0 1 0 0 0 9.09.2013Weź udział w ankiecie dotyczącej jakości obsługi klienta (PTBRiO)Marketing przy Kawie jako patron konferencji „Jakość – satysfakcja – lojalność”, organizowanej przez PTBRiO, zaprasza do wzięcia udziału w badaniu na temat zagadnień pomiaru jakości obsługi, satysfakcji oraz lojalności klientów.
1 1 0 0 0 9.09.2013Ruszyła kampania reklamowa elektronarzędzi Graphite (wideo)6 września wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa marki Graphite. Jej hasło brzmi: „Moc w Twoich rękach”. Działania obejmują telewizję i Internet.
3 1 0 0 0 9.09.2013ING Bank Śląski z kolejną odsłoną kampanii Konta Direct (wideo)ING Bank Śląski kontynuuje kampanię Konta Direct. W telewizji pojawiły się kolejne spoty promujące dostęp do usługi bankowości mobilnej. Wystąpiła w nich m.in. Roma Gąsiorowska („Listy do M.”, „Sala samobójców”).
0 1 0 0 0 9.09.2013Siostry Radwańskie wypromują sieć sklepów drogeryjno-spożywczych DayliSiostry Radwańskie, Agnieszka i Urszula, podpisały umowę z Hygienicą. Będą promować markę drogeryjną tej giełdowej spółki.
1 1 0 0 0 9.09.2013Kampania wprowadzająca Lay’s Deli (wideo)Rozpoczęła się kampania wprowadzająca na rynek limitowaną edycję chipsów Lay’s Deli. Nowe smaki – pomidorki cherry, słodkie tajskie chilli oraz ser z żurawiną – promowane są w spotach telewizyjnych.
0 1 0 0 0 9.09.2013„Co nakręca e-commerce?” – badanie Cube Research41% właścicieli sklepów internetowych ma ambicje, by być najlepszymi w branży – wykazało badanie Cube Research „Co nakręca e-commerce?”. Podobną postawę prezentuje 11% ankietowanych prowadzących tradycyjny small biznes, zapytanych przez Fundację Kronenberga.
1 4 0 0 2 9.09.2013Danone i blogerzy serwują pusty talerz (wideo)Danone zaprosił do współpracy 50 blogerów kulinarnych (m.in. Kotlet.tv, Eksperymentalna Kuchnia, Pieprz czy wanilia). Wspólnie promować będą 11. edycję akcji „Podziel się posiłkiem”. W jej ramach na blogach kulinarnych pojawił się przepis na... pusty talerz.
3 1 0 0 0 9.09.2013Rządowa kampania informacyjna na temat polityki prorodzinnej (wideo)Przedłużony urlop rodzicielski, urlop ojcowski, dofinansowanie zapłodnienia in vitro – to niektóre tematy spotów stworzonych w ramach rządowej kampanii informacyjnej na temat polityki prorodzinnej. Jej start premier Donald Tusk ogłosił 7 września podczas konferencji prasowej.
0 4 0 0 0 9.09.2013Laureaci I edycji konkursu Posperita Awards wyłonieniZnani są laureaci Posperita Awards – konkursu na najciekawsze i najskuteczniejsze narzędzie sprzedaży w postaci displaya reklamowego. Nagrodę główną zdobył zespół Zuzanny Szurkowskiej i Tomasza Królikowskiego za projekty „Spring Butterfly” i „Chocolate Touch”.
3 1 0 0 0 9.09.2013„Niech dobrobyt będzie z Tobą” – życzą Optymianie, nowi brand heroes BGŻ Optimy (wideo)Bank BGŻ Optima rozpoczął kampanię „Niech dobrobyt będzie z Tobą”. Marka wprowadza nowy format komunikacyjny. Jego bohaterami będą Optymianie – nowi brand heroes. Zmienia się również główne hasło, które obecnie brzmi „Misja oszczędzanie”.