą amerykańskie przedsiębiorstwo informatyczne Cisco rozpoczyna na całym świecie, a także w Polsce. Celem akcji jest rozpropagowanie idei „Internetu wszechrzeczy”, czyli korzystania z Sieci w zarządzaniu różnymi procesami – od skomplikowanych czynności zawodowych, aż po sprawy dnia codziennego.
0 1 0 0 0 11.02.2013Edelman Polska wypromuje grę SimCityAgencja Edelman Polska wygrała przetarg na promocję najnowszej gry Electronic Arts, wydawcy i producenta gier komputerowych. Współpraca dotyczy gry symulacyjnej SimCity, która pozwala budować i zarządzać wirtualnymi miastami.
0 1 0 0 0 11.02.2013PGE powierza budżet mediowy ZenithOptimedia GroupPolska Grupa Energetyczna powierzyła ZenithOptimedia Group obsługę swojego budżetu mediowego.
0 1 0 0 0 11.02.2013Mastercook i firma Kupiec rozpoczynają współpracęMarka Mastercook, oferująca urządzenia AGD i firma Kupiec, producent naturalnej żywności, rozpoczynają współpracę w projekcie promującym aktywny styl życia wśród Polaków. Pierwsze wspólne działania ruszą w mediach społecznościowych, prasie oraz Internecie.
1 1 0 0 0 11.02.2013Tańczący wynalazcy Plusa tworzą platformę OMG (wideo)Od 9 lutego Polkomtel prowadzi kampanię promującą nowe taryfy OMG w Plusie. Działania reklamowe realizowane są w telewizji, Internecie oraz w ramach reklamy zewnętrznej.
0 2 0 0 0 11.02.2013Wysokość zarobków w pierwszej pracy – wyniki badaniaOsoby, które w 2012 roku rozpoczęły karierę zawodową, zarabiały przeciętnie 2500 zł brutto – wynika z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń, przeprowadzonego przez firmę Sedlak & Sedlak. Jednym z czynników wpływających na zarobki w pierwszej pracy było wykształcenie. Najmniej zarabiały osoby z wykształceniem podstawowym i gimnazjalnym – mediana ich wynagrodzeń wynosiła 1950 zł brutto. Pracownicy z tytułem magistra zarabiali natomiast prawie 1000 zł więcej.
0 3 0 0 0 11.02.2013„Na górze róże, na dole wrzos, możesz odmienić ten mój psi los” – kampania społecznaOd 11 do 17 lutego trwać będzie walentynkowa kampania społeczna na rzecz psów przebywających pod opieką Krakowskiego Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami. W ramach akcji „Zostań moją Walentynką!” w całym Krakowie pojawią się specjalnie przygotowane na tę okazję plakaty zachęcające do przygarniania zwierząt.
1 2 0 0 0 11.02.2013Kampania społeczna „Nie jestem wyjątkowy, po prostu pomagam” (wideo)8 lutego Fundacja Krwinka rozpoczęła kampanię 1%. Akcję zainaugurowała premiera spotu, który został zaprezentowany na specjalnej stronie internetowej. Reklama będzie dostępna online i emitowana w telewizjach o zasięgu regionalnym oraz ogólnopolskim. Działania potrwają do 30 kwietnia.