1 1 0 11.06.2013Mysz w reklamie Play (wideo)Rozpoczęła się promocja oferty Play, w której telefon Samsung Galaxy S II Plus można otrzymać za złotówkę. Głównym elementem działań jest spot „Mysz”.
0 1 0 11.06.2013Velux pod opieką agencji PRW maju producent okien Velux rozstrzygnął konkurs ofert na działania public relations. Strategię komunikacji korporacyjnej firmy opracuje i wdroży Komunikado PR.
1 1 0 11.06.2013„Pudliszki. Ten smak nie jest kwestią przypadku” – kampania reklamowa (wideo)Z początkiem czerwca wystartowała kampania „Pudliszki. Ten smak nie jest kwestią przypadku”. Jej głównym elementem jest spot telewizyjny.
1 1 0 10.06.2013„Poznaj mBank na nowo” – kampania (wideo)10 czerwca rozpoczyna się pierwsza kampania reklamowa mBanku oferującego nowe funkcjonalności w serwisie transakcyjnym. W działaniach prezentowane są: serwis bankowości internetowej oraz oferta „na start”.
0 1 0 10.06.2013AstraZeneca wybrała agencję PRFirma AstraZeneca rozpoczęła współpracę z Vision Group. W ramach zawartej umowy agencja zajmie się doradztwem oraz realizacją działań public relations i public affairs w obszarze tematycznym chorób układu oddechowego oraz kardiologii.
1 1 0 10.06.2013„Gdzie rodzą się idee, które procentują w biznesie?” – kampania Europejskiego Forum Nowych Idei (wideo)10 czerwca rusza kampania „Gdzie rodzą się idee, które procentują w biznesie?”, promująca Europejskie Forum Nowych Idei 2013.
0 1 0 10.06.2013Employer Branding Excellence Awards 2013 rozdane5 czerwca w hotelu Hilton w Warszawie odbyła się kolejna edycja Employer Branding Management Summit. Podczas konferencji wyróżnionym pracodawcom wręczono Employer Branding Excellence Awards 2013. W gronie zwycięzców znaleźli się m.in. Ernst & Young, PKO Bank Polski czy UBS Poland Service Centre.
1 1 0 10.06.2013Rapujący Piotr Adamczyk w reklamie Eurobanku (wideo)Rusza kolejna odsłona kampanii Eurobanku. Tym razem Piotr Adamczyk wciela się w rolę rapera, który wykonuje utwór będący zachętą do wzięcia kredytu w promocji „Prosty kredyt na wyciąg z konta”.
0 1 0 10.06.2013Stowarzyszenie Agencji Reklamowych ostrzega przed pochopną regulacją reklamy zewnętrznejStowarzyszenie Komunikacji Marketingowej (SAR) ostrzega, że pochopnie uchwalona ustawa mająca oczyścić krajobraz ze szpecących reklam może zaszkodzić gospodarce. Stąd apel do zespołu prezydenckiego o konsultacje z branżą.
0 1 0 10.06.2013M@il My Day – podsumowanie konferencji22 maja odbyła się pierwsza w Polsce konferencja w całości poświęcona e-mail marketingowi – M@il My Day. Wzięło w niej udział ponad dwieście osób, które przybyły do krakowskiego Multikina, by wysłuchać szesnastu ekspertów e-mail marketingu i dziedzin pokrewnych.