0 1 0 0 0 28.02.2013Kampania reklamowa Domino’s Pizza1 marca rusza kampania wizerunkowa Domino’s Pizza. Działania reklamowe będą prowadzone m.in. w ramach reklamy zewnętrznej oraz w Internecie. Akcja ma ocieplić wizerunek marki, a także podkreślić doświadczenie firmy.
0 1 0 0 0 28.02.2013„Polski Internet 2012 i prognoza na 2013” – raport Interaktywnie.comPrognozy zmian w polskim e-commerce, na rynku reklamy internetowej, w mediach społecznościowych, wideo online oraz w dynamicznie rosnącym mobile – obszary te uwzględnia raport przygotowany przez Interaktywnie.com.
0 1 0 0 0 28.02.2013Nowa agencja strategiczna – Melting Pot Strategy CollectiveWojciech Walczak i Radosław Kaczmarek założyli nową agencję doradztwa strategicznego. Melting Pot Strategy Collective będzie łączyć działania ATL z rozwiązaniami cyfrowymi.
0 1 0 0 0 28.02.2013Kampanie e-mail marketingowe najczęściej w czwartki – infografika FreshMailW jakich godzinach i w które dni najczęściej prowadzone są wysyłki w ramach kampanii e-mail marketingu? Jakie są taktyki firm pod tym względem? Kiedy e-maile są najczęściej otwierane przez odbiorców? Firma FreshMail przygotowała badanie na ten temat. Objęło ono ponad 35 milionów indywidualnych odbiorców kampanii e-mail marketingowych oraz ponad 3 miliardy wysłanych wiadomości.
0 3 0 0 0 28.02.2013Wyniki badania: 97% internautów korzysta z poczty internetowejPoczta e-mail jest najpopularniejszą formą komunikacji online. Korzysta z niej 97% polskich internautów. To więcej niż wynosi odsetek korzystających z serwisów społecznościowych. Dla blisko 2/3 badanych e-maile są też najważniejszym kanałem wymiany informacji. Takie są wyniki badania przeprowadzonego przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych (IIBR) na zlecenie Wirtualnej Polski.
1 3 0 0 1 27.02.2013Rodzice gejów i lesbijek ze swoimi dziećmi na billboardach – kampania społeczna (wideo)1 marca rozpocznie się kampania społeczna „Rodzice, odważcie się mówić”, w której pojawią się rodzice osób homoseksualnych i biseksualnych wraz ze swoimi dziećmi. Na jednej z reklam można zobaczyć aktora Władysława Kowalskiego („Pan Tadeusz”, „Ogród Luizy”, „Katyń”) z synem.
0 1 0 0 0 27.02.2013Okocim wybrał agencję PRAgencja Multi Communications poprowadzi działania media relations w zakresie PR-u produktowego piwa Okocim.
0 1 0 0 0 27.02.2013Marka Beskidzkie pod opieką Schulz Brand FriendlyFirma Aksam, właściciel marki Beskidzkie, podpisała umowę o długofalowej współpracy z Schulz Brand Friendly. Agencja zajmie się obsługą w zakresie strategii komunikacji, kreacji, produkcji reklam oraz planowania mediów. Zadba również o budowę wizerunku marki.
0 1 0 0 0 27.02.2013Podróż do wnętrza Ziemi z World MasterCardNa początku lutego wystartowała kampania promocyjna kart World MasterCard, w której główną nagrodą jest wyprawa do jaskiń Waitomo w Nowej Zelandii. Kampania, realizowana pod hasłem „Wyruszyć w podróż do wnętrza Ziemi: bezcenne”, została wsparta komunikacją ATL, BTL i online.
0 1 0 0 0 27.02.2013Obi zmienia strategię marketingowąSieć marketów budowlanych Obi nawiązała całościową współpracę z grupą komunikacyjną Ogilvy & Mather. Od listopada 2012 roku opracowywana była strategia pozycjonowania firmy, a od 1 stycznia 2013 spółki z grupy wspierają sieć we wszystkich bieżących działaniach reklamowych. Współpraca ma charakter długofalowy.