0 2 0 0 0 20.05.2013„Miastoszpeciciel” – konkurs na najbardziej szpecący nośnik reklamowyRozpoczął się konkurs na nośnik reklamowy, który najbardziej szpeci przestrzeń publiczną. Organizatorem akcji „Miastoszpeciciel” jest stowarzyszenie Miasto Moje a w Nim, które za cel postawiło sobie walkę z chaosem wizualnym w miastach.
1 1 0 0 0 20.05.2013Zboże ożywa w reklamie Bakomy (wideo)Rozpoczęła się kampania jogurtów Bakomy 7 Zbóż, pod hasłem „Tak dbają o Ciebie pełne ziarna”. Wprowadza ona postacie nowych bohaterów marki. Działania prowadzone są przede wszystkim w telewizji.
0 3 0 0 0 20.05.2013Audi i Orlen cieszą się zaufaniem Polaków – badanie European Trusted Brands 2013Badanie European Trusted Brands 2013 wyłoniło dwie marki samochodów, którym ufają Polacy – są nimi Audi i Toyota. Najchętniej tankujemy zaś na stacjach należących do PKN Orlen. Sondaż pokazał jednocześnie, że Polacy nie mają zaufania do sprzedawców samochodów.
1 1 0 0 0 20.05.2013Gazowane napoje Tymbark – kampania wprowadzająca nową kategorię w portfolio marki (wideo)Rusza ogólnopolska kampania telewizyjna nowych napojów Tymbark Gazowany. Na jej potrzeby stworzono dwa spoty 30-sekundowe oraz jeden 15-sekundowy. Wszystkie wykorzystują aranżację piosenki Skaldów „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał”.
1 1 0 0 0 20.05.2013Kampania Kubusia Water w większej butelce (wideo)„Teraz duży dla dużych” to nowa kampania reklamowa wody Kubuś Water w półtoralitrowej butelce.
1 5 0 0 0 20.05.2013Karpacz wybiera logoWładze samorządowe wybierają nowe logo. W Urzędzie Miasta Karpacza odbyła się prezentacja pięciu projektów przygotowanych przez agencję Publicon z Wrocławia. Przed ostatecznym wyborem prowadzone są konsultacje z mieszkańcami.
0 1 0 0 0 20.05.2013ComPress i Emarketing Experts rozpoczynają współpracęZ początkiem maja ComPress oraz Emarketing Experts nawiązały współpracę polegającą na wzajemnym świadczeniu sobie usług z obszarów, w których obie firmy się specjalizują.
0 1 0 0 0 20.05.2013Rockstar Energy Drink Poland z agencją w social mediaStrategią komunikacyjną i promocyjną napoju Rockstar Energy Drink (Pepsi Co.) w mediach społecznościowych zajmuje się agencja Buzz Media. Współpraca podjęta została w maju.
2 1 0 0 0 20.05.2013„Z czego Kaktus ma polewkę?” – kampania lodów Nestlé (wideo)Rozpoczyna się kampania „Z czego Kaktus ma polewkę?”, promująca lody produkowane przez Nestlé. Celem działań komunikacyjnych prowadzonych w telewizji i Internecie jest budowanie pozytywnego wizerunku marki i wzmacnianie lojalności klientów.
0 2 0 0 0 20.05.2013Raport „Twitter w Polsce”Firma Flock Beat opublikowała raport „Twitter w Polsce”. Autorzy opracowania – Rafał Janik i Arkadiusz Pietrzyk – prezentują dane na temat popularności tego serwisu.