0 1 0 0 0 8.01.2013Plast-Box z agencją PRPlast-Box, producentów opakowań z tworzyw sztucznych w Europie, podpisał umowę na obsługę public relations z agencją Practum Consulting.
0 1 0 0 0 8.01.2013Polityka handlowa Atmediów na rok 2013Atmedia, biuro reklamy telewizji i nowych mediów, prezentuje politykę handlową na 2013 rok i rozpoczyna sprzedaż reklam na luty – pierwszy miesiąc jej obowiązywania. Ceny reklam w telewizji nie zmienią się w stosunku do ubiegłorocznych. Spółka utrzymuje też modele zakupowe wprowadzone w 2012 roku.
0 1 0 0 0 8.01.2013Media Regionalne rozpoczynają współpracę z adQuotaReklamy na mobilne strony internetowe oraz na aplikacje Mediów Regionalnych dostarczać będzie skandynawska sieć reklamy mobilnej adQuota. Firmy podpisały umowę o współpracy, która obejmuje wspólne pozyskiwanie reklamodawców oraz tworzenie kreacji mobilnych.
3 1 0 0 0 8.01.2013Masaj i Eskimos zachęcają do porównań w kampanii Link4 (wideo)7 stycznia Link4 rozpoczął nową kampanię reklamową pod hasłem „Porównania”. Jej głównym przekazem jest zachęta do porównania cen dostępnych na rynku ubezpieczeń komunikacyjnych z ofertą firmy. Bohaterami spotów są Masaj i Eskimos.
0 1 0 0 0 8.01.2013Wyniki Magellan Awards 2012Znane są już wyniki międzynarodowego konkursu Magellan Awards 2012 organizowanego przez League of American Communications Professionals (LACP) skupiającą ekspertów z dziedziny komunikacji. Wyłanianiem najlepszych projektów zajmuje się komisja złożona z profesjonalistów branży komunikacyjnej. Wśród zwycięzców znalazły się także polskie agencje: Garden of Words, Partner of Promotion, 24/7 PR i Think Kong.
0 1 0 0 0 8.01.2013Marka Revitacell promuje się w blogosferzeMarka Revitacell, producent kosmetyków na bazie komórek macierzystych, rozpoczęła właśnie kampanię w blogosferze. W ramach akcji „Odkryj 7 cudów Revitacell” od 7 do 21 stycznia 77 blogerek przetestuje 7 nowych preparatów Revitacell.
0 1 0 0 0 8.01.2013Axa Direct z agencją PRAgencja Advanced Public Relations podpisała umowę o współpracy z polskim oddziałem Avanssur, działającym pod marką handlową Axa Direct. Agencja APR zapewni obsługę zewnętrznego biura prasowego Axa Direct. Współpraca ma charakter długoterminowy.
1 1 0 0 0 8.01.2013Spot promujący zimową wyprzedaż modelu Kia Cee’d (wideo)Na początku stycznia wystartowała kampania wyprzedaży modelu Kia Cee’d rocznik 2012. Kanały dotarcia do odbiorców to telewizja, radio oraz Internet. Reklamy są utrzymane w dotychczasowej smartfonowej stylistyce.
0 3 0 0 0 8.01.2013Panorama Firm zmienia logoPanorama Firm po kilkunastu latach zmienia swoje logo. Firma, która do tej pory była głównie kojarzona z drukowanym katalogiem, teraz przenosi się do Internetu i obszaru mobilnego, by dotrzeć do użytkowników tych mediów. Zmiana identyfikacji wizualnej ma podkreślać nowy etap oraz aspiracje zostania symbolem wyszukiwania lokalnego.
0 1 0 0 0 7.01.2013Związek Pracodawców AGD wybrał realizatora swojej kampaniiPrzetarg na realizację kampanii dla Związku Pracodawców AGD – Ceced Polska wygrała agencja Insignia. Przeprowadzi ona ogólnopolską akcję informacyjno-edukacyjną na temat poprawnego postępowania ze zużytym sprzętem elektrycznym i elektronicznym.