2 1 0 0 0 14.09.2012Lidl – tygodniowa obniżka cen, zmniejszeni Pascal i Okrasa (wideo)Jeszcze do 16 września trwa dziesięcioprocentowa obniżka cen w Lidlu, promowana spotem telewizyjnym. Pojawił się również nowy film reklamowy z kampanii „Pascal kontra Okrasa”. Kucharze przypominają w nim bohaterów komedii „Kingsajz” – bo tym razem rywalizują w kategorii potraw XXL.
1 1 0 0 1 14.09.2012„Pij do naga” – Dobrowianka zachęca kobiety do picia wody (wideo)Dobrowianka prowadzi kampanię reklamową, która ma zachęcać kobiety do regularnego picia wody.
3 1 0 0 0 14.09.2012„Odkryjmy potencjał osób z niepełnosprawnością” – kampania społeczna (wideo)Wystartowała kampania społeczna pod hasłem „Odkryjmy potencjał osób z niepełnosprawnością”. Celem akcji jest pokazanie osób niepełnosprawnych jako wartościowych pracowników.
1 1 0 0 0 14.09.2012Kampania reklamowa Jaguara XF (wideo)10 września firma JLR Polska rozpoczęła kampanię telewizyjną promującą Jaguara XF.
0 4 0 0 0 14.09.2012Rosyjska modelka Lys Inger twarzą kampanii ArytonAryton, polska marka odzieży damskiej, rozpoczęła jesienne działania reklamowe. Kampania będzie obejmować reklamę zewnętrzną, prasę, Internet oraz aktywności w centrach handlowych.
0 1 0 0 0 14.09.2012Sponsoring parków miejskich sposobem na kryzys?Trudna sytuacja gospodarcza zmusza miasta do szukania nowych źródeł dochodów. Nowy Jork planuje komercjalizację miejskich parków poprzez sprzedaż praw do nazw parkowych boisk do koszykówki czy wybiegów dla psów.
0 1 0 0 0 14.09.2012Rynek dóbr luksusowych gwałtownie rośnieWartość globalnego rynku produktów luksusowych w najbliższych kilku latach wyraźnie wzrośnie, przede wszystkim dzięki wzrostowi zamożności konsumentów w Chinach i w Indiach. Obecnie największe rynki zbytu produktów luksusowych to Stany Zjednoczone, Japonia, Włochy i Francja.
1 2 0 0 0 14.09.2012Bosch i Finish przekonują do zmywarek (wideo)Firma Bosch po raz kolejny połączyła siły z koncernem Reckitt Benckiser (producent środków czyszczących Finish). W ramach współpracy marek odbędzie się kampania reklamowa oraz akcja sprzedaży premiowej.
0 5 0 0 4 13.09.2012Czym kierują się kobiety na zakupach? – wyniki raportu „Ulubione marki Polek”Zakupy to dla kobiet przyjemność. Należy jednak spełnić szereg oczekiwań, aby dokonały zakupu w określonym sklepie. Czym kobiety kierują się przy wyborze odzieży i jakie czynniki są decydujące przy dokonaniu przez nie zakupu, wskazuje raport z badania „Ulubione marki Polek”, przeprowadzonego przez portal Prekursorki.pl.
0 1 0 0 0 13.09.2012Konkurs dla młodych kreatywnych – Off Drum Competition: Boss Drum AwardPo raz pierwszy w historii międzynarodowego festiwalu reklamy Golden Drum jego organizatorzy zorganizowali konkurs dla młodych kreatywnych – Off Drum Competition: Boss Drum Award.