1 1 0 0 0 5.12.2022Nowa kampania telewizyjna Oleju WielkopolskiegoRozpoczęła się ogólnopolska kampania Oleju Wielkopolskiego pod hasłem „Wielkopolski wie”. Spot telewizyjny pokazuje markę produktu szerzej niż wyłącznie jako eksperta od gotowania.
0 3 0 0 0 5.12.2022Złote Spinacze 2022 rozdaneZnamy zwycięzców 20. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało łącznie 100 nagród – 31 Złotych, 35 Srebrnych oraz 34 Brązowe Spinacze. Tytanowy Spinacz dla najlepszego w konkursie trafił do agencji MSL.
1 1 0 0 0 4.12.2022Spot Apple „The Greatest” w ciągu kilku dni wyświetlono 9 mln razyReklama Apple przedstawia niepełnosprawnych nie jako ludzi z deficytami, ale jako bohaterów. Codziennie muszą pokonywać swoje ograniczenia przy wykonywaniu zwyczajnych czynności. Pomagają im w tym technologie marki. Spot pojawił się przed Światowym Dniem Niepełnosprawnych obchodzonym 3 grudnia.
0 1 0 0 0 3.12.2022Zakaz fałszywych promocji cenowych – Sejm znowelizował ustawę o prawach konsumentaZnowelizowanie ustawy o prawach konsumenta jest następstwem unijnej dyrektywy Omnibus. Ma m.in. chronić przed nieuczciwymi promocjami cenowymi. Takimi jak zawyżanie ceny tuż przed wyprzedażą, przez co sugerowana następnie obniżka jest właściwie powrotem do regularnej ceny.
0 6 0 0 0 2.12.2022Kampania online zimowych ubrań C&A z udziałem silversówMarka C&A po raz drugi do kampanii zaprosiła trójkę dojrzałych osób, które można nazwać głosem swojego pokolenia. Tym razem mocniej wybrzmiały postawy życiowe silversów. W publikacjach będących elementem kampanii podjęli oni ważne dla siebie tematy.
0 1 0 0 0 2.12.2022Ponad połowa firm gotowa na erę post-cookie. Raport IAB Polska i PBIAż 92% firm jest świadomych, że wkrótce kluczowe przeglądarki internetowe wykorzystywane przez polskich internautów zakończą obsługę plików cookie firm trzecich. 80% wie o zachodzących procesach co najmniej od roku. Ponad połowa badanych (59%) zadeklarowała też gotowość na nadchodzącą zmianę. Takie wyniki znajdują się w II edycji raportu IAB Polska i PBI: „Reklama online w dobie post-cookie”.
1 3 0 0 0 2.12.2022Małgorzata Socha z rodziną w świątecznym spocie biżuterii ApartDwa lata temu była „piękna i długa reklama” z Julią Wieniawą, Anną Lewandowską i Małgorzatą Sochą. Krytykowana za ostentacyjne promowanie luksusu w środku pandemii. W ubiegłym roku marka pokazała to samo trio w krótszych spotach, w scenerii wzorowanej na świątecznych ilustracjach Igora Kubika. Bohaterką gwiazdkowego spotu Apartu na 2022 r. jest Małgorzata Socha z najbliższymi.
1 1 0 0 0 2.12.2022Empik zachęca, by celebrować święta na swoich zasadachKampania Empiku pokazuje różnorodne świąteczne zwyczaje i zachęca, by celebrować ten czas na swoich zasadach. Takie ujęcie świąt – bliskie człowiekowi i jego codzienności – wpisuje się w nową strategię komunikacyjną Empiku.
0 1 0 0 0 2.12.2022Superbrands Polska – rusza XVII edycjaDziewięćdziesiąt krajów, kilkadziesiąt tysięcy laureatów i tyle samo historii sukcesu spisanych w albumach, nazywanych „bibliami brandingu”. Superbrands od 1994 r. wyłania i nagradza najsilniejsze marki na rynkach. Właśnie rusza XVII edycja projektu w Polsce.
1 2 0 0 0 2.12.2022Majonez Kielecki promowany przed Bożym Narodzeniem w kampanii „Składnik naszej tradycji”Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” w Kielcach od początku grudnia rozpoczęła kampanię „Składnik naszej tradycji”. W promocyjnym spocie podkreślono, że Majonez Kielecki nieodzownie łączy się z tradycyjnymi świętami.