1 1 0 0 0 10.05.2013Punkty dla Ciebie, bejbe – dyrektor kreatywny agencji Brasil w reklamie radiowej Link4 (audio)Link 4 wystartował z radiową kampanią reklamową. Promuje ona możliwość otrzymania tysiąca punktów Payback przy zakupie polisy. Tekst piosenki w spocie wykonuje Jan Kleyff – dyrektor kreatywny agencji Brasil, która była pomysłodawcą projektu.
0 2 0 0 0 10.05.2013Mike Tyson w Polsce – nowa kampania reklamowa marki BlackW połowie maja wystartuje nowa kampania marki Black z udziałem Mike’a Tysona. W Warszawie, Krakowie i Gdańsku akcję poprzedzi ekspozycja wielkoformatowych siatek z informacjami o przyszłotygodniowej wizycie gwiazdora w Polsce.
1 1 0 0 0 10.05.2013Uliczny breakdance w reklamie maślanki (wideo)10 maja rozpoczyna się kampania Maślanki Mrągowskiej. Reklama przedstawia grupę żywiołowych tancerzy ulicznych, wykonujących efektowne tricki. Kiedy kamera pokazuje w zbliżeniu ich twarze, widzów czeka niespodzianka.
0 1 0 0 0 10.05.2013Kampania reklamowa wprowadzająca na rynek Pepsi Light LemonTrwa kampania wprowadzająca na rynek napój Pepsi Light Lemon, pod hasłem „Lekka strona orzeźwienia”. Działania obejmują Internet, prasę kobiecą, akcje samplingowe i reklamę zewnętrzną.
0 1 0 0 0 10.05.2013Meritum Bank wybrał dom mediowyW wyniku przetargu Meritum Bank wybrał dom mediowy ZenithOptimedia Group. Jego zespół zajmie się planowaniem wszystkich mediów (z wyjątkiem Internetu) do kampanii reklamowych Meritum Banku.
0 3 0 0 0 10.05.2013„We love” – kampania Marks & Spencer w Warszawie i WrocławiuZ początkiem maja ruszyła kampania reklamowa firmy Marks & Spencer, promująca letnią kolekcję ubrań. Hasło kampanii brzmi „We love”.
0 1 0 0 0 10.05.2013Bluerank członkiem DAAPod koniec kwietnia agencja Bluerank przystąpiła do międzynarodowego stowarzyszenia Digital Analytics Association.
0 1 0 0 1 10.05.2013Programy lojalnościowe B2B w Polsce – pierwsze wyniki badańJeden sklep uczestniczy średnio w 1–2 programach motywacyjnych, ale większość z nich (ok. 2/3) chciałaby brać udział w większej ich liczbie. To pierwsze z wyników ogólnopolskiego badania uczestników programów lojalnościowych B2B – Loyalty Insight.
0 1 0 0 0 9.05.2013„Dla Torunia” – makatka Galerii Rusz przy toruńskim Urzędzie MiastaNową pracę artystów z Galerii Rusz można oglądać w sąsiedztwie Urzędu Miasta Torunia, przy Wałach gen. Sikorskiego. Ma ona formę makatki i jest pilotażową częścią kampanii promocyjnej miasta.
1 1 0 0 1 9.05.2013Kabaret Ani Mru Mru w reklamach Helleny (wideo)Ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa oranżady Hellena, pod hasłem: „Cudze chwalicie, swego nie znacie!”. Ambasadorem kampanii został kabaret Ani Mru Mru. Jego członkowie wcielają się w role podróżników jeżdżących po całej Polsce.