0 4 0 0 0 24.10.2012„Now Playing in Leather” i „Now Playing in Suede”, czyli kampania obuwia ConverseW październiku wystartowała ogólnopolska kampania promująca modele z zamszowej oraz skórzanej linii obuwia marki Converse. Działania będą prowadzone do listopada.
0 1 0 0 1 24.10.2012Zwycięzcy polskich eliminacji Young Creatives EurobestAdam Marzec z agencji 180heartbeats + Jung v. Matt i Kamil Kowalczyk z Leo Burnett Warsaw zwyciężyli w polskich eliminacjach Young Creatives Eurobest i lecą na finały do Lizbony. Uczestnicy konkursu mieli stworzyć kampanię zintegrowaną dla Muzeum Historii Żydów Polskich, skierowaną do młodych ludzi.
0 1 0 0 0 24.10.2012Stowarzyszenie Przyjaciele Świata współpracuje z agencją PRStowarzyszenie Przyjaciele Świata nawiązało długofalową współpracę z Toolbox Creative Communications w zakresie usług PR. W myśl założeń Stowarzyszenia, agencja podjęła się powierzonych zadań pro bono.
2 1 0 0 0 24.10.2012Pat i Mat w animowanej reklamie serwisu Tablica.pl (wideo)W telewizji i Internecie rozpoczęła się kampania serwisu ogłoszeń lokalnych Tablica.pl, pod hasłem „Sprzedawaj po sąsiedzku”. Jej bohaterami są postacie znane z czeskiego serialu animowanego „Pat i Mat”.
1 1 0 0 0 24.10.2012Richard Branson w Polsce: komercyjne loty w kosmos i start „Virgin Academy” (wideo)24 października założyciel Grupy Virgin Mobile, Richard Branson, po raz pierwszy odwiedził Polskę. Najważniejszym punktem jednodniowej wizyty brytyjskiego biznesmena w naszym kraju był udział w inauguracji programu edukacyjnego dla polskich studentów – „Virgin Academy”.
2 8 0 0 0 24.10.2012„Poznaj swojego trenera” – przedstawia klub fitness Energym (wideo)Na początku października wystartowała kampania reklamowa krakowskiego fitness clubu Energym. Niestandardowa akcja prowadzona jest w całym Krakowie.
1 1 0 0 0 24.10.2012„Nie uwierzysz, co potrafisz” – kampania promująca smartfon Samsung Galaxy Note II (wideo)20 października rozpoczęła się kampania promująca smartfon Samsung Galaxy Note II. Hasło przewodnie działań to „Nie uwierzysz, co potrafisz”.
1 1 0 0 0 23.10.2012„Dobrzy przyjaciele potrafią dzielić się wszystkim” – kampania promocyjna McDonald’s (wideo)McDonald’s rozpoczął kampanię promującą nowe menu na jesień. Na potrzeby akcji stworzono spot telewizyjny oraz materiały POS.
0 2 0 0 0 23.10.2012Nowa identyfikacja wizualna Związku Polskie Okna i DrzwiZwiązek Polskie Okna i Drzwi, branżowa organizacja zrzeszająca producentów, dostawców i dystrybutorów stolarki budowlanej, wprowadził nową identyfikację wizualną. Zmieniony logotyp Związku miał być bardziej czytelny i wyraźnie nawiązywać do polskich barw.
0 1 0 0 0 23.10.2012Najlepsza Kampania PR Dziesięciolecia – start plebiscytu onlineZwiązek Firm Public Relations, organizator konkursu Złote Spinacze, ogłosił plebiscyt na najlepszą kampanię PR nagrodzoną w ostatnich dziewięciu edycjach konkursu. Głosowanie online rozpoczyna się 23 października.