1 1 0 0 0 18.02.2013Nowe logo Wrocławia jako Europejskiej Stolicy Kultury 2016 (wideo)18 lutego zaprezentowano nowy znak graficzny Wrocławia jako Europejskiej Stolicy Kultury 2016. Logotyp został wybrany spośród prawie 600 projektów nadesłanych w ramach ogólnopolskiego konkursu. Autorem zwycięskiego znaku jest Jerzy Osiennik.
0 1 0 0 0 18.02.2013Beata Rzepka: „Efektywna komunikacja w zespole”Prawidłowa komunikacja w zespole jest niezbędnym elementem skutecznej organizacji pracy. Pozwala skrócić czas wykonywania zadań i podnieść jakość efektów, sprzyja dobrej atmosferze.
3 1 0 0 4 18.02.2013Reklamy Grześków szczere do bólu (wideo)18 lutego rozpoczęła się kampania reklamowa Grześków, wafelków produkowanych przez firmę Jutrzenka. Śmiałe hasło działań to „Grześki, zero bujdy”. W ramach akcji stworzono trzy krótkie spoty. Zadaniem kampanii jest zmiana wizerunku marki na bardziej nowoczesny oraz skierowanie produktu do młodszej grupy docelowej.
1 1 0 0 1 17.02.2013Reklama z Keirą Knightley nie dla dzieciBrytyjski spot Chanel z Knightley w roli głównej uznano za zbyt nasycony treściami erotycznymi, aby mogły go oglądać dzieci w Wielkiej Brytanii.
0 1 0 0 0 17.02.2013Oczekiwanie na zakup daje więcej szczęścia niż sam produkt?Badania przeprowadzone na Uniwersytecie Missouri wykazały, że konsumentom o materialistycznym nastawieniu do życia dążenie do zdobycia produktów daje więcej satysfakcji niż ich posiadanie.
0 3 0 0 0 17.02.2013Podsumowanie RemaDays: Korony Reklamy oraz pozostałe nagrodyZakończona dwa tygodnie temu 9. edycja targów RemaDays Warsaw okazała się rekordowa pod względem liczby zwiedzających. W wydarzeniu wzięło udział blisko 570 wystawców oraz ponad 12 tys. zwiedzających. Podczas targów przyznano nagrody w trzech konkursach dla firm z branży reklamowej i poligraficznej.
1 1 0 0 0 15.02.2013Invest Bank kontynuuje kampanię z motywem latarni morskiej (wideo)Od 15 lutego Invest Bank rozpoczyna kolejną odsłonę kampanii reklamowej kredytu gotówkowego, pod hasłem „Pieniądze są tak blisko”. Motyw wykorzystany w kreacji promującej ten produkt to latarnia morska – symbol bliskiej i bezpiecznej przystani.
1 2 0 0 1 15.02.2013Reklama Nike „Jestem jak pocisk w komorze” z Oscarem Pistoriusem zostaje wycofana (wideo)Południowoafrykańska telewizja kablowa DSTV wycofała reklamę Nike, w której wystąpił lekkoatleta Oscar Pistorius. Decyzja zapadła po tym, jak paraolimpijczyk został oskarżony o zamordowanie swojej dziewczyny – znanej modelki Reevy Steenkamp.
0 1 0 0 0 15.02.2013Reklamy z Markiem Kondratem wprowadzały w błąd. ING Bank Śląski ma zapłacić 1,3 mln zł karyWprowadzenie w błąd co do kosztów przelewów czy korzystania z karty – to praktyki stosowane w reklamach ING Banku Śląskiego, które zakwestionował UOKiK. Kara nałożona na przedsiębiorcę wyniosła ponad 1,29 mln zł.
1 1 0 0 0 15.02.2013Kampania reklamowa Virgin Mobile Polska w radiu (audio)Od początku lutego Virgin Mobile Polska prowadzi kampanię reklamową oferty „2013 SMS-ów za darmo do wszystkich sieci”. Akcja obejmuje kreacje OOH, a od połowy miesiąca także reklamy w mediach ogólnopolskich, m.in. w stacjach radiowych.