0 1 0 0 0 17.04.2013Łódzcy studenci znów podejmą wyzwanie Marketing ChallengeOd 18 kwietnia studenci łódzkich uczelni mogą zgłaszać się do udziału w 7. edycji gry miejskiej Marketing Challenge. To turniej sprawdzający wiedzę i umiejętności z zakresu marketingu.
0 1 0 0 0 17.04.2013Konferencja Mobile Trends for Marketers w maju23 i 24 maja w Krakowie odbędzie się konferencja poświęcona możliwościom marketingowego wykorzystania komunikacji poprzez urządzenia mobilne – Mobile Trends for Marketers.
1 1 0 0 0 16.04.2013Kolejna odsłona „Supermenu w restauracjach Sphinx” (wideo)16 kwietnia Sphinx rozpoczął telewizyjną kampanię promocji przygotowanej we współpracy z marką Carlsberg Polska.
2 1 0 0 0 16.04.2013Polskie agencje w finale Clio Awards 2013Ogłoszono listy nominowanych do nagród w większości kategorii w ramach 54. edycji festiwalu reklamy Clio Awards. Szanse na Clio mają dwie agencje z Polski.
1 3 0 0 0 16.04.2013Wkrótce premiera spotu Cisowianki z udziałem Moniki Bellucci (wideo)19 kwietnia odbędzie się premiera spotu Cisowianki Perlage, w którym wystąpiła Monica Bellucci.
2 4 0 0 0 16.04.2013Żebrowski i Hołowczyc przenieśli firmy do Play (wideo)Nowymi twarzami rozpoczynającej się 16 kwietnia kampanii Play zostali aktor Michał Żebrowski oraz rajdowiec Krzysztof Hołowczyc. Namawiają do przeniesienia numeru firmowego do tego operatora.
0 1 0 0 0 16.04.2013Fast food w Polsce coraz popularniejszy – zbadał ARC Rynek i OpiniaCoraz więcej Polaków odwiedza lokale szybkiej obsługi, czyli popularne fast foody. Od ubiegłego roku liczba Polaków jedzących w tych miejscach zwiększyła się o kilka procent, zaś w ciągu ostatnich czterech lat o 10%.
0 1 0 0 0 16.04.2013Lotos pod opieką Grey Worldwide WarszawaW najbliższych latach markę Lotos będzie obsługiwać agencja reklamowa Grey Worldwide Warszawa, która działa w ramach Grey Group.
4 1 0 0 0 16.04.2013Piotr Żyła twarzą przekąsek Beskidzkich (wideo)Piotr Żyła – popularny skoczek narciarski – został twarzą marki Beskidzkie firmy Aksam. 16 kwietnia wyemitowano pierwszy spot z udziałem sportowca. Hasło kampanii brzmi: „Cokolwiek robisz – bądź sobą, jesteśmy z Tobą”.
0 1 0 0 0 16.04.2013Centrum Wina pod opieką agencji PRCentrum Wina w drodze przetargu na działania public relations wybrało agencję Consulting & More.