0 3 0 0 0 22.02.20132,5 mld zł to wartość sponsoringu sportowego w 2012 r. – wyniki badaniaWartość telewizyjna sponsoringu sportowego w 2012 roku wyniosła 2,5 mld złotych. W stosunku do roku poprzedniego był to spadek o ponad 7% i jest on w dużej mierze efektem zmniejszonej liczby ekspozycji marek w czasie igrzysk olimpijskich w Londynie.
0 1 0 0 0 22.02.2013Tesco ujednolica aktywności promocyjne na terenie swoich sklepówOd 1 marca dostawcy Tesco uzyskają przejrzysty model współpracy wraz z jednolitymi zasadami i warunkami realizacji wszystkich prowadzonych przez siebie aktywności promocyjnych. Nowym rozwiązaniem jest m.in. ujednolicenie systemu rozliczeń czy usługa aktywnego sprzedawcy.
0 1 0 0 0 22.02.2013Wzrost optymizmu konsumentów w lutymLutowy pomiar wskaźnika optymizmu konsumentów (WOK) Ipsos drugi miesiąc z rzędu notuje wzrost. Optymizm Polaków, mierzony wskaźnikiem WOK, wzrósł o prawie 4 pkt, osiągając poziom 80 pkt. Wzrost zaobserwowano we wszystkich składowych wskaźnika.
0 2 0 0 0 22.02.2013Słabe wyniki finansowe Agory w 2012 rokuGrupa Agora w 2012 roku zanotowała 1,14 mld zł przychodu i stratę netto w wysokości 8,1 mln zł. Wpływy ze sprzedaży reklam wyniosły 636,3 mln zł, co oznacza spadek o 9,8%.
0 1 0 0 0 22.02.2013Kampania tygodnika „Newsweek” na nośnikach OOHW lutym rozpoczęła się największa w tym roku kampania wizerunkowa tygodnika „Newsweek”. Działania prowadzone są na wielkoformatowych nośnikach reklamy OOH. Hasłem kampanii jest: „Newsweek – tygodnik numer jeden w Polsce!”.
0 1 0 0 0 22.02.2013Zwycięzcy Mobile Trends Awards 201221 lutego w Krakowie odbyła się gala Mobile Trends Awards 2012. Konkurs miał wyłonić najlepsze projekty i aplikacje mobilne w minionym roku. Gala była uwieńczeniem branżowej Mobile Trends Conference. Wśród zwycięzców drugiej edycji znaleźli się m.in. MoveApp, Listonic, Vivid Games i GoldenSubmarine.
0 1 0 0 0 22.02.2013Nudle Knorr nie zmieniają agencji interaktywnejFirma Unilever trzeci rok z rzędu powierzyła agencji The Digitals prowadzenie strony internetowej i działań marketingowych na Facebooku dla marki Nudle Knorr.
3 1 0 0 0 22.02.2013Dorota Gardias z cerą w jakości HD reklamuje kosmetyki Soraya (wideo)Dorota Gardias, prezenterka pogody w stacji TVN, została twarzą kosmetyków firmy Soraya. Kampania reklamowa nowej linii produktów obejmuje telewizję oraz prasę – przede wszystkim magazyny kobiece. Hasło prowadzonych działań to „Cera doskonała bez skazy w jakości HD”.
0 1 0 0 0 22.02.2013„Nie marnuj żywności” – kampania na łódzkiej śmieciarceW marcu rozpocznie się niestandardowa kampania Banku Żywności w Łodzi, prowadzona we współpracy z MPO. W ramach akcji na łódzkie ulice wyjedzie śmieciarka z grafiką przedstawiającą produkty żywnościowe wyrzucane na śmietnik. Ma to zwrócić uwagę mieszkańców na problem marnowania jedzenia.
1 1 0 0 0 22.02.2013Aktor Marcin Perchuć w reklamie ING Banku Śląskiego (wideo)Aktor Marcin Perchuć wziął udział w kampanii ING Banku Śląskiego, która promuje Pożyczkę Superszybką. Akcja ma kreować wizerunek banku aktywnego na rynku kredytów. Działania reklamowe potrwają do 24 lutego.