0 1 0 19.11.2013Firma Drutex wybrała agencję PR na rynek niemieckiDrutex – producent okien i drzwi z PCV – wybrał agencję ITMS Marketing do realizacji działań public relations na rynku niemieckim.
1 1 0 19.11.2013„Wszystko na medal!” w nowej kampanii marki Tefal (wideo)Rozpoczyna się kampania generatora pary Tefal Pro Express. Cele działań to przypomnienie o produkcie i prezentacja jego cech. Działania komunikacyjne będą prowadzone w telewizji.
1 1 0 19.11.2013Animowana reklama Alior Banku na święta (wideo)Alior Bank w świątecznej kampanii promuje ofertę pożyczki gotówkowej z gwarancją najniższej raty. Głównym medium działań jest telewizja.
1 1 0 19.11.2013Płyn Lenor Parfumelle o zapachu perfum Innocent – kampania wprowadzająca (wideo)Rozpoczęła się kampania marki Lenor Parfumelle. Wprowadza ona na rynek nowy wariant płynu do płukania tkanin o zapachu inspirowanym perfumami Innocent od Thierry’ego Muglera.
0 1 0 19.11.2013Wielkie znaczenie wielkości – Grupa Ströer podsumowuje badanie percepcji reklam wśród kierowców19 listopada, podczas konferencji Grupy Ströer przedstawione zostały wyniki prowadzonego w Polsce laboratoryjnego badania percepcji kierowców. Jak można było się spodziewać, najbardziej zauważalne są duże formaty reklamowe.
1 3 0 18.11.2013Promocja loterii Grześków na Kwejku (wideo)Marka Grześki przeprowadziła kolejną odsłonę kampanii promującej loterię „Sięgaj po szczere złoto!”. Działania realizowano w serwisach Kwejk oraz YouTube.
0 2 0 18.11.2013Braveran sponsorem głównym Widzewa ŁódźMarka preparatu na potencję Braveran (Aflofarm) została sponsorem głównym Widzewa Łódź grającego w T-Mobile Ekstraklasie.
0 1 0 18.11.2013Andrzej Grabowski i Tomasz Karolak ambasadorami Czystej de Luxe Żołądkowej GorzkiejCzysta de Luxe Żołądkowa Gorzka zyskała ambasadorów: Andrzeja Grabowskiego i Tomasza Karolaka. Będą oni rekomendować produkt w kampanii „Tak powinna smakować wódka”.
0 6 0 18.11.2013Starbucks zaprosi na kawę do pociąguStarbucks we współpracy ze szwajcarskimi kolejami SBB zaadaptował pociąg na kawiarnię. Pasażerowie podczas porannej podróży do pracy będą mogli napić się kawy.
0 1 0 18.11.2013Kraków ogłasza konkurs na logo igrzysk w 2022 r.Kraków ubiega się o organizację XXIV Zimowych Igrzysk Olimpijskich w 2022 r. W związku z tym miasto rozpoczyna konkurs na opracowanie logotypu Krakowa jako „miasta zgłaszającego się”.