2 1 0 0 0 25.09.2013Kampania promująca nową odsłonę serwisu Dom Gratka (wideo)Serwis ogłoszeniowy Dom Gratka rozpoczyna kampanię promującą nową odsłonę portalu oraz aplikację na smartfony z systemem Android. O zmianach w serwisie informuje telewizyjny spot.
0 3 0 0 0 25.09.2013Zaangażowanie w wolontariat a kariera zawodowa – badanie Fundacji Rozwoju WolontariatuZ badania przeprowadzonego wśród byłych wolontariuszy programu „Projektor – wolontariat studencki” Fundacji Rozwoju Wolontariatu wynika, że wolontariusze wiążą swoją obecną pozycję zawodową z udziałem w projekcie. Są też pewni, że wybrali właściwy zawód.
0 4 0 0 0 24.09.2013Galeria Katowicka z kampanią na rozpoczęcie działalnościNowo otwarta Galeria Katowicka rozpoczęła kampanię reklamową. Reklamy przedstawiają mieszkańców Śląska, a w Katowicach rozlokowano wielkoformatowe instalacje.
0 1 0 0 0 24.09.2013Badanie CNN i Ipsos „Consumer Connect: Automotive”Tradycyjne samochody ciągle są kupowane najczęściej, ale 70% badanych jest skłonnych wydać więcej na samochód hybrydowy lub elektryczny – wynika z globalnego badania CNN International.
0 1 0 0 0 24.09.2013Poczta Polska wybrała dom mediowyPoczta Polska wybrała MindShare Polska. Dom mediowy będzie prowadził dla niej działania w zakresie planowania i zakupu mediów.
4 1 0 0 0 24.09.2013Grupa Kruk podpowiada w kampanii, jak wyjść z długów (wideo)Rozpoczyna się kampania komunikacyjno-edukacyjna Grupy Kruk zarządzającej wierzytelnościami. Kruk chce przekonać Polaków, że warto nawiązać kontakt z firmą obsługującą zadłużenie, by wyjść na finansową prostą.
0 2 0 0 0 24.09.2013Windows Phone 7 wciąż popularny – badanie GemiusaMinął rok od premiery Windows Phone 8. To wcześniejsza wersja systemu jest jednak popularniejsza. Większość telefonów z Windows Phone na rynku to Lumie. HTC 8S jest najbardziej rozpowszechnionym smartfonem z ósmą wersją systemu – wynika z danych Gemiusa.
0 1 0 0 0 24.09.2013Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie – nowy rok akademicki z nowym logoNowe logo, uporządkowana kolorystyka i wzory dokumentów firmowych – to główne elementy nowego systemu identyfikacji wizualnej wprowadzonego przez Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie. Ma on tworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek uczelni.
1 1 0 0 0 24.09.2013Nowa kampania Ibupromu Zatoki (wideo)Ruszyła kampania reklamowa Ibupromu Zatoki. Jej głównym elementem jest telewizyjny spot, w którym występuje „dziewczyna do zadań specjalnych” marki.
0 5 0 0 0 24.09.2013Young Creatives Eurobest w nowej odsłonie – ruszyły zgłoszeniaRozpoczęły się zgłoszenia do organizowanego w Polsce przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR konkursu Young Creatives Eurobest. Pracownicy branży komunikacji marketingowej mogą startować w dwóch nowych kategoriach – Just Creatives oraz Young Creatives Planners.