0 1 0 0 0 29.07.2013Gorsze nastroje konsumenckie w lipcowym notowaniu TNS Consumer IndexWskaźnik TNS Consumer Index utrzymuje się na podobnym poziomie, co w czerwcu. Trwa kilkumiesięczna tendencja spadkowa.
0 6 0 0 0 29.07.2013Książęce dziecko – czego możemy nauczyć się z reakcji marekDo szumu związanego z przyjściem na świat syna księżnej Kate i księcia Williama przyłączyły się duże marki. Sotrender sprawdził, jakie płyną z tego dla nich korzyści.
0 1 0 0 0 29.07.2013Przeciwnicy prezydent Warszawy pobudzili media – badanie Press-Service Monitoring MediówInformacje na temat Hanny Gronkiewicz-Waltz zdominowały przekaz medialny na temat prezydentów miast wojewódzkich w czerwcu. Stanowiły blisko 42 proc. materiałów dotyczących wszystkich prezydentów – wynika z raportu opublikowanego przez Press-Service Monitoring Mediów.
0 1 0 0 0 29.07.2013Skuteczność marketingu doświadczeń – badanie Momentum53% osób, które zetknęły się z marką promowaną metodami marketingu doświadczeń, kupiło dany produkt – stwierdzono w światowym badaniu przeprowadzonym przez agencję Momentum (McCann Worldgroup).
2 1 0 0 0 29.07.2013Run-D.M.C. i A-Trak nagrali klip dla Adidasa (wideo)Adidas rozpoczyna globalną kampanię „Unite all Originals”. Udział w niej weźmie zespół Run-D.M.C., którego członkowie uważani są za twórców nurtu new school w hip-hopie, a także kanadyjski DJ A-Trak. Muzycy stworzyli wspólny klip.
0 1 0 0 0 27.07.20139 błędów, które sprawiają, że content marketing nie działaContent marketing to przygotowywanie i dostarczanie takich treści, które zainspirują, zaangażują czy wyedukują potencjalnego klienta. Oto zestawienie dziewięciu najpoważniejszych błędów w content marketingu, przygotowane przez serwis Direct Marketing News.
0 1 0 0 0 26.07.2013Dwie specjalistki user experience z K2 założyły firmę badawczo-projektowąOd maja na rynku działa firma badawczo-projektowa La Wonderlab, założona przez Paulinę Makuch i Paulinę Rzymską – badaczki i projektantki user experience.
1 1 0 0 0 26.07.2013Opel z kampanią RTB w YouTube (wideo)Rozpoczęła się kampania promująca ofertę Opla „Kredyt 4 x 25%” na model Corsa Active. Jednym z jej elementów jest 30-sekundowy spot wyświetlany w modelu RTB.
0 1 0 0 0 26.07.2013UPS wprowadza etykiety z miejscem na reklamęFirma kurierska UPS stworzyła możliwość umieszczania dodatkowych treści na etykietach przesyłek. Będą mogły się tam znaleźć logotypy, hasła reklamowe, kody kreskowe i inne elementy marketingowe.
0 1 0 0 0 26.07.2013Małysz wciąż na topie, Janowicz wysoko – rozpoznawalność polskich sportowców (wyniki badania)Najbardziej rozpoznawalnym polskim sportowcem jest Adam Małysz – stwierdzono w badaniu „Sport.Barometr+” przeprowadzonym przez Pentagon Research. Na podium stanęli także Agnieszka Radwańska i Robert Kubica.