0 1 0 0 0 6.06.2013„Fanpage Trends” – wyniki majoweOficjalny profil Roberta Lewandowskiego to pierwszy polski fan page osoby z milionem fanów (po wyłączeniu profilu Kuby Wojewódzkiego). Sukcesy na Facebooku święci też Nju Mobile. Może pochwalić się wzrostem liczby fanów w niecały miesiąc na poziomie 4300%.
1 2 0 0 0 6.06.2013Oreo z kampanią na Dzień Ojca (wideo)Marka Oreo rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Oreo – Tato jest super”. Główne elementy działań promocyjnych to spot telewizyjny oraz konkurs.
0 5 0 0 0 6.06.2013„Kulturyzator Frugo” ukulturalnia Wykop.plOd 3 czerwca w serwisie Wykop.pl działa „Kulturyzator Frugo”. Jest to internetowa akcja, która polega na zastępowaniu nieparlamentarnych słów zamiennikami. To element kampanii „Owoc kultury”.
1 1 0 0 1 6.06.2013Virgin Mobile bez kompromisów w kampanii (wideo)Rozpoczęła się kampania Virgin Mobile Polska. Na nośnikach zewnętrznych oraz w Internecie pojawiła się promująca ofertę operatora kreacja „Bez kompromisów”.
0 1 0 0 0 6.06.2013Heureka i Pride & Glory przejęte przez VMLGlobalna agencja VML, należąca do holdingu reklamowego WPP, nabyła 49 proc. udziałów w Grupie Heureka. Polski oddział, liczący 160 pracowników, będzie pełnił rolę regionalnego centrum obsługującego Europę Wschodnią.
0 1 0 0 0 6.06.2013Headlines Porter Novelli i Partner of Promotion polskimi laureatami Sabre Awards 2013Dwa polskie projekty zostały nagrodzone w konkursie Sabre EMEA Awards. Na podium stanęły Headlines Porter Novelli i Partner of Promotion. Kampania „Polka w ciąży” i projekt „Poznaj atom. Porozmawiajmy o Polsce z energią” otrzymały złote statuetki.
1 1 0 0 0 6.06.2013Reklama z Pamelą Anderson uznana za seksistowską i dyskryminującą kobiety (wideo)Reklama serwisu hostingowego Crazy Domains z Pamelą Anderson została zakazana. Widzowie skarżyli się na scenę, w której była gwiazda „Słonecznego patrolu” tańczy w śmietanie ubrana w bikini.
0 8 0 0 0 6.06.2013Beata Sadowska, Paulina Smaszcz-Kurzajewska i Marcelina Zawadzka w kampanii Hush WarsawTrwa kampania targów mody Hush Warsaw. Wydarzenie, wcześniej znane jako Ściegi, odbędzie się 9 czerwca na Stadionie Narodowym. W działania promocyjne zaangażowały się: dziennikarka Beata Sadowska, prezenterka telewizyjna Paulina Smaszcz-Kurzajewska i Miss Polonia 2011 Marcelina Zawadzka.
0 1 0 0 0 6.06.2013Znaj.pl z agencją Think KongRealizacją działań portalu społecznościowego Znaj.pl w social media zajmie się Think Kong. Agencja przygotuje strategię komunikacji w Internecie.
0 1 0 0 0 5.06.2013Atmedia – sprzedaż czasu reklamowego na lipiecRusza sprzedaż kampanii reklamowych na lipiec w reprezentowanych przez Atmedia stacjach telewizyjnych. Prime time jest o 4 proc. droższy, a off-peak tańszy o 3 proc. w porównaniu z lipcem 2012 r. Kanały tematyczne przyspieszają w walce o budżety reklamowe.