0 1 0 4.10.2013Aktorki z „Klimakterium…” w reklamie rajstopMarka rajstop Adrian rozpoczęła kampanię, do udziału w której zaprosiła aktorki występujące w musicalu „Klimakterium... i już”. Kreacje pojawiły się na nośnikach reklamy zewnętrznej.
2 1 0 4.10.2013„GigaWolność” zastąpi Tomasza Kota w reklamach Netii (wideo)Netia wprowadza nową platformę komunikacji. Marka zmieni stylistykę reklam. Występującego w spotach Tomasza Kota zastąpią nowi bohaterowie, a ich emocje będą podkreślane graficznie przez charakterystyczne kolorowe kropki.
1 1 0 4.10.2013Zgłoszenia do Young Creatives Eurobest przedłużone (wideo)Organizator konkursów Young Creatives Integrated, Just Creatives i Young Creatives Planners zdecydował się na przedłużenie terminu zgłoszeń. Wszyscy zainteresowani mają teraz czas do 15 października.
1 1 0 4.10.2013Intel zmienił ekran kinowy w ultrabook (wideo)W warszawskiej Kinotece zainstalowano pierwszy w Polsce ekran kinowy w formie ultrabooka. Można go zobaczyć w sali nr 7. Kampania ma w nietypowy sposób zaprezentować widzom możliwości komputerów.
0 3 0 4.10.2013Ubezpieczenia turystyczne promowane przez augmented realitySklep internetowy z ubezpieczeniami turystycznymi promuje się prasową kampanią reklamową wykorzystującą rozszerzoną rzeczywistość (augmented reality).
0 1 0 4.10.2013Gdańsk w finale ICCA Best Marketing Award [aktualizacja]Ogłoszeni zostali finaliści ICCA Best Marketing Award – nagrody przyznawanej za osiągnięcia w dziedzinie marketingu miasta, regionu lub produktu. Wśród nominowanych w tegorocznej edycji jest Gdańska Organizacja Turystyczna za realizację projektu CSR – „Gdańsk Christmas Baubles”.
1 1 1 4.10.2013ING Życie rozpoczyna kolejną odsłonę kampanii „Ubezpiecz się i zrób rakowi wspak” (wideo)ING Życie rozpoczyna kolejną odsłonę kampanii „Ubezpiecz się i zrób rakowi wspak”, promującej ubezpieczenie na wypadek nowotworu. Jej główny element stanowi telewizyjny spot zatytułowany „Negocjatorzy”.
0 1 0 4.10.2013Nominowani do konkursu Złote Spinacze 2013Ogłoszono finalistów 11. edycji Złotych Spinaczy. 51-osobowe grono jury wybrało 73 projekty, które otrzymały nominacje do nagrody głównej w 28 kategoriach w konkursie na najlepsze kampanie PR ostatniego roku.
2 1 0 4.10.2013Żubr idzie za żubrem w nowej kampanii producenta piwa (wideo)Rozpoczyna się jesienna kampania piwa Żubr. Ogólnopolskie działania startują 14 października i potrwają do końca roku. Wpisują się w charakterystyczne dla marki poczucie humoru oraz grę słów.
0 1 0 4.10.2013Sieć warsztatów samochodowych promuje się w prasieSieć serwisów samochodowych fast-fit Premio rusza z akcją promocyjną skierowaną do kierowców. Towarzyszy jej reklama w prasie oraz Internecie.