1 1 0 0 0 17.07.2013Rooney Mara w spocie zapachu Downtown Calvina Kleina (wideo)Rooney Mara – amerykańska aktorka znana m.in. z roli Lisbeth Salander w filmie „Dziewczyna z tatuażem” – została twarzą spotu Calvina Kleina. Wyreżyserowany przez Davida Finchera czarno-biały film jest reklamą nowego zapachu o nazwie Downtown.
0 1 0 0 0 17.07.2013Content marketing, czyli przepis marek na sukces w Sieci – raport LeadBulletIBM, P&G, Unilever, Deloitte to niektóre z 15 globalnych marek, których działania z obszaru content marketingu zaprezentowane zostały w raporcie przygotowanym przez LeadBullet. Spółka z rynku silników behawioralnych oraz sieciowego marketingu treści od początku lipca jest członkiem Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.
0 1 0 0 0 17.07.2013Wrocławski mural promuje tolerancję i akceptację wielokulturowościNa ścianie jednej z wrocławskich kamienic przy ul. Sienkiewicza powstał mural. To element akcji WrOpenUp, przybliżającej wrocławianom obyczaje oraz tradycje przedstawicieli narodów z całego świata.
0 1 0 0 0 17.07.2013Potencjał rynku B2B w kontekście e-commerce – raport Mergeto.plFirma Mergeto.pl, platforma transakcji grupowych on-line, przygotowała raport o stanie polskiego e-commerce. Jego celem jest określenie potencjału polskiego rynku e-handlu, ze szczególnym naciskiem na rynek B2B.
0 3 0 0 0 16.07.2013#Hashtagi na Facebooku – raport SotrenderaOd połowy czerwca na Facebooku można używać hashtagów. Ma to ułatwić odnajdywanie konwersacji na dany temat i angażowanie się w nie. Sotrender przeanalizował 100 największych profili polskich marek, by zebrać dane dotyczące używania przez nie hashtagów oraz ich efektywności.
0 1 0 0 0 16.07.2013PZU szuka podmiotu do współpracy przy projekcie społecznymFundacja PZU wkrótce rozpocznie poszukiwanie podmiotu, z którym będzie współpracowała przy projekcie społecznym dotyczącym przeciwdziałania negatywnym zachowaniom na drodze i wypadkom drogowym.
0 2 0 0 0 16.07.2013Wiadomości klientów na Times Square i Piccadilly Circus – akcja LG ElectronicsLG Electronics rozpoczyna akcję, w której wyznania kierowane do bliskich mają szansę pojawić się na największych skrzyżowaniach świata – Times Square w Nowym Jorku i Piccadilly Circus w Londynie. W ramach kampanii on-line „Dla mnie jesteś doskonała” konsumenci mogą zaprezentować wiadomość na billboardach.
0 1 0 0 0 16.07.2013Na które reklamy zwraca uwagę kierowca? – badanie Grupy Ströer i Millward Brown [aktualizacja]Instytut badawczy Millward Brown rozpoczął projekt Atlas – zlecony przez Grupę Ströer laboratoryjny pomiar percepcji z użyciem symulatora jazdy. Urządzenie eye-tracker będzie śledzić ruchy gałek ocznych badanego oraz elementy trasy, na które zwraca on uwagę za kierownicą. Celem jest sprawdzenie efektywności kontaktów z przekazem reklamowym w obrębie drogi.
0 1 0 0 0 16.07.2013Destynacje turystyczne w Sieci (wyniki badania)Mężczyźni częściej niż kobiety dyskutują w Internecie o miejscach wypoczynku – stwierdzono w badaniu przeprowadzonym przez agencję reklamową CzArt oraz Brand24. W czerwcu najwięcej wzmianek on-line dotyczyło Grecji. Polacy często dyskutują też o Słowacji.
0 1 0 0 0 16.07.2013Wskaźnik medialności recesji spadł w czerwcu o 26%Według ostatniego odczytu przeprowadzonego przez Press-Service Monitoring Mediów wskaźnik medialności recesji spadł w czerwcu o 26% i wynosi obecnie 282 punkty. W ubiegłym miesiącu w prasie oraz Internecie ukazało się 2166 publikacji, które zawierały w sobie słowo „recesja”. To o ponad 900 mniej niż w maju.