1 1 0 0 0 2.04.2013„Dla spragnionych wielkich emocji” – kampania telewizorów Sharp (wideo)Z początkiem kwietnia rusza kampania telewizorów Sharp Aquos LED o dużych ekranach (60-, 70-, 80- i 90-calowych). To kolejna z rozpoczętych w minionym roku aktywności marketingowych brandu, pod hasłem „Big emotions on big screens“.
0 1 0 0 0 2.04.2013Oświadczenie Cyfrowego Polsatu w sprawie podejrzeń o zaangażowanie w działania profilu Anty NC+Na stronach Cyfrowego Polsatu ukazało się oświadczenie w sprawie działalności stron internetowych odnoszących się krytycznie do oferty platformy NC+.
1 1 0 0 5 1.04.2013Reklama „Zrób rakowi wspak” narusza Kodeks etyki reklamyKomisja Etyki Reklamy wydała opinię po otrzymaniu skargi na reklamę telewizyjną ING Życie, pod hasłem „Ubezpiecz się i zrób rakowi wspak”. Spot, w którym bohaterka energicznym pstryknięciem odsyła poza scenę ikonę mającą symbolizować raka, uznano za naruszający normy Kodeksu etyki reklamy.
0 1 0 0 0 1.04.2013Mecze Ekstraklasy jednak w ofercie NC+Według oficjalnego komunikatu NC+, 29 marca zawarta została umowa, zgodnie z którą mecze T-Mobile Ekstraklasy będzie można oglądać na platformie do końca sezonu 2014/2015. NC+ została też sponsorem drużyn tej ligi.
0 5 0 0 0 29.03.2013Koziołek z liściem winogron zamiast genitaliówW Lublinie pojawiły się billboardy przedstawiające herb miasta – koziołka obok kiści winogron na czerwonym tle. W miejscu, w którym powinny znajdować się genitalia koziołka, umieszczono listek winogron. Na plakatach znajduje się również hasło: „Lublin, miasto pozytywnego klimatu wychowawczego”.
0 1 0 0 0 29.03.2013Konkurs na projekt witaczy dla ŁodziPrezydent Łodzi ogłasza otwarty konkurs na projekt miejskich witaczy. Przedmiotem konkursu jest opracowanie projektu promocyjno-informacyjnego znaku miasta – charakterystycznego elementu małej architektury, tzw. witacza, który zostanie ustawiony przy drogach wjazdowych do Łodzi (drogi wojewódzkie i krajowe). Termin nadsyłania prac mija 24 czerwca 2013 r. o godz. 16.00.
0 1 0 0 0 29.03.2013Pobieraczek.pl zapłaci karę 240 tys. zł za oszukiwanie konsumentówWłaściciele portalu Pobieraczek.pl wprowadzali konsumentów w błąd – Sąd Apelacyjny potwierdził decyzję UOKiK. Utrzymana została również kara finansowa w wysokości blisko 240 tys. zł.
1 1 0 0 0 29.03.2013„Kochaj życie”. Kampania napojów Tymbark (wideo)Rozpoczęła się ogólnopolska kampania telewizyjna napojów Tymbark. W ramach akcji przygotowano spoty trwające 45, 30 oraz 15 sekund. Reklamę w wersji dwuminutowej będzie można oglądać na kanale YouTube.
1 1 0 0 0 29.03.2013Billboard sponsorski marki Goplana (wideo)1 kwietnia rozpoczyna się telewizyjna kampania sponsorska, wspierająca wprowadzenie na rynek cukierków w czekoladzie marki Goplana Torciki. Spot sponsorski będzie towarzyszył emisji najpopularniejszych seriali w ogólnopolskich stacjach grupy TVP.
0 1 0 0 0 29.03.2013„Nasze Miasto” rozpoczęło Modową Bitwę Miast28 marca ruszyła Modowa Bitwa Miast, ogólnopolski konkurs serwisu i bezpłatnej gazety „Nasze Miasto”. Jego celem jest wyłonienie „najlepiej ubranego” miasta w Polsce. W szranki staną najlepiej ubrani mieszkańcy aglomeracji śląskiej, Trójmiasta, Warszawy, Poznania, Krakowa, Łodzi, Wrocławia i Lublina.