0 3 0 0 1 13.02.2013Rozbity samochód ze „Szklanej pułapki” na ulicach Warszawy (wideo)14 lutego do polskich kin wchodzi film „Szklana pułapka 5”. Z okazji premiery prowadzona jest niestandardowa kampania promocyjna. Między 9 a 15 lutego w różnych miejscach Warszawy pojawił się rozbity samochód Johna McClane’a, głównego bohatera serii.
0 1 0 0 0 13.02.2013Akcja promująca portal Budownictwo – „Serwis budowlany na wszystkie ekrany”Rozpoczęła się kampania reklamowa serwisu Budownictwo, która wspiera wprowadzenie nowego wizerunku tej marki oraz zmianę produktu. Hasło towarzyszące działaniom promocyjnym to „Serwis budowlany na wszystkie ekrany”.
0 3 0 0 0 13.02.2013Walentynki w Internecie: uczta dla hejterów? – badanie IMMZ analizy publikacji internetowych i walentynkowych fan pages wynika, że w lutym miłość nie króluje na blogach i forach, a wśród facebookowiczów trudno znaleźć wielbicieli serduszkowego szaleństwa. Internauci albo sprzeciwiają się komercjalizacji, albo są sfrustrowani – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów w ramach Kompasu Social Media.
0 1 0 0 0 13.02.2013Zbiór case studies mobile marketinguGrupa Robocza „Mobile Marketing”, działająca w ramach Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, wydała „Zbiór case studies: mobile marketing 2012”.
2 1 0 0 0 13.02.2013„Już czas uwolnić Internet” – hasło kampanii Multimedia Polska (wideo)11 lutego rozpoczęła się ogólnopolska kampania pod hasłem „Już czas uwolnić Internet”. Promuje ona ofertę firmy Multimedia Polska: Internet w umowie na czas nieokreślony. Działania reklamowe potrwają do połowy kwietnia.
1 3 0 0 0 13.02.2013100 tys. walentynkowych kapsli Tymbarku w największych miastach Polski (wideo)14 lutego rusza akcja marki Tymbark „Kapslove walentynki”, w ramach której na ulicach, skwerach i mostach największych miast Polski pojawi się ponad 100 tys. magnetycznych kapsli z walentynkowym hasłem.
0 1 0 0 0 13.02.2013SAR w SGH20 i 21 lutego w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie odbędzie się konferencja na temat branży reklamowej, insightów i trendów w komunikacji. Organizatorami wydarzenia są: Studenckie Koło Naukowe Marketingu SGH oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
0 1 0 0 2 13.02.2013Zachowania proekologiczne wśród PolakówCoraz więcej firm zachęca do kupna urządzeń, które są przyjazne środowisku oraz pomagają oszczędzać prąd i energię. Acxiom dokonał analizy zachowań Polaków wobec produktów i ofert ekologicznych.
0 8 0 0 0 12.02.2013Najbardziej opiniotwórcze media 2012: polityka i ekonomiaRok 2012 obfitował w medialne burze. Amber Gold, sprawa Madzi z Sosnowca czy trotyl na wraku Tupolewa – ostatecznie jednak najczęstszym tematem cytowań była polityka, a za nią ekonomia. Najczęściej cytowano „Gazetę Wyborczą” – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Wśród stacji radiowych zwyciężyło RMF FM, a wśród stacji telewizyjnych TVN24.
1 3 0 0 0 12.02.2013Kampania reklamowa promująca wiosenną kolekcję House (wideo)Marka House wraz z wejściem do sklepów wiosennej kolekcji rozpoczęła kampanię zatytułowaną „San Fran”, która przedstawia parę bohaterów, Lexi i Josha, wędrujących po mieście.