1 1 0 0 0 15.04.2013„Dobra wiadomość” – spoty gwarancji de minimis BGK (wideo)Ruszyła kampania promująca Portfelową Linię Gwarancyjną de minimis Banku Gospodarstwa Krajowego.
0 1 0 0 0 15.04.2013Tauron Basket Liga rozpoczyna kampanię outdoorową„Kto sięgnie po mistrzostwo?” – to hasło rozpoczynającej się 16 kwietnia kampanii outdoorowej Tauron Basket Ligi.
1 1 0 0 0 15.04.2013Klienci Providenta opowiadają historie o tym, jak pożyczka zmieniła ich życie (wideo)15 kwietnia Provident Polska rozpoczął kampanię reklamową, której bohaterami są klienci firmy opowiadający swoje historie.
0 1 0 0 0 15.04.2013Hochland ponownie wybrał ZenithOptimediaZenithOptimedia Group wygrał trwający od kilku miesięcy przegląd ofert dla firmy Hochland Polska.
0 1 0 0 1 15.04.2013„Stewardessa? Hostessa? Idealna gospodyni!” – kampania wizerunkowa LufthansyHasłem przewodnim kampanii wizerunkowej Lufthansy jest slogan „Nonstop you”. Kampania jest prowadzona w mediach drukowanych, Internecie, na nośnikach outdoorowych i urządzeniach mobilnych.
1 1 0 0 0 15.04.2013Dzień z Onetem w spocie „Onet non stop” (wideo)Onet rozpoczął kampanię reklamową „Onet non stop”. Reklamy pojawią się w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i kanałach tematycznych, w stacjach radiowych, Internecie (z wykorzystaniem narzędzi autopromocyjnych Grupy Onet) oraz w tygodnikach opinii.
1 1 0 0 1 15.04.2013Kubuś zabierze w „magiczną podróż” (wideo)Trwa akcja promocyjna marki soków z portfolio Maspexu Wadowice – „Magiczna podróż Kubusia”. 15 kwietnia rozpoczęła się towarzysząca jej kampania reklamowa.
0 1 0 0 0 15.04.2013„Stąd płynie nasza duma” – Elbląg promuje piwo SpecjalNa początku kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa marki Specjal z portfolio Grupy Żywiec. Jej hasło brzmi: „Stąd płynie nasza duma”.
0 4 0 0 0 15.04.2013Dr John Quest – nowy brand hero Nazwy.plNazwa.pl, dostawca usług hostingowych i rejestracji domen, rozpoczął kampanię reklamową pod hasłem „Twoje wyzwania – nasze rozwiązania”.
0 2 0 0 0 15.04.2013Wisetrends – nowe narzędzie do monitoringu social mediaNa rynku pojawiło się nowe narzędzie do monitorowania działań w mediach społecznościowych. Usługa Wisetrends dostępna jest od 15 kwietnia.