1 1 0 0 0 7.12.2022Piotr Kędzierski i inni influencerzy w kampanii Komputronik #OMG XmasKomputronik właśnie wystartował ze świąteczną kampanią #OMG Xmas. Pokazuje, że nawet nieświęci dostaną prezenty. Do współpracy zaprosił influencerów i będzie miał swoje konto na międzynarodowym portalu OnlyFans.
0 2 0 0 0 7.12.2022„Kryzysometr” – inflacja i niestabilność gospodarcza na szczycie kryzysowych obaw na 2023 rokManagerowie ds. komunikacji oraz rzecznicy największych polskich firm i instytucji z pesymizmem patrzą na nadchodzący 2023 r. Szacują prawdopodobieństwo wystąpienia kryzysów wizerunkowych w swoich organizacjach na 57%. To najnowszy odczyt wskaźnika „Kryzysometr”, corocznie tworzonego przez agencję Alert Media Communications. Na czele listy spodziewanych zagrożeń na 2023 r. znalazły się niestabilność gospodarcza i inflacja, wskazywane przez niemal dwóch na trzech badanych.
0 1 0 0 0 7.12.2022Kampania Remington #Hairpositive z udziałem influencerówAkcja „Bądź #Hairpositive z Remington” zachęca do dzielenia się swoimi włosowymi historiami oraz wspiera Polskie Stowarzyszenie Alopecji. W kampanię zaangażowani są influencerzy.
0 1 0 0 0 7.12.2022T-Mobile rozpoczyna współpracę z agencją PZLOd grudnia za opracowanie i realizację komunikacji wszystkich marek T-Mobile Polska będzie odpowiadała agencja PZL. Do zadań nowego partnera będzie należało m.in. stworzenie strategii komunikacji T-Mobile, adaptacje globalnych działań marki, działania ATL i wydarzenia specjalne.
0 2 0 0 0 7.12.2022Aldi rozstrzyga przetarg mediowyPrzetarg mediowy sieci dyskontów Aldi ponownie wygrał dom mediowy Carat, należący do grupy Dentsu Polska. Agencja będzie nadal odpowiedzialna za planowanie, strategię i zakup mediów we wszystkich kanałach komunikacji offline i online.
0 3 0 0 0 7.12.2022Powstała agencja Digital Hunters – wyspecjalizowana w rekrutacji managerów digital marketinguNowa agencja Digital Hunters specjalizuje się w rekrutacji managerów digital marketingu. Założyciel agencji, Marcin Michalski to były członek zarządu agencji performance marketingu Cube Group.
0 4 0 0 0 7.12.2022„Stan marketingu B2B w Polsce” – wyniki badania poznamy podczas webinaru 15 grudniaŚwiat marketingu B2B zmienił się w ciągu ostatnich dwóch lat. To, co do tej pory wydawało się niemożliwe – sprzedaż i spotkania zdalne – stało się normą. Naturalne metody pozyskiwania klientów, np. targi, konferencje czy spotkania bezpośrednie zostały ograniczone lub oparte na innej formule.
1 4 0 0 0 6.12.2022Marka odzieżowa Vain z Finlandii stworzyła kolekcję, przerabiając zużyte ubrania robocze pracowników McDonald’sFińska marka odzieżowa Vain stworzyła kolekcję ubrań, której podstawą są stroje robocze pracowników McDonald's. Zużyte robocze koszule i spodnie przerobiła na luźne sukienki, bluzy z kapturem i spódniczki mini.
0 2 0 0 0 6.12.2022Jak Polacy planują oszczędzać na ogrzewaniu? – sondaż SW ResearchRosnące koszty są nieuniknione. Co zatem możemy zrobić, aby zmniejszyć zużycie energii? Agencja badawcza SW Research w ostatnim sondażu zapytała Polaków o ich najczęstsze strategie u progu nadchodzącej zimy.
0 1 0 0 0 6.12.2022Rekordowa globalna sprzedaż w Cyber Week – badanie SalesforceGlobalna sprzedaż online w 2022 r. osiągnęła rekordowy poziom 281 mld dol. Oznacza to wzrost o 2% w porównaniu z 2021 r. Tylko w samych Stanach Zjednoczonych wyniosła ona 68 mld dol. Tam urosła o 9% w porównaniu z rokiem poprzednim.