0 1 0 0 0 26.05.2013Marketingowcy pracują najwięcej?Brytyjscy badacze policzyli, że czas spędzany w pracy przez specjalistów ds. marketingu wydłużył się w ciągu ostatnich dwóch lat bardziej niż w wypadku pracowników innych działów w firmach.
0 1 0 0 1 26.05.20137 mitów marketingu społecznego„Marketing społeczny to wyłącznie robienie reklam”, „wyników tych działań nie da się mierzyć”, „social media można tu wykorzystywać tylko w wąskim zakresie” – to niektóre z mitów marketingu społecznego. Ich zestawienie, opracowane przez brytyjską ekspert Zoe Amar, opublikował „Guardian”.
1 1 0 0 0 26.05.2013Twitter wprowadza usługę targetowania reklam telewizyjnych (wideo)Usługa pozwoli reklamodawcom identyfikować użytkowników Twittera, którzy tweetują na temat marek reklamowanych właśnie w telewizji. Tym samym można będzie zwiększać zasięg prowadzonych kampanii.
1 1 0 0 0 24.05.2013Renault „żyje pełnią życia” (wideo)Captur to nazwa nowego crossovera marki Renault, którego reklamy można śledzić w mediach. Akcja wprowadzająca model samochodu, pod hasłem „Żyj pełnią życia”, adresowana jest przede wszystkim do młodych rodzin. Prowadzona jest w telewizji, prasie, radiu, na outdoorze oraz w Internecie.
0 1 0 0 0 24.05.2013ABR Sesta z agencją PRBrytyjska firma doradcza United Cast Entertainment Ltd. Company zajmie się obsługą firmy badawczej ABR Sesta. Współpraca dotyczy działań z zakresu public relations.
1 10 0 0 0 24.05.2013Lego prezentuje największy na świecie model z klocków – myśliwiec z „Gwiezdnych wojen” (wideo)23 maja Lego pokazało największy na świecie model wykonany z klocków. Replika znanego z „Gwiezdnych wojen” statku X-Wing w skali 1:1 została zaprezentowana na nowojorskim Times Square.
0 4 0 0 3 24.05.2013Policja wybrała nowe logoMinisterstwo Spraw Wewnętrznych postanowiło uporać się z wizualnym chaosem panującym w polskiej policji. Już niebawem wszystkie posterunki policji będą miały takie samo logo. Projekt wybrano w konkursie. Jego autorem jest bytomska pracownia Idee.
0 1 0 0 0 24.05.2013Wybrano agencję i dom mediowy rokuAgencją Reklamową Roku według „Media & Marketing Polska” została DDB Warszawa. Tytuł Domu Mediowego Roku otrzymał MEC.
0 1 0 0 0 24.05.2013Kobieca odsłona kampanii „Rak, to się leczy!”Rozpoczyna się druga odsłona kampanii „Rak, to się leczy!”. Znane Polki będą w najbliższym czasie zachęcać do regularnych badań oraz przekonywać, że z odpowiednio wcześnie wykrytym nowotworem można skutecznie walczyć.
0 4 0 0 0 24.05.2013Warszawskie centra handlowe w badaniu GfK PoloniaWarszawiacy odwiedzają galerie handlowe w poszukiwaniu zróżnicowanej oferty modowej, rozrywkowej i gastronomicznej. Deklarują, że regularnie robią zakupy w 3–4 centrach handlowych i spędzają tam średnio po 3 godziny – wynika z badania GfK Polonia. Najwięcej pozytywnych ocen otrzymały Arkadia, Złote Tarasy, Galeria Mokotów oraz Wola Park.