0 1 0 0 0 27.06.2013Medialność polskich polityków – Press-Service Monitoring MediówO 15 proc. spadła liczba materiałów prasowych na temat liderów partii politycznych w maju. Zainteresowanie tracą wszyscy poza prezesem Prawa i Sprawiedliwości. W ubiegłym miesiącu wśród przywódców ugrupowań parlamentarnych Jarosław Kaczyński osiągnął też najniższy odsetek nieprzychylnych treści – wynika z badania „Scena polityczna”, przeprowadzanego przez Press-Service Monitoring Mediów.
0 1 0 0 0 27.06.2013Nowi gracze na multipleksach podkopują telewizyjnych gigantówNowi gracze na multipleksach zabierają widzów czterem głównym kanałom naziemnym – TVP1, TVP2, TVN i Polsatowi. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, ich udziały w czasie oglądania spadły w pierwszym półroczu średnio o 13 proc. na rzecz stacji tematycznych i nowych graczy na multipleksach.
1 1 0 0 0 27.06.2013Pierwsza kinowa kampania marki Schweppes (wideo)W multipleksach Cinema City, Helios i Imax zostanie wyemitowany pierwszy kinowy spot marki Schweppes.
0 2 0 0 0 27.06.2013Niewielki spadek optymizmu Polaków w czerwcuCzerwcowy wskaźnik optymizmu konsumentów (WOK) Ipsos nieznacznie się obniżył. Jest to jednak nadal jeden z najwyższych poziomów wskaźnika w tym roku.
0 1 0 0 0 27.06.2013ComPress, Hill and Knowlton i Martis Consulting w czołówce rankingu agencji PR wg fee incomeNa zlecenie ZFPR firma Business Watch opracowała ranking agencji PR w Polsce według fee income. W czołówce znalazły się ComPress, Hill and Knowlton i Martis Consulting. Opracowanie zawiera również zestawienie według przychodów ze sprzedaży netto – tu na podium stanęły Partner of Promotion, Havas PR Warsaw i Grayling Polska.
1 1 0 0 0 27.06.2013Maffashion pokonała Tomasza Lisa w rankingu Człowiek Roku Polskiego Internetu 2013 (wideo)Autorka bloga modowego Maffashion, Julia Kuczyńska otrzymała tytuł Człowieka Roku Polskiego Internetu 2013 w plebiscycie Internet2K13. Pokonała w tej konkurencji m.in. Tomasza Lisa.
1 2 0 0 0 27.06.2013Pepsi ogłasza „Wyzwanie smaku” (wideo)Na początku lipca startuje polska odsłona kampanii „Pepsi challenge”. Przez trzy miesiące organizowane będą wydarzenia, podczas których zainteresowani wezmą udział w teście porównawczym dwóch napojów typu cola.
0 1 0 0 0 27.06.2013Unilever, Ogilvy & Mather i WPP powtarzają sukces sprzed roku w Effie Effectiveness Index20 czerwca w Cannes po raz trzeci ogłoszono globalny ranking skuteczności działań marketingowych. Najbardziej efektywnym reklamodawcą świata w zestawieniu Effie Effectiveness Index okazał się ponownie Unilever.
1 1 0 0 0 27.06.2013Orłowski i Klekot – brand heroes sieci PoloMarketRozpoczyna się kampania sieci PoloMarket. Pojawiają się w niej postaci dwóch ptaków – Orłowskiego i Klekota.
1 1 0 0 0 27.06.2013Krysia i Henio na fan page’u Tesco poza Internetem (wideo)29 czerwca przed gliwickim Tesco stanie 13-metrowa konstrukcja imitująca facebookowy profil Krysi i Henia – brand heroes marki. Wydarzenie wieńczy trasę objazdową „Ruszaj w drogę ze smakiem”.