0 1 0 4.10.2013T-Mobile wybiera agencję kreatywnąT-Mobile Polska rozpoczyna proces wyboru agencji kreatywnej do obsługi marki w zakresie działań ATL oraz strategii komunikacji. Proces ten związany jest ze standardowym przeglądem rynku organizowanym cyklicznie przez firmę.
1 1 0 4.10.2013Red Bull z kampanią promującą spektakl breakdance do muzyki J.S. Bacha (wideo)Wystartowała kampania promująca tegoroczną edycję międzynarodowego spektaklu muzyczno-tanecznego „Red Bull Flying Bach”. Łączy on klasyczną muzykę Jana Sebastiana Bacha ze współczesnym tańcem w wykonaniu zespołu Flying Steps – czterokrotnych mistrzów świata breakdance.
1 4 0 4.10.2013Magdalena Cielecka, Anna Maria Jopek, Tomasz Majewski i Wojciech Waglewski lubią poezję? (wideo)1 października Fundacja Wisławy Szymborskiej rozpoczęła drugi etap kampanii „Niektórzy lubią poezję”. W tej odsłonie zaprezentowane zostały billboardy oraz plakaty promujące czytanie poezji. Przez cały miesiąc w Krakowie i Warszawie można oglądać kreacje OOH z wizerunkami m.in. Magdaleny Cieleckiej, Anny Marii Jopek, Tomasza Majewskiego oraz Wojciecha Waglewskiego.
0 3 0 4.10.2013Pharmaceris promuje dermokosmetykiMarka Pharmaceris rozpoczęła kampanię czterech serii dermokosmetyków. Reklamy pojawią się w prasie, witrynach aptek oraz w formie katalogu produktowego.
0 1 0 4.10.2013Aktorki z „Klimakterium…” w reklamie rajstopMarka rajstop Adrian rozpoczęła kampanię, do udziału w której zaprosiła aktorki występujące w musicalu „Klimakterium... i już”. Kreacje pojawiły się na nośnikach reklamy zewnętrznej.
2 1 0 4.10.2013„GigaWolność” zastąpi Tomasza Kota w reklamach Netii (wideo)Netia wprowadza nową platformę komunikacji. Marka zmieni stylistykę reklam. Występującego w spotach Tomasza Kota zastąpią nowi bohaterowie, a ich emocje będą podkreślane graficznie przez charakterystyczne kolorowe kropki.
1 1 0 4.10.2013Zgłoszenia do Young Creatives Eurobest przedłużone (wideo)Organizator konkursów Young Creatives Integrated, Just Creatives i Young Creatives Planners zdecydował się na przedłużenie terminu zgłoszeń. Wszyscy zainteresowani mają teraz czas do 15 października.
1 1 0 4.10.2013Intel zmienił ekran kinowy w ultrabook (wideo)W warszawskiej Kinotece zainstalowano pierwszy w Polsce ekran kinowy w formie ultrabooka. Można go zobaczyć w sali nr 7. Kampania ma w nietypowy sposób zaprezentować widzom możliwości komputerów.
0 3 0 4.10.2013Ubezpieczenia turystyczne promowane przez augmented realitySklep internetowy z ubezpieczeniami turystycznymi promuje się prasową kampanią reklamową wykorzystującą rozszerzoną rzeczywistość (augmented reality).
0 1 0 4.10.2013Gdańsk w finale ICCA Best Marketing Award [aktualizacja]Ogłoszeni zostali finaliści ICCA Best Marketing Award – nagrody przyznawanej za osiągnięcia w dziedzinie marketingu miasta, regionu lub produktu. Wśród nominowanych w tegorocznej edycji jest Gdańska Organizacja Turystyczna za realizację projektu CSR – „Gdańsk Christmas Baubles”.