0 7 0 0 0 10.07.2013Raport badający aktywność polskich blogerów w mediach społecznościowychGazeta.pl, agencja SociAll i firma badawcza NapoleonCat.com przygotowały raport „BlogerStar”. Jego celem jest pokazanie, jak blogi funkcjonują w mediach społecznościowych. Blogi do badania wybrano arbitralnie.
1 1 0 0 0 10.07.2013Kampania telewizyjna Kasztelana Niepasteryzowanego (wideo)Rozpoczyna się kampania piwa Kasztelan Niepasteryzowany z portfolio Carlsberga. Działania będą prowadzone do końca lipca w telewizji.
0 1 0 0 0 9.07.2013Opoint przejmuje udziały firmy NewspointNewspoint, dotychczasowa marka Netsprint, przekształca się w spółkę i zmienia właściciela. Całość udziałów obejmie norweska firma Opoint z branży monitoringu mediów tradycyjnych oraz portali on-line. Newspoint będzie dla niej centrum kompetencyjnym w zakresie monitoringu mediów społecznościowych.
0 1 0 0 0 9.07.2013Papaya Films podpisuje umowy na wyłączność z reżyseramiMarc Raymond Wilkins i Brent Bonacorso to reżyserzy, z którymi dom produkcyjny Papaya Films podpisał umowy na wyłączność. Tego rodzaju umowy zawarte zostały również z polskimi reżyserami.
0 1 0 0 0 9.07.2013E-mail marketing: wskaźnik otwarć mobilnych (infografika)W drugim kwartale 2013 r. 23% osób na świecie otwierało otrzymane wiadomości za pomocą urządzeń mobilnych – wynika z infografiki „E-mail marketing. Wskaźniki otwarć mobilnych”, przygotowanej przez firmę Splio z branży systemów CRM. Dla porównania: dla całego 2012 r. wskaźnik ten wynosił 14%.
0 1 0 0 0 9.07.2013„Urodzinki w sobotę, a spacerek w niedzielę” – co i kiedy rodzice piszą o dzieciach w social media (infografika)Gdzie i kiedy najczęściej piszą rodzice na temat swoich dzieci w social media? Z analizy przeprowadzonej przez Brand24 na zlecenie serwisu społecznościowego Kidla.pl wynika, że co drugi post o maluchach pojawia się na Facebooku. 23 proc. wpisów pochodzi z mikroblogów, a co ósmy jest publikowany na forach internetowych.
0 1 0 0 0 9.07.2013„Z ziemi włoskiej do Polski” – kampania outdoorowa 70. Tour de PologneRozpoczęła się kampania outdoorowa promująca 70. Tour de Pologne. Przez cały lipiec w 34 miastach Polski można oglądać billboardy z hasłem „Z ziemi włoskiej do Polski”, zapraszające na trasę wyścigu kolarskiego i przed ekrany telewizorów.
0 1 0 0 0 9.07.2013Getin Bank wybrał system marketing automationGetin Bank wybrał system marketing automation SalesManago. Umożliwiło to połączenie działalności e-mail marketingowej banku ze sprzedażą poprzez call center oraz sprzedażą bezpośrednią w placówkach. W ramach projektu system został zintegrowany z CRM banku.
1 9 0 0 0 9.07.2013Animator 2013 promowany w przestrzeni miejskiej (wideo)Rozpoczęła się promocja Międzynarodowego Festiwalu Filmów Animowanych Animator 2013, który będzie trwał od 13 do 19 lipca w Poznaniu. W ramach kampanii stworzono mural upamiętniający wybitne postaci polskich animatorek i animatorów, a na poznańskich ulicach ustawiono tzw. zootropy.
1 1 0 0 0 9.07.2013Vision Express z kampanią telewizyjną (wideo)Vision Express rozpoczyna kampanię reklamującą ofertę sprzedaży soczewek w cenie oprawek. Działania rozpoczną się 5 lipca, będą prowadzone w telewizji oraz w salonach (dystrybucja materiałów POS).