0 1 0 0 0 24.03.2021Facebook aktualizuje rozwiązania kontroli bezpieczeństwa marki i narzędzia do ochrony praw autorskichFacebook, rozbudowując mechanizmy bezpieczeństwa marek, aktualizuje aplikację „Prawa autorskie do znaków towarowych i reklam”. Chce w ten sposób dostarczyć reklamodawcom narzędzie lepiej dostosowane do ich potrzeb biznesowych, a użytkownikom dać dostęp do wysokiej jakości treści.
0 1 0 0 0 24.03.2021Grześki wybrały Brand Bridge do obsługi w InternecieMarka Grześki powierzyła kompleksową obsługę w kanałach internetowych agencji Brand Bridge. Współpraca obejmie działania w ramach nowej platformy komunikacyjnej „Każdy ma swoje Grześki” i potrwa co najmniej do końca bieżącego roku. Nowego partnera wybrano w drodze przetargu.
0 1 0 0 0 23.03.2021Raport „RODO w e-commerce” – Da Vinci Studio bierze pod lupę sklepy internetowe25 maja 2021 r. miną trzy lata od wprowadzenia przepisów RODO. Działająca w branży IT firma Da Vinci Studio postanowiła wziąć pod lupę 300 polskich sklepów internetowych i sprawdzić, jak radzą sobie z realizowaniem dyrektyw z zakresu ochrony danych osobowych. W tym celu przeprowadzono badanie, którego efektem jest raport „RODO w e-commerce”.
0 3 0 0 0 23.03.2021Większość reklamodawców zamierza zwiększyć w tym roku budżety na influencer marketing – pokazuje raport Reachablogger.plNakłady na influencer marketing w Polsce w 2021 r. najprawdopodobniej mocno wzrosną – wynika z raportu „Polski rynek influencer marketingu 2021”, przygotowanego na podstawie badania przeprowadzone w lutym przez platformę Reachablogger.pl. Niemal jedna czwarta uczestników badania zamierza w bieżącym roku wydać podobną kwotę jak w 2020 r., a pozostali deklarują wzrosty. Co dziesiąty respondent planuje wręcz podwojenie budżetów influencerskich w bieżącym roku.
0 1 0 0 0 23.03.2021Kingsley Coman ambasadorem marki PumaPuma podpisała długoterminowe partnerstwo z gwiazdą Bayernu Monachium i piłkarskiej reprezentacji Francji – Kingsleyem Comanem. Francuz w tym sezonie w Bundeslidze osiągnął maksymalną prędkość 35,68 km/h, co czyni go jednym z najszybszych zawodników w lidze. Dlatego też będzie występować w modelu Ultra – korkach zaprojektowanych do szybkiej gry.
0 1 0 0 0 23.03.2021Dom mody Burberry zaprojektował postać do chińskiej gry „Honor of Kings”„Honor of Kings” TiMi Studios to jedna z najpopularniejszych gier na świecie. Firma, której właścicielem jest Tencent, ogłosiła współpracę z Burberry. Riccardo Tisci, dyrektor kreatywny brytyjskiego domu mody zaprojektuje wygląd Yao – jednej z bohaterek gry.
0 1 0 0 0 23.03.2021Od marca pomiar treści audio i wideo w badaniu MediapanelGemius i Polskie Badania Internetu uruchamiają pomiar treści audio i wideo online w ramach Mediapanelu – jednoźródłowego badania mediów w Polsce. Wyniki dostępne będą dla odbiorców badania od 24 marca 2021 r.
0 1 0 0 0 23.03.2021Sephora przedłuża współpracę z GoldenSubmarineSieć perfumerii Sephora przedłużyła kontrakt z GoldenSubmarine. Agencja będzie nadal obsługiwać i wzmacniać pozycję marki w mediach społecznościowych.
0 6 0 0 0 23.03.2021Niepewność i krótsze, spontaniczne wyjazdy. Plany wakacyjne Polaków u progu trzeciej fali pandemii63,5% Polaków bierze pod uwagę, że ze względu na pandemię koronawirusa w ostatniej chwili będzie musiało zrezygnować z letnich planów urlopowych – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie firmy Europa Ubezpieczenia. Jednocześnie Covid-19 istotnie skrócił w badanej grupie Polaków średnią długość wyjazdu urlopowego.
0 1 0 0 0 22.03.2021Wikipedia uruchamia płatną usługę dla big techFundacja Wikimedia, która obsługuje Wikipedię w ponad 300 językach, ogłosiła wprowadzenie komercyjnego produktu Wikimedia Enterprise. Nowa usługa będzie sprzedawać i wydajnie dostarczać treści Wikipedii bezpośrednio do internetowych gigantów, np. Google, Amazona czy Facebooka, a ostatecznie także do mniejszych firm.