Espresso

11 września 2020

10 września 2020

  • 1
  • 9
  • 0
  • 0
  • 0
10.09.2020

Finał kampanii Durex „Głośni w łóżku”. Marka stworzyła serię filmów dokumentalnych

Rola otwartej komunikacji w związku, rozmów o seksie i szukanie idealnego dopasowania – o tym opowiada seria filmów dokumentalnych, jakie marka Durex stworzyła na potrzeby kampanii „Głośni w łóżku”. Teaser można obejrzeć w kanale marki na YouTube. Premiera pierwszego odcinka zaplanowana jest na 14 września, a kolejne materiały ukażą się kolejno – 17, 21 i 24 września.

9 września 2020

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
9.09.2020

Ze słoikiem po żel pod prysznic – Carrefour uruchamia stację do uzupełniania kosmetyków

Realizując strategię redukcji plastiku w ramach polityki opakowaniowej oraz działań transformacji żywieniowej, Carrefour Polska uruchomił testowo pierwszą stację refillingową. Klienci sklepu zlokalizowanego na warszawskim Bemowie będą mieć możliwość napełnienia kosmetykami butelek wielokrotnego użytku. Ma to zredukować ilość wykorzystywanych do tej pory jednorazowych opakowań. Projekt powstał we współpracy z marką kosmetyczną Yope oraz start-upem Swapp.

Poprzednie Następne