0 3 0 0 0 12.03.2013Studenckie projekty opakowań podczas targów Packaging Innovations11 marca zostali wyłonieni studenccy laureaci drugiej edycji konkursu na najlepsze opakowanie. Ich projekty zostaną zaprezentowane w Strefie Studenta podczas targów Packaging Innovations 10 i 11 kwietnia w Warszawie.
2 4 0 0 0 12.03.2013Mapping 3D na muralu w kampanii Škody (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa Škody Octavii – największa jak dotąd na rynku polskim. Akcji towarzyszy m.in. pokaz videomappingu 3D na miejskich muralach oraz w sali kinowej. Działania promujące markę potrwają do 30 kwietnia.
0 1 0 0 0 11.03.2013Ile godzin w styczniu kobiety spędziły w Internecie?W styczniu Amerykanki spędziły w Internecie średnio 42 godziny. Zaraz za nimi znalazły się kobiety z Kanady i Wielkiej Brytanii, które na surfowanie online poświęciły odpowiednio 41,9 oraz 41,7 godzin. Polki są piąte w rankingu zestawionym przez firmę analityczną comScore.
0 1 0 0 0 11.03.2013Rynek reklamy skurczy się o 4% – prognozy domu mediowego OMDW 2013 roku rynek reklamy skurczy się o 4%. Postępujący spadek inwestycji w media drukowane wraz z odpływem czytelników do Internetu spowoduje przenoszenie budżetów reklamowych z prasy do Sieci. W najgorszym scenariuszu prasa straci nawet 15% – wynika z najnowszych prognoz domu mediowego OMD.
0 3 0 0 5 11.03.2013Kampania społeczna „Możesz to zmienić”11 marca ruszyła kampania społeczna poruszająca temat procesu usamodzielniania dzieci z domów dziecka, pod hasłem „Możesz to zmienić”. W akcji wzięli udział: aktor Jarosław Jakimowicz, bokser Albert Sosnowski oraz wokalistka Marta Wiśniewska.
0 1 0 0 0 11.03.2013Coca-Cola Poland Services wybrała agencję PRRaczkiewicz Chenczke Consultants rozpoczyna obsługę public relations wszystkich marek w portfolio Coca-Cola Poland Services.
1 1 0 0 2 11.03.2013Oknoplast reklamuje system ColorFull (audio)Z początkiem marca ruszyła kampania reklamowa firmy Oknoplast, promująca system oklejania ram okiennych ColorFull. Działania obejmą spoty radiowe, reklamę w prasie oraz Internecie. Hasło kampanii to „100% koloru – 50% taniej”.
0 2 0 0 0 11.03.2013Większość reklam telewizyjnych odsyła do Internetu – wyniki badaniaLink do strony, zaproszenie do odwiedzenia profilu w sieci społecznościowej lub sprawdzenia marki w wyszukiwarce – coraz więcej reklamodawców wykorzystuje w kampaniach telewizyjnych nawiązanie do Internetu. Takie są wyniki analizy biura reklamy telewizji i nowych mediów Atmedia.
0 2 0 0 0 11.03.2013Sandomierz najpopularniejszy – dzięki serialowi „Ojciec Mateusz”Press-Service Monitoring Mediów przeanalizował wyniki obecności jedenastu nazw miast w kontekście dwunastu tytułów wybranych polskich seriali. Najlepszą pozycję pod względem liczby publikacji oraz potencjalnych kontaktów informacji z odbiorcą uzyskał Sandomierz, pokazywany w serialu „Ojciec Mateusz”.
2 1 0 0 0 11.03.2013Orange z kampanią reklamową skierowaną do firm (wideo)11 marca w największych stacjach telewizyjnych rozpoczyna się kampania reklamowa Orange. W ramach akcji Orange dla Firm zrealizowano dwa nowe spoty – „Sklep rowerowy” i „Żaluzje”.