0 2 0 0 0 11.06.2013Dinozaur promuje „Puls Biznesu+”4 czerwca „Puls Biznesu” rozpoczął kampanię outdoorową z okazji zbliżających się pierwszych urodzin wydania na tablet.
0 1 0 0 0 11.06.2013Sony Europe współpracuje z Grayling PolandPolski oddział Sony Europe nawiązał stałą współpracę z Grayling Poland. Firma wygrała przetarg na prowadzenie obsługi biura prasowego oraz projektów komunikacyjnych dotyczących produktów z kategorii consumer electronics i komputerów Vaio.
0 3 0 0 0 11.06.2013Ranking cytowań i informacji – maj 2013W maju zdecydowanym liderem zestawienia w grupie dzienników ogólnopolskich została „Rzeczpospolita” (290). Najczęściej przytaczano wyniki 14. edycji rankingu szkół wyższych, który dziennik przygotowuje wspólnie z miesięcznikiem „Perspektywy”. Na drugim miejscu znalazła się „Gazeta Wyborcza (205).
0 1 0 0 0 11.06.2013TMM Polska zmienia się w Make Sense MediaFirma TMM Polska, zajmująca się marketingiem sensorycznym, zmienia nazwę. W związku z dołączeniem do międzynarodowej sieci Make Sense Media Group będzie nosiła nazwę Make Sense Media.
1 1 0 0 0 11.06.2013Pierwsze ślady „łomżingu” odnalezione – ciąg dalszy kampanii piwa Łomża (wideo)Pojawiła się kolejna odsłona kampanii piwa marki Łomża. Spot „Leżak” akcentuje zapoczątkowaną w maju ideę „łomżingu”.
1 1 0 0 0 11.06.2013Kampania promocyjna marki Agata Meble (wideo)Trwa akcja promocyjna „Im więcej wydajesz, tym więcej dostajesz” marki Agata Meble. Informacje o niej zawarto w spocie telewizyjnym i radiowym, reklamie prasowej i interaktywnej reklamie zewnętrznej. Częścią kampanii są też działania w Internecie.
0 1 0 0 0 11.06.2013Najdłuższa recesja w strefie euro winduje WMR o 12%Wskaźnik medialności recesji osiągnął wartość 382 punktów. To najwięcej od lutego 2012 r. WMR podniósł się w maju w porównaniu do kwietnia o 12% – wynika z odczytu przeprowadzonego przez Press-Service Monitoring Mediów.
0 3 0 0 0 11.06.2013Kampania blenderów i mikserów marki BoschRuszyła kampania blenderów i mikserów marki Bosch „ErgoMixx – wyjątkowy efekt”. Obecna będzie w prasie, Internecie (m.in. w mediach społecznościowych) oraz w punktach sprzedaży (POS).
1 1 0 0 0 11.06.2013Mysz w reklamie Play (wideo)Rozpoczęła się promocja oferty Play, w której telefon Samsung Galaxy S II Plus można otrzymać za złotówkę. Głównym elementem działań jest spot „Mysz”.
0 1 0 0 0 11.06.2013Velux pod opieką agencji PRW maju producent okien Velux rozstrzygnął konkurs ofert na działania public relations. Strategię komunikacji korporacyjnej firmy opracuje i wdroży Komunikado PR.