1 1 0 0 0 24.07.2013KFC z kampanią promującą gratisową ofertę (wideo)Rozpoczęła się promocja, w ramach której Kubełek KFC jest powiększany o jeden z trzech gratisowych dodatków. O ofercie informują spoty telewizyjne.
0 2 0 0 0 24.07.2013Prawo w e-mail marketingu – raport GetResponse93% badanych wie, że trzeba pozyskać zgodę odbiorcy, aby wysłać mu informację handlową za pomocą e-maila, 29% badanych uważa, że nie trzeba stosować subskrypcji z potwierdzeniem – wynika z badania przeprowadzonego przez GetResponse.
0 2 0 0 0 24.07.2013Internetowa kampania Figury od PolpharmyRozpoczęła się internetowa kampanii linii suplementów diety Figura z portfolio Polpharmy. Jest to rozwinięcie telewizyjnej kampanii „Każda figura jest wyjątkowa”. W działania zaangażowane zostały m.in. blogerki.
0 1 0 0 0 24.07.2013Artur Maciorowski: „E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online”Przewodnik po e-marketingu Artura Maciorowskiego uczy, jak używać internetowych narzędzi do wzmocnienia działań firmy lub marki. Pokazuje też praktyczne planowanie akcji marketingowych online.
0 3 0 0 0 24.07.2013Wyjazdy wakacyjne Polaków w 2012 roku – raport CBOSW ubiegłym roku prawie połowa Polaków (46%) wypoczywała minimum dwa dni poza miejscem zamieszkania co najmniej raz. Najczęściej podróżowaliśmy po Polsce. Jeśli decydowaliśmy się na wyjazd zagraniczny, najczęściej wybieraliśmy Niemcy i Chorwację – wynika z raportu „Wyjazdy wypoczynkowe Polaków” CBOS.
0 1 0 0 0 23.07.2013BASF rozwiązuje zagadkę najcenniejszej pracy na ZiemiTrwa druga odsłona kampanii BASF, rozpoczętej 1 lipca. Plakaty z pytaniem „Jaka jest najcenniejsza praca na Ziemi?” zostały zastąpione nowymi kreacjami. Odpowiedź brzmi: „Praca rolnika – najcenniejsza praca na Ziemi. Liczy się każde ziarno”.
1 1 0 0 0 23.07.2013Fraszyńska, Bujakiewicz, Bałtroczyk i inni w miniserialu Kasztelana (wideo)Marka Kasztelan rozpoczęła w lipcu kampanię reklamową. W jej ramach oglądać można m.in. miniserial „Wrzuć na luz” z udziałem Katarzyny Bujakiewicz, Jolanty Fraszyńskiej, Pawła Królikowskiego, Rafała Rutkowskiego i Piotra Bałtroczyka.
0 3 0 0 0 23.07.2013Sharp z reklamą przepisaniową w ramach kampanii telewizorówW sześciu krajach Europy Środkowo-Wschodniej rozpoczęła się kampania on-line „Sharp Emotions”, promująca telewizory. Jej istotnym elementem jest reklama przepisaniowa.
0 1 0 0 1 23.07.2013Polacy w pierwszej trójce najczęściej kupujących w Sieci – wyniki sondażuPolacy coraz częściej kupują w Internecie – pokazał sondaż przeprowadzony przez Instytut Opinii Publicznej Infas na zlecenie Trusted Shops. Polska uplasowała się na trzecim miejscu, za Wielką Brytanią i Niemcami (jak w 2012 r.).
1 1 0 0 0 23.07.2013Proama reklamuje ubezpieczenia mieszkaniowe (wideo)Towarzystwo ubezpieczeniowe Proama rozpoczęło kampanię reklamową. Promuje ubezpieczenia mieszkaniowe oraz możliwość skorzystania z pomocy osobistego doradcy.