0 1 0 0 0 17.05.2013„Konsument w czasie kryzysu” – badanie UW na zlecenie CarrefouraPolski konsument wertuje gazetki z promocjami. Kupuje tańsze produkty marek własnych w supermarketach, jednocześnie lubi pozwolić sobie na odrobinę luksusu. Zakupy to coś więcej niż kupowanie produktów – obrazują relacje rodzinne i stanowią narzędzie wychowawcze. Oto wnioski z etnograficznych badań zachowań konsumenckich, przeprowadzonych przez badaczy z UW na zlecenie Carrefoura.
0 3 0 0 0 17.05.2013Przemarsze z balonikami – akcje promujące telefon Samsung Galaxy S4Przez ulice 33 miast przemaszerowało łącznie 500 osób niosących kolorowe balony z logo Samsunga. Były to kwietniowe i majowe akcje związane z premierą smartfona Samsung Galaxy S4.
1 1 0 0 0 17.05.2013Młodzież i celebryci w kampanii przeciwko homofobii (wideo)17 maja rozpoczyna się akcja społeczna „Spoko, ja też!”. Przygotowana i zrealizowana została przez organizację Kampania przeciw Homofobii (KPH). Jest odpowiedzią na przemoc i dyskryminację, której doświadcza młodzież LGB.
1 1 0 0 0 17.05.2013Billboard – śmiercionośna pułapka na owady (wideo)Wraz z rozkwitem wiosny i zbliżającymi się letnimi upałami powróci problem dokuczliwych owadów. W obliczu tego faktu mediolański oddział agencji Publicis przygotował niecodzienną reklamę środków owadobójczych.
0 1 0 0 0 17.05.2013„Sport.pl Ekstra” promowany multimedialną kampanią z Michałem PolemRozpoczęła się kampania magazynu „Sport.pl Ekstra” na nośnikach reklamy zewnętrznej. Działania wykorzystujące elementy multimedialne potrwają sześć tygodni.
0 4 0 0 0 17.05.2013Androidy w warszawskim metrze – kampania płyty Daft PunkW ramach promocji płyty „Random Access Memories” 17 maja na peronie stacji metra Centrum pojawili się nietypowi pasażerowie – ludzkiej wielkości androidy. To sceniczne wcielenia muzyków z francuskiego duetu Daft Punk, tworzącego muzykę elektroniczną.
1 1 0 0 0 17.05.2013„Kobiety lubią zmiany, ale nie lubią czekać” – kampania marki Agata Meble (wideo)Marka Agata Meble rozpoczęła akcję „Kupuj, co chcesz, a spłacaj po wakacjach". Towarzyszy jej kampania reklamowa „Kobiety lubią zmiany, ale nie lubią czekać”.
12 1 0 0 0 17.05.2013Polska vlogosfera dla niesłyszących dzieci (wideo)Ruszyła II edycja kampanii „Music for life – Słuchaj, klikaj, pomagaj!” fundacji Orimari. Nową odsłonę inauguruje singiel pianistki Beaty Szałwińskiej i funky jazzowego wokalisty Pawła Kowalczyka – ambasadorów akcji. W pomoc zaangażowali się także znani polscy vlogerzy.
0 3 0 0 0 17.05.2013Zaufanie Polaków do stacji telewizyjnych i ich dziennikarzy – European Trusted Brands 2013TVN i TVN24 to stacje telewizyjne, które Polacy darzą największym zaufaniem – wynika z badania European Trusted Brands 2013 przeprowadzonego przez Reader’s Digest. Dziennikarzem telewizyjnym, któremu ufamy najbardziej, okazał się prezenter „Faktów” − Kamil Durczok. Ogólnie jednak dziennikarze nie cieszą się zaufaniem Polaków.
0 1 0 0 0 17.05.2013NC+ odwołuje się od decyzji UOKiKPlatforma NC+ odwołała się od decyzji UOKiK. Urząd uznał, że ITI Neovision złamał prawo, wprowadzając ofertę, i nałożył na firmę karę w wysokości niemal 11 mln zł.