0 1 0 0 0 19.07.2013Zagraniczny ruch na polskich stronach WWW – badanie GemiusaNiemcy, Wielka Brytania i Stany Zjednoczone – to, jak wynika z badań Gemiusa, kraje, z których pochodzi największy zagraniczny ruch internetowy w polskim Internecie.
0 1 0 0 1 19.07.2013Jak konstruować skuteczny e-mailing – raport EdisondyMetody badania skuteczności e-mail marketingu, takie jak testy A/B, są z pewnością każdemu znane. Skuteczniejszą wersję e-mailingu wybiera się zwykle na podstawie współczynników Open Rate i CTR. Edisonda prezentuje badanie eyetrackingowe, które pod lupę bierze mechanizmy działające już po otwarciu e-mailingu. Wpływają one na odbiór przekazu reklamowego, w konsekwencji prowadząc do kliknięcia w dany element bądź też całkowitego przeoczenia go.
1 1 0 0 0 19.07.2013Krokodyl Lacoste zmodyfikowany w jubileuszowej kolekcji marki (wideo)Lacoste wprowadzi limitowaną kolekcję koszulek polo. Krokodyl, który stanowi znak rozpoznawczy marki, zostanie zastąpiony zbiorem linii przypominających kształtem gada.
0 2 0 0 0 18.07.2013Najbardziej spamujące kraje świata – ranking SophosLabsUSA zwycięża w niechlubnym rankingu czołowych spamerów na świecie. Rośnie też ilość spamu wysyłanego z terytorium dawnego ZSRR. Polska tym razem znajduje się poza zestawieniem. To niektóre z wniosków z rankingu za okres kwiecień–czerwiec br., przygotowanego przez globalną sieć centrów analizy zagrożeń on-line SophosLabs.
1 2 0 0 0 18.07.2013Peugeot 208 GTi w reklamie kinowej (wideo)Trwa ogólnopolska kampania Peugeota 208 GTi. W jej ramach w kinach emitowany jest 30-sekundowy spot. Reklamy można także zobaczyć w prasie oraz na nośnikach zewnętrznych.
0 1 0 0 0 18.07.2013Zaangażowanie społeczne Polaków – raport TNS Polska i Groupon PolskaPolacy dostrzegają potencjał wspólnego działania – wynika z badania zrealizowanego przez TNS Polska na zlecenie Groupon Polska. Niemal 90 proc. badanych wierzy, że działając w grupie, są skuteczniejsi i mogą osiągnąć więcej. 80 proc. ankietowanych zadeklarowało, że wspólne działanie daje im satysfakcję.
3 1 0 0 0 18.07.2013Piłkarska promocja Media Marktu (wideo, audio)Media Markt przygotował niecodzienną akcję, w której klienci mogą powalczyć o zwrot pieniędzy wydanych na zakupy. Zadanie polega na trafieniu piłką do bramki. Promocję „Ustrzel darmowe zakupy” promuje m.in. kampania telewizyjna, radiowa, outdoorowa i prasowa.
1 1 0 0 1 18.07.2013Cinkciarz.pl życzy dobrej pogody (wideo)Kantor internetowy Cinkciarz.pl w ramach kampanii wizerunkowej jest sponsorem prognozy pogody na antenach stacji należących do Grupy TVN. Billboard sponsorski emitowany będzie przez dwa miesiące, począwszy od 17 lipca.
1 1 0 0 0 18.07.2013Coca-Cola cieszy się latem w kolejnej odsłonie kampanii (wideo)Wraz z rozpoczęciem wakacji w telewizji zadebiutował spot Coca-Coli. W ten sposób rozpoczął się kolejny etap kampanii „Podziel się radością”, w ramach której na puszki i butelki naniesiono najpopularniejsze imiona i pseudonimy.
1 1 0 0 1 18.07.2013Volkswagen z kampanią wprowadzającą nowego Golfa GTI (wideo, infografika)W lipcu i sierpniu Volkswagen prowadzi kampanię promującą Golfa GTI. Działania reklamowe mają charakter zasięgowy, wykorzystują tradycyjne i niestandardowe kanały komunikacji.