0 1 0 0 0 4.11.2013Chrome 30.0 najpopularniejszą przeglądarką w Europie i Azji – GemiusChrome 30.0 to najpopularniejsza przeglądarka, za pomocą której internauci z Europy, Azji i Bliskiego Wschodu łączą się z Siecią. Wyjątkiem są trzy kraje. W Polsce i Czechach na pierwszym miejscu jest Firefox 24.0, a na Białorusi Opera 12.1 – wynika z badania Gemiusa.
1 1 0 0 0 4.11.2013Marka Jacob’s Creek zaprasza na Dni Australii (wideo)24 stycznia 2014 r. we wrocławskim kinie Nowe Horyzonty rozpoczną się Dni Australii. Od 4 listopada oglądać można spot promujący festiwal sponsorowany przez markę wina Jacob’s Creek.
2 1 0 0 0 4.11.2013Kwiatowy wulkan zalewa Kostarykę w reklamie telewizorów Sony 4K (wideo)Płatki kwiatów wydobywające się z wulkanu na Kostaryce i zalewające pobliskie miasto – ten barwny spektakl promuje telewizory Sony XBR 4K Ultra HD.
0 2 0 0 0 4.11.2013Niewielka poprawa nastrojów konsumentów – WOK IpsosPoczątek jesieni przyniósł poprawę nastrojów konsumenckich. Wskaźnik optymizmu konsumentów (WOK) Ipsos zanotował niewielki wzrost (o 1,52 pkt.), do poziomu 82,75 pkt.
1 1 0 0 0 4.11.2013Piotr Adamczyk w roli szachowych mistrzów w spocie Eurobanku (wideo)Eurobank kontynuuje kampanię promującą kredyt gotówkowy ze zwrotem części raty – Cash-Back. W nowym spocie reklamowym Piotr Adamczyk rozgrywa partię szachów.
3 1 0 0 0 4.11.2013Liberty Direct rozpoczyna kampanię promującą ubezpieczenia komunikacyjne i mieszkaniowe (wideo)Liberty Direct rusza z telewizyjną kampanią promującą ubezpieczenia komunikacyjne oraz mieszkaniowe. W 15- i 30- sekundowych spotach firma namawia kierowców, by skorzystali z jej produktów.
1 1 0 0 1 4.11.2013Reklamy Etiaxilu wprowadzają w błąd – KER (wideo)Unilever Polska wniósł do KER trzy skargi na firmę Aspen Distribution. Dotyczyły one reklamy telewizyjnej, radiowej oraz internetowej antyperspirantu Etiaxil. Komisja uznała, że są one niezgodne z Kodeksem etyki reklamy.
1 1 0 0 0 4.11.2013Acatar z kampanią promującą tabletki na katar (wideo)W połowie października ruszyła druga odsłona kampanii marki Acatar z portfolio USP Zdrowie. Tym razem dotyczy wariantu leku w formie tabletek na katar.
0 3 0 0 0 4.11.2013Adidas najaktywniejszym sponsorem sportu według Polaków – ARC Rynek i OpiniaNajaktywniejszym sponsorem sportu w opinii Polaków jest marka Adidas. Wśród sportowców największy skok popularności odnotowali: Agnieszka Radwańska i Mariusz Pudzianowski – takie są wnioski z badania Sponsoring Monitor 2013, przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia.
0 1 0 0 0 4.11.2013Od 2014 r. Open’er Festival bez Heinekena w nazwiePo 11 latach współpracy marki Heineken z agencją Alter Art wygasła umowa dwustronna dotycząca sponsoringu i patronatu tytularnego Open’er Festivalu.