2 1 0 0 0 2.03.2013Audi grają w paintballJaki będzie efekt, kiedy w olbrzymim hangarze zamkniemy dwóch znanych kaskaderów i dwa samochody Audi z zamontowanymi karabinami na kulki z farbą?
0 1 0 0 0 2.03.2013Sir Martin Sorrell: zamiast ciąć koszty, firmy muszą znowu zacząć inwestować w markęZdaniem szefa największego holdingu marketingowego na świecie, WPP, w obecnym stadium kryzysu firmy muszą skończyć z awersją do ryzyka. W niedawnym wywiadzie dla „Harvard Business Review” Martin Sorrell stwierdził także, że serwis społecznościowy Twitter nie jest medium reklamowym, lecz PR-owym.
0 1 0 0 0 2.03.2013Wyniki konkursu Blog Roku 2012Blog „From movie to the kitchen” autorstwa Pauliny Wnuk został Blogiem Roku 2012. W kategorii „Firmowe i profesjonalne” zwyciężył blog Jacka Kotarbińskiego o tematyce marketingowej. Nagrodzono blogi w dziesięciu kategoriach, a także wręczono wyróżnienia i nagrodę Blog Blogerów.
0 1 0 0 0 1.03.2013Grupa kapitałowa ADV zmienia nazwę na Grupa SMTZmiana nazwy wynika z przekształceń własnościowych w spółce oraz jest wynikiem realizacji strategii w ramach obszarów IT, a także rozwijania biznesu opartego na własnych produktach.
1 1 0 0 0 1.03.2013Fox Life promuje serial „Kochanki” (wideo)5 marca o godz. 22.00 w telewizji Fox Life odbędzie się premiera serialu „Kochanki”. Kampania reklamowa promująca serial potrwa do 12 marca.
1 1 0 0 0 1.03.2013„Poznaj przyjemność totalną” – zachęcają Jeżyki (wideo)1 marca startuje telewizyjna kampania marki Jeżyki, pod hasłem „Poznaj przyjemność totalną”. Spot reklamowy będzie emitowany w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Celem akcji jest podkreślenie atrybutów ciastek Jeżyki, prezentacja oferty oraz wsparcie sprzedaży produktów marki.
0 3 0 0 0 1.03.2013Modelka Cara Delevingne w sesji dla ReservedMarka Reserved rozpoczyna kampanię reklamową kolekcji wiosna-lato 2013, pod hasłem „Be inspired”. Komunikacja skupia się na odnajdywaniu ciekawych stylizacji w modzie ulicznej. Twarzą kampanii została modelka Cara Delevingne, która zatrudniana jest przez największe domy mody, jak Chanel, Dolce & Gabbana czy Fendi.
0 1 0 0 0 1.03.2013Zdobywcy nagród SuperHiro 201215 lutego odbyła się gala wręczenia nagród SuperHiro 2012. Redakcja magazynu „Hiro Free” po raz trzeci nagrodziła osoby, miejsca i wydarzenia, które w danym roku szczególnie mocno zaznaczyły się w polskiej popkulturze. Galę poprowadzili Weronika Wawrzkowicz oraz Piotr Metz.
1 1 0 0 0 1.03.2013No-Spa Max po raz pierwszy z kampanią skierowaną do mężczyzn (wideo)Z końcem lutego w mediach pojawiła się kampania leku przeciwbólowego No-Spa Max. Po raz pierwszy komunikacja marki będzie skierowana do mężczyzn. Celem kampanii jest pokazanie, że produkt może być stosowany w przypadku bólów brzucha różnego pochodzenia.
3 1 0 0 0 1.03.2013Japończycy wybierają kabanosy zamiast sushi (wideo)Ruszyła kampania reklamowa kabanosów Extra i Exclusive firmy Tarczyński. Produkt z portfolio producenta został przedstawiony jako uniwersalna mięsna przekąska. Akcja potrwa do końca marca i obejmie telewizję oraz Internet.