1 2 0 0 0 19.10.2012Pragmatyczny i fantastyczny świat w kampanii piwa Książęce (wideo)19 października marka piwa Książęce rusza z kolejnym etapem kampanii wizerunkowej. Rozpocznie ją emisja pierwszego z trzech spotów reklamowych promujących różne warianty Książęcego (Czerwony Lager, Ciemne Łagodne i Złote Pszeniczne).
0 1 0 0 0 18.10.2012OS3 Group ma inwestora strategicznegoOS3 Group pozyskała kapitał na dalszą realizację założonych celów strategicznych. Rozbudowę Grupy oraz już funkcjonujących spółek wesprze pozyskany inwestor strategiczny – fundusz inwestycyjny WS Investments.
1 1 0 0 0 18.10.2012„Prognoza wyłączeń…” – ciąg dalszy kampanii cyfryzacji telewizji (wideo)Ruszyła jesienna odsłona kampanii na temat cyfryzacji nadawania sygnału telewizyjnego w Polsce, prowadzonej przez Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji.
3 1 0 0 1 18.10.2012„Zrób rakowi wspak” – reklama ubezpieczeń ING Życie (wideo)Od dwóch tygodni trwa kampania ING Życie „Ubezpiecz się i zrób rakowi wspak”. Jej główną bohaterką jest Viktoria – energiczna kobieta propagująca pragmatyczne, otwarte i odpowiedzialne podejście do problemu nowotworu.
0 1 0 0 0 18.10.2012Konkurs The Look of The Year wybrał agencję PROd października Commfort PR realizuje działania public relations wspierające wizerunkowo ogólnoświatowy konkurs modelek The Look of The Year.
0 1 0 0 0 18.10.2012Dynamiczny rozwój rynku marketing automationDynamicznie rozwija się w Polsce rynek marketing automation. Zdecydowana większość użytkowników to małe i średnie firmy, dla których możliwość optymalizacji kosztów marketingu ma szczególne znaczenie.
0 7 0 0 0 18.10.2012„Moda na kolory!” – wspólna akcja marek Whirlpool, Ariel i Monnari10 października rozpoczęła się wspólna promocja marek Whirlpool, Ariel oraz Monnari, pod hasłem „Moda na kolory!”. Akcja potrwa do 31 grudnia.
0 1 0 0 0 18.10.2012Presspublica wznawia „Bloomberg Businessweek Polska”16 października Presspublica podpisała umowę licencyjną z Bloomberg L.P.
1 5 0 0 0 18.10.2012„Zrób interes w swoim stylu” – kampania marki Mercedes-Benz (wideo)Rozpoczęła się lokalna kampania marki Mercedes-Benz Samochody Dostawcze, pod hasłem „Zrób interes w swoim stylu”. Akcja zachęca do skorzystania z promocji, w ramach której zakup dodatkowego wyposażenia lub usług obniża wyjściową cenę samochodu.
0 1 0 0 0 18.10.2012„Syf” na billboardach – tajemnicza kampaniaW dużych polskich miastach, m.in. Krakowie, Łodzi i Warszawie, pojawiły się tajemnicze billboardy na nośnikach należących do firmy Ströer.